Lue keskustelun säännöt.
Voiko konetiskiainetta
27.10.2005 |
ja lastenruokia pitää samalla hyllyllä kaapissa? Onko siitä jotain haittaa?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänja lastenruokia pitää samalla hyllyllä kaapissa? Onko siitä jotain haittaa?
Miksei voisi? Sanoohan järkikin, että jos pilttipurkki on kaapissa, se on avaamaton. Vai pitääkö joku konetiskiainetta jääkaapissa, se onkin jo eri juttu sitten.