Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen tuli 3 et ole tullut valituksi ilmoitusta.

Vierailija
04.05.2011 |

En muistanut enää mihin olin oikein hakenut töihin mutta kiva tietää, etten kuitenkaan taaskaan kelvannut. Eipähän vahingossa ala luulemaan itsestään mitään suuria tässä jouten ollessaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ravattu haastatteluissa, mutta mistään ei kuulu yhtään mitään. Syvä hiljaisuus...

Vierailija
2/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä pystyyn vaan ja uusia hakemusksia tekemään. Kyllä se vielä joskus tärpää.

ja tosiaan kiva kun edes ilmoittivat, ettei turhaan odota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ravattu haastatteluissa, mutta mistään ei kuulu yhtään mitään. Syvä hiljaisuus...

On masentavaa saada muistutuksia mihin kaikkialle on hakenut, eikä ole kuitenkaan kelvannut. Mieluummin unohtaisin.

Vierailija
4/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ns peruskäytöstavoista oikein hehkutetaan ja hekumoidaan??

Siis siitä että suivaitsevat ilmoittaa ettei ole tullut valituksi.

Onko tosiaan niin että "edes" peruskäytöstapoja ja kohteliaisuutta ei voi työnhakijana ns odottaa??!!

Haloo!!!!

Vierailija
5/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä pystyyn vaan ja uusia hakemusksia tekemään. Kyllä se vielä joskus tärpää.

ja tosiaan kiva kun edes ilmoittivat, ettei turhaan odota.

Tulee kaksinverroin epäonnistunut ja toivoton olo. Armelias unohdus olisi parempaa.

En kyllä enää usko saavani ikinä töitä. Mä olen jo niin kauan hakenut ja yrittänyt ja ikäkin painaa jo (ainakin työnantajien mielestä varmaan).

Vierailija
6/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ns peruskäytöstavoista oikein hehkutetaan ja hekumoidaan??

Siis siitä että suivaitsevat ilmoittaa ettei ole tullut valituksi.

Onko tosiaan niin että "edes" peruskäytöstapoja ja kohteliaisuutta ei voi työnhakijana ns odottaa??!!

Haloo!!!!

Aika uskomattomalta tuntuu, että jos haastattelevat esim. 5 ehdokasta ja haastattelussa vielä erikseen sanovat, että ilmoittavat joka tapauksessa, voiko olla niin ylivoimaisen vaikeaa lähettää lyhyt viesti niille muille neljälle? Ilmeisesti voi, koska tätä tapahtuu KOKO AJAN. Oman kokemukseni mukaan "ei kiitos" -viestejä tipahtelee usein silloin, jos ei ole päässyt edes haastatteluun, mutta haastattelun jälkeen ei kuulukaan mitään. Törkeää.

t. Se haastatteluissa ravannut

Vierailija
7/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin moni hakee ja hakee ihan turhaan .....

Vierailija
8/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko hakenut paikkoja, joihin rahkeenne (koulutus ja kokemus) riittävät?

Siis toki varmasti tulee kieltäviä vastauksia muutoinkin, mutta tullut vaan tuttavapiirissä vastaan ilmiö, että monet hakevat paikkoihin, joihin ei yksinkertaisesti ole mitään mahdollisuuksia.

ja jos mitään koulutusta tai kokemustakaan ei ole, niin sitten kannattsisi työpaikkaa odotellessa suorittaa edes jotain ammatillista kurssia ym.

Ja olen samaa mieltä, että törkeää jos edes haastatelluille ei saada ilmoitettua paikan täytyttyä.

Vierailija
9/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sitä joskus laittaa hakemuksia paikkoihin, joihin ei niin ole rahkeitakaan mutta pääsääntöisesti haen paikkoja joihin minulla on sekö koulutus että työkokemusta.

Mutta niitä ei kiitos kirjeitä ei tarvitsisi minusta lähettää lainkaan. Tai ainakin lähettää vain niille, joiden kanssa ilmoittamisesta on sovittu.

Siis toki varmasti tulee kieltäviä vastauksia muutoinkin, mutta tullut vaan tuttavapiirissä vastaan ilmiö, että monet hakevat paikkoihin, joihin ei yksinkertaisesti ole mitään mahdollisuuksia.

ja jos mitään koulutusta tai kokemustakaan ei ole, niin sitten kannattsisi työpaikkaa odotellessa suorittaa edes jotain ammatillista kurssia ym.

Ja olen samaa mieltä, että törkeää jos edes haastatelluille ei saada ilmoitettua paikan täytyttyä.

Vierailija
10/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen hakenut mm. siivoushommia, osa-aikaisia kaupan myyjän hommia (ruoka- ja vaatekauppojen) ja muita vastaavia. Aiemminkin olen tuon tyylisiä töitä tehnyt, eikä muutenkaan pitäisi olla sellaisia töitä mihin ei rahkeet riitä. Vaan ei tule mitään vastausta noista, ehkä 1/20 ilmoittaa kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
11/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ikää on 30v., Töissä olen ollut 16-vuotiaasta asti (kesätöitä koulu- ja opiskeluaikoina). Nykyisessä työpaikassa olen ollut 1,5 vuotta, mikä on pisin yhtäjaksoinen työsuhteeni. Ikinä en ole tuommoisia ilmoituksia saanut, eli joka haastattelusta olen paikan saanut. Parhaimmillaan olen saanut valita, minkä paikan otan. Yhteen paikkaan, mihin hain, en saanut kutsua edes haastatteluun. Mutta silloinkin olin töissä, joten varsinaisesti en paikkaa edes tarvinnut. Ja päivääkään en ole työttömänä ollut ikinä.

Vierailija
12/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ikää on 30v., Töissä olen ollut 16-vuotiaasta asti (kesätöitä koulu- ja opiskeluaikoina). Nykyisessä työpaikassa olen ollut 1,5 vuotta, mikä on pisin yhtäjaksoinen työsuhteeni. Ikinä en ole tuommoisia ilmoituksia saanut, eli joka haastattelusta olen paikan saanut. Parhaimmillaan olen saanut valita, minkä paikan otan. Yhteen paikkaan, mihin hain, en saanut kutsua edes haastatteluun. Mutta silloinkin olin töissä, joten varsinaisesti en paikkaa edes tarvinnut. Ja päivääkään en ole työttömänä ollut ikinä.

Vierailija
13/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus riittää, niin en hakisi juuri mihinkään?

Kyllä niitä hakemuksia laitetaan jokaiseen ilmoitukseen, joka sisältää työtä, jota edes jotenkin osaisi tehdä tai johon paperit täsmäävät. Huolimatta mistään kokemuksesta, koulutuksesta tmv. En odotakaan suurimpaan osaan pääseväni, mutta jos ei hae, niin sitten ei ainakaan. Jos rajoittaisin hakemuksia, niin sitten haukuttaisiin siitä, etten lähetä tarpeeksi hakemuksia tai että haen liian rajatusti vain "omaa alaa".

Vierailija
14/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAikkiin hommiin toista sataa ja joihinkin yli 300 hakemusta. Jos sellaisesta porukasta ei tule valituksi, niin ei todellakaan kannata masentua. Kun yksi vain valitaan, niin se ei todellakaan tarkoita, että ne 300 muuta olisivat täysin kyvyttömiä hommaan.

tsemppiä kaikille hakijoille! Kyllä se joskus tärppää!

Vierailija
15/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutettuamme 400km päähän tänne E-Suomeen. Luulisi että täältä töitä saa, kun on firmojakin. Mutta. On niitä hakijoitakin. Suurimmasta osasta ei todellakaan kuule mitään ja ei kiitos ilmoituksetkin on todella masentavia. Hakemusten lähettely tuntui todella turhalta. Itse asiassa paikan jossa nyt olen, sain siten että kuulin että tarvitsevat kolmeksi-kuudeksi viikoksi tuuraajaa ja soitin sitten esimiehelle. Siitä poiki sitten vuoden sijaisuus ainakin, katotaan olenko ensi keväällä vielä töissä vai taasko hakemusrumban edessä. Tai sitten lähden suosiolla kouluun jos hakemusten lähettely ei taaskaan tuota tulosta.

Tsemppiä ap:lle! Jos vain pystyt tuttujen kautta levittämään sanaa että etsit vaikka lyhyttäkin työpätkää nin sitten saattaa päästä työnsyrjään kiinni kuten itsekin pääsin. Hakemuksia tulee niin paljon jokaista avonaista paikkaa kohden että vaikea on erottautua sieltä, helpompi muuta kautta saada työtä.

Vierailija
16/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapatyöttömiä halveksun, mutta jokainen, joka jaksaa hakea töitä tosissaan saa sympatiani. Jos hae asiallisisti itsellesi sopivia pakkoja, niin kyllä varmasti vielä joskus tärppää!

Vierailija
17/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liiketalouden alalle kouluttautunut ihminen ja ollut töissä 10v. Nyt olen hoitovapaalla ja suoraan ilmoitettu että kun takaisin tulen ei ole tarjota enää oman alan työtä. En ole raaskinut vielä irtisanoutua mutta koko talven ja kevään olen laittanut monen monta hakemusta eri paikkoihin. Tuloksena yksi työhaastattelu eikä sekään natsannut vaikka kovasti mua kehuivatkin. Omanarvontuntoa tämä syö kyllä....suurimmassa osassa hakemistani paikoista ei vastausta tule hakemuksiin. aika paljon tullut myös näitä "valitettavasti tällä kertaa ei " -viestejä. En tiedä enää mitä tekisin sillä nykyiseen työpaikkaani en tule palaamaan. Täytyneekö vaan irtisanoutua ja alkaa hakea kaiken maailman vuokratyöpaikkoja? Tsemppiä ap työnhakuun!

Vierailija
18/18 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavavasti vielä kuitenkin onnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi