Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eiks tää oo vähän liian härski paita baariin aikuiselle ihmiselle?

Vierailija
03.05.2011 |

http://kuvaton.com/k/Y8GR.jpg

Millainen paita sopis kun mahaa on ja muotoja muutenkin. Haluaisin rintavarustusta korostaa ja huomiota saada, mutta toi kuvan paita ei kyl oikein taida toimia...

JOo-o, oon aloittelija näissä hommissa, joten älkää naurako :D

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistä korkkareihin/saappaisiin ja kapeeseen alaosaan (sukkahousut/leggarit/kapet farkut).

Veikkaisin, että sun rintaliivien koon pitäisi olla n. F75. Yleisilme muuttuisi huomattavasti jos hankit oikean kokoiset liivit :)

Vierailija
42/52 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuhan se on napakka ylhäältä,ettei tissit humpsahda esiin.

mutta oikein sievä on!

Vierailija
44/52 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vika sit tosiaan vaikka jonkun boleron kanssa, näyttää jotenkin alastomalata naruolkaimet tähän aikaan vuodesta, kesällä hyvä ihan noin.

Ja Chanceen passitan minäkin, mun D80 muuttu h75 kun myyjä kattoi vähän tarkemmin ja nyt on nätti povi!

Sutinaa on varmasti luvassa noilla daisareilla, jollet sitten ihan naama nurinpäin istu nurkassa ja murise ohikulkijoille :).

Mä kanssa suosittelen kapeita farkkuja ja siihen korolliset saappaat päälle!

Onnea matkaan!

Vierailija
45/52 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuliko sutinaa? ;)

Vierailija
46/52 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikauppaLUMINGERIE myy isoja kuppeja!tsekkaa!Erityisesti puolalainenGORSENIA tosi sexy ja tukee!

Vierailija
47/52 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikauppaLUMINGERIE myy isoja kuppeja!tsekkaa!Erityisesti puolalainenGORSENIA tosi sexy ja tukee!

Vierailija
48/52 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat on uudet, ei nää oikein nouse enää korkeammalle D-kuppi kun on. Ehkä pitää ryhtiä vähän parantaa sitten tosipaikan tullen niin näyttäisivät paremmalta.

Vai että ihan D-kuppi... sun kannattais käydä ostamassa OIKEAN KOKOISET rintsikat ihan oikeasta kaupasta. Sulla on varmaan D-kuppiset rintsikat sen vuoksi, että liivien ympärysmitta on ihan liian iso. Pienempi ympärysmitta ja isommat kupit näyttäisivät paremmilta, eikä tuolta kuin nyt, että tissit valuu kohti polvia.

Suunnitelmissa olis mennä sinne Changeen vai mikä se ny olikaan mitä kehutaan, mutta kun ei täällä maalla ole! Nää on vissiin D 80, eli pikemminkin liian pieni ympärysmitta kuin liian iso. No, näillä mennään nyt kun parempiakaan ei ole :D. Ihan oikeesti, kyllä mulla on rintsikkaprojekti kunhan suureen maailmaan pääsen ;)

Minä taas en ole Changeen hurahtanut. On toki kauniita liivejä ja istuvat muutoin hyvin, mutta usein on ollut yksityiskohdissa ongelmia: olkainten reunat liian terävät tai sitten kaarituen alta kangas hiertää ihon rikki.

Seppälässä on nykyään tarjolla isompia kuppikokoja (F asti), käypä sieltä kokeilemassa.

Vierailija
49/52 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerie myy liivikaupan liivejä laadultaan

Vierailija
50/52 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso povi tarvitsee kunnon tukea ja sinä tarvitset asiantuntevaa opastusta oikean koon ja mallin valintaan.

Jos lomamatkasi suuntautuu Helsinkiin, ota kohteeksi Wiipurin erikoiskorsettiliike.

Vierailija
51/52 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kiva, ehkä parempi kuin eka...Tuon vikan kanssa sopisi hyvin sellainen vaate, jonka nimeä en edes tiedä....ei ole bolero vaan sen tapainen...menee tiiviisti käsivarsien päälle ja selkäpuolella johonkin lapaluiden alapuolelle....Sellainen samansävyinen, esim. joku neulosjuttu niin aika jees. Mulla on sellainen musta ja tekee tosi pukevaksi, jos asu liian kevyt. Olkavarret on mun heikohko kohta, joten olen kiitollinen tuosta vaatekappaleesta, jona nimeä en tiedä :)

Vierailija
52/52 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Sinäkin olet oikein herkullinen, oikein mielelläni pussaisin ja puristelisinkin;)

t. mies 44