Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nain eroottisen unen viime yona mun tyokaverista ja nyt en saa mielestani tuota

Vierailija
04.05.2011 |

unta, koska se tuntui niin todelliselta!!

Suutelimme siina monta kertaa ja se oli niin todellisen tuntuista. Viela ihmeellisempaa on se etten ole koskaan ajatellut hanta mitenkaan seksuaalisesti vaikka onhan han ihan kivan nakoinen ja tosi mukava tyyppi.

Nyt en tieda miten pain hanta katsoisin kun seuraavan kerran nahdaan... Ja kumpikin olemme naimisissa tahoillamme.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ongelmia unieni kanssa.

Unessa olen harrastanut seksiä mm. isäni, serkkuni, exäni, mieheni kaverin ja mm. Sean Pennin kanssa. Yleensä unet loppuvat onneksi ennen yhdyntää. Ton Seanin kanssa päästiin kyllä loppuun asti viime viikolla. Siitä ei onneksi jäänyt traumoja kun ei ollut kukaan tuttu.

Joissain unissa haluan seksiä myös sellaisten miesten kanssa jotka eivät ole fyysisesti minusta yhtään viehättäviä. Esim. exän kaveri. (sukulaisista kieltäydyn edes miettimästä että olisivatko seksuaalisesti kiinnostavia jos eivät olisi sukua.)

Oohan mä sitten nähnyt ihan päiväuniakin työpaikalla siellä kulkevista miehistä, mutta ei se ole koskaan normaalia kanssakäymistä haitannut.

Kieltämättä jos unessä haluaa kovasti miestä josta ei ole ollut ennen kiinnostunut vaikuttaa se myös valve-elämään. Kyllä sitä pakostikin vilkaisee sillä silmällä, pakkohan se on todellisuudessa tarkistaa että tuntuuko valveilla mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla