Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

söin tänään 1200kcal :(

Vierailija
03.05.2011 |

vaikka rajani on 1000 kcal.. :/

tein kyllä 2km kävelylenkin (toooodella rauhallista vauhtia menin ku on jalka kipeä).. paljonkohan se kulutti?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä söin tänään normaalisti+8 itsepeistamaa sokerimunkkia.. on paha olo:(

Vierailija
2/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin paha morkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme leipää

1,5 dl jugurttia

1/2 omenaa

1/2 banaania

1 peruna

pari pientä maksaviipaletta

maitokahvia

4,5 km kävelylenkki

Siis mikä on päivän tilitys? Paljon tuli kaloreita syötyä - kulutettua?

Kiitos, jos joku osaa laskea!

Vierailija
4/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta päivän rajaksi 1500 kcal, niin ei tarvitse tuntea morkkiksia ja laihdut paljon helpommin.

2 km:n kävelylenkki kuluttaa noin 1,6 kertaa painosi (kilogrammoissa) verran, esim. 100 kg painavalla henkilöllä noin 160 kcal.

Vierailija
5/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipäs nyt uudestaan.

Korkeintaan 40-60 kaloria kuluu.

Vierailija
6/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä söin tänään 550 cal ja eilen saman verran. Liikkunut en ole yhtään.

Vierailija
7/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipäs nyt uudestaan.

Korkeintaan 40-60 kaloria kuluu.

Esim. energiankulutuslaskuri sivulla http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energycosts.pl

antaa 157,5 kcal puolen tunnin kävelyn energiankulutukseksi, kun kävelynopeus on 4 km/h ja henkilön paino 100 kg.

Kävelynopeudella ei ole tässä suurtakaan merkitystä, vaan energiankulutus riippuu kuljetusta matkasta ja kävelijän paino. Tämä seuraa ihan fysiikan laeista (x kg painavan henkilön siirtäminen 2 km:n matkan verran vie energiaa tietyn määrän).

Vierailija
8/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä laihduttajilla, miten joku VIITTII lähtä urheilemaan ku jollain tunnin rääkillä saa hyvässä lykyssä yhden (ison :-)) haukun suklaalevystä kuitattua

Vierailija
9/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 1200 millä en liho enkä laihdu. Sille joka sanoi että liian vähän. Laihdun vasta kun 800 tai alle.

t. ei ap

Vierailija
10/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä vetäisin 200g suklaalevyn yhteenmenoon ja on morkkis tosi paha. Myös 4 näkkäriä meni. Ja yritin syödä paahtoleipää mutta en tykännyt, koska juusto oli tainnut paistua auringossa joskus hyi olkoon. Ja en kai paljon muuta, kokista vähän joo mutta onneksi on lightia niin ei ainakaan kaloreita ja hiilareita tule..

T. miljoona vuotta laihduttanut

Vierailija
11/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutan ja olen normaalisti pitänyt kalorit 1600-1700/pvä, sillä siis laihtunut hyvin kun liikkuu n.1 h päivässä. Tänään ei vaan maistunut...

Vierailija
12/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 1200 millä en liho enkä laihdu. Sille joka sanoi että liian vähän. Laihdun vasta kun 800 tai alle.

t. ei ap

niin sinun kannattaisi käydä lääkärissä tarkistuttamassa kilpirauhasarvot. Tuo ei ole enää normaalia (olettaen, että olet laskenut syömäsi kalorit oikein).

Vierailija
13/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä vetäisin 200g suklaalevyn yhteenmenoon ja on morkkis tosi paha. Myös 4 näkkäriä meni. Ja yritin syödä paahtoleipää mutta en tykännyt, koska juusto oli tainnut paistua auringossa joskus hyi olkoon. Ja en kai paljon muuta, kokista vähän joo mutta onneksi on lightia niin ei ainakaan kaloreita ja hiilareita tule..

T. miljoona vuotta laihduttanut

En ole mikään ylipainoinen, pituutta jotain 172 ehkäpä, ja paino vaihtelee siis todella parikin kiloa päivässä, mutta jossain siinä 60-62 se on liikkunut. Mua ällöttää kun se on noussu, haluaisin 54 vähintään, yli 60 ei saisi enää olla, hyi olkoon en voi sietää itseäni kun katson peilista ja ei älkää kertoko minulle miten täytyy vain hyväksyä itseni, en aio, en halua, en voi, en pysty, enkä hyväksy, en halua olla tämmöinen piste. Aina kun joku sanoo ettei tarvitsisi laihduttaa. No ehkä ei painoindeksiä katsomalla tarvitse mutta peilistä kun omilla silmillä katselee niin todellakin tarvitsee ja nyt heti !

Vierailija
14/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ku ihmetellä ja ihailla luonteenlujuutta teillä laihduttajilla, miten joku VIITTII lähtä urheilemaan ku jollain tunnin rääkillä saa hyvässä lykyssä yhden (ison :-)) haukun suklaalevystä kuitattua

silloin voi jo syödä puoli suklaalevyä (200 g levystä) hyvällä omallatunnolla, ja päivän kalorit ovat vielä tasapainossa. Ja tuo kalorinkulutus on siis laskettu minulle, joka painan tällä hetkellä 60 kg. 90-kiloinen kuluttaa samassa ajassa 1,5-kertaisen määrän kaloreita (tosin hän ei ehkä jaksa harrastaa yhtä tehokasta liikuntaa kuin minä).

Itse asiassa minusta on tosi vaikea laihduttaa ilman liikuntaa, kun jokainen suupala pitää miettiä niin tarkkaan. Kulutan nykyisin liikunnalla noin 1500 - 2000 kcal viikossa, mikä tarkoittaa sitä, että voin syödä normaalisti ja laihdun silti noin kilon kuukaudessa. Minusta se on paljon helpompaa kuin nipistää syömiset kauhean tiukille.

Vierailija
15/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään ylipainoinen, pituutta jotain 172 ehkäpä, ja paino vaihtelee siis todella parikin kiloa päivässä, mutta jossain siinä 60-62 se on liikkunut. Mua ällöttää kun se on noussu, haluaisin 54 vähintään, yli 60 ei saisi enää olla, hyi olkoon en voi sietää itseäni kun katson peilista ja ei älkää kertoko minulle miten täytyy vain hyväksyä itseni, en aio, en halua, en voi, en pysty, enkä hyväksy, en halua olla tämmöinen piste.

Painosi on tosiaankin jo hoikan luokkaa, mutta jos et oikeasti näytä hoikalta, niin tarvitset kiinteyttävää liikuntaa, esimerkiksi kuntosaliharjoittelua tarpeeksi raskailla painoilla.

Vierailija
16/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ku ihmetellä ja ihailla luonteenlujuutta teillä laihduttajilla, miten joku VIITTII lähtä urheilemaan ku jollain tunnin rääkillä saa hyvässä lykyssä yhden (ison :-)) haukun suklaalevystä kuitattua

silloin voi jo syödä puoli suklaalevyä (200 g levystä) hyvällä omallatunnolla, ja päivän kalorit ovat vielä tasapainossa. Ja tuo kalorinkulutus on siis laskettu minulle, joka painan tällä hetkellä 60 kg. 90-kiloinen kuluttaa samassa ajassa 1,5-kertaisen määrän kaloreita (tosin hän ei ehkä jaksa harrastaa yhtä tehokasta liikuntaa kuin minä). Itse asiassa minusta on tosi vaikea laihduttaa ilman liikuntaa, kun jokainen suupala pitää miettiä niin tarkkaan. Kulutan nykyisin liikunnalla noin 1500 - 2000 kcal viikossa, mikä tarkoittaa sitä, että voin syödä normaalisti ja laihdun silti noin kilon kuukaudessa. Minusta se on paljon helpompaa kuin nipistää syömiset kauhean tiukille.

5n minuutin nautinnosta!

Vierailija
17/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään ylipainoinen, pituutta jotain 172 ehkäpä, ja paino vaihtelee siis todella parikin kiloa päivässä, mutta jossain siinä 60-62 se on liikkunut. Mua ällöttää kun se on noussu, haluaisin 54 vähintään, yli 60 ei saisi enää olla, hyi olkoon en voi sietää itseäni kun katson peilista ja ei älkää kertoko minulle miten täytyy vain hyväksyä itseni, en aio, en halua, en voi, en pysty, enkä hyväksy, en halua olla tämmöinen piste.

Painosi on tosiaankin jo hoikan luokkaa, mutta jos et oikeasti näytä hoikalta, niin tarvitset kiinteyttävää liikuntaa, esimerkiksi kuntosaliharjoittelua tarpeeksi raskailla painoilla.

Joo niin tarvitsisinkin. Mutta olen ehkä maailman laiskin. Ei minulla mitään liikuintaa vastaan ole mutta aina se aloittaminen ja lähteminen on niiiin vaikeaa !! Mulla on todella hyvät vatsalihakset (ihan vähän näkyy sitä sixpaciakin) ja käsilihaksetkin ihan kivat, toki kummatkin voisi olla paremmat aina. Mutta peppu kaipaisi ehdottomasti kiinteytystä !! Lisäksi lantiolla/vyötärön alapuolelta muutama kilo pois, hv. Koska toi rintakehä ja kylkiluualue on ihan mukavan hoikkaa mutta sitte kun kattoo vähän alaspäin niin hyi ! Vaikka vatsa onkin ihan timmi, niin siinä sivuilla olisi parantamisen varaa. Mä vaan niin kuolen kunn en jaksa lähtee mitään tekemään, mutta sittenkun teen niin sitten kyllä teen kunnolla. Minusta parin kilometrin kävelylenkki ei ole edes lenkiksi kutsuttava, jos kerran vuodessa menen lenkille niin juoksen heti vaikka 12km, niin että voi sitten olla hyvillä mielin loppuvuoden. .:D No ehkä alan tässä pikkuhiljaa tätä kesäkuntoa treenaamaan. Olen sanonut samaa jo muutaman vuoden.

Vierailija
18/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnin liikunta puoleta suklaalevystä on kyllä musta silti kohtuuton hinta

vaan nostaakseni kuntoa. Itseasiassa laihdutankin pääasiassa vain siksi, että pääsisin juoksemaan vähän kovempaa (painon laskiessa juoksunopeus nousee, vaikka kunto pysyy sinänsä samana). Ja kyllä se olo on tunnin liikunnan jälkeen loppupäivän aivan ihana! Mutta täytyy sanoa, että minusta olisi aivan mahdottoman vaikea laihduttaa pelkästään syömisiä rajoittamalla.

Vierailija
19/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi kävelin 2h 2min. ja kulutin tuona aikana 392 kcal.

Repikää siitä :)

Vierailija
20/26 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi kävelin 2h 2min. ja kulutin tuona aikana 392 kcal.

Repikää siitä :)

Kävelin reippaasti 1h 20min, kulutusta en tiedä, kun sykemittarin paristo loppu. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän