Onko mieheni sisko jotenkin yksinkertainen? Täh?
Meillä on pieni vauva, ja miehen lapseton 35v sisko on käynyt silloin tällöin katsomassa vauvaa.
No, yhtenä päivänä miehen sisko kertoi, että "huomasin muuten yksi päivä, että sulla oli koko päivän sama paita päällä vaikka vauvalta tuli siihen vähän puklua.. sanoin tästä sitten mun kaverille, mut kaveri sitten selitti että se on heti uudestaan jossain puklussa jos koko ajan vaihtaa, noh ehkä sen ymmärtää kun itsellä on lapsia"..
Menin vähän hämilleni mutta näin jälkikäteen ihmettelen, MIKSI miehen sisko on kytännyt paitaani (jossa ollut pieni läntti tod.näk. olkapäällä, ei isompia) ja kertonut siitä vielä kyläilyreissullaan toiseen kaupunkiin ystävälleen? OUTOA!
Kommentit (7)
Vauvahommat voi olla lapsettomalle tosi vieraita. Ei hän nyt sitä välttämättä pahalla tarkoittanut, kuhan vaan teki havainnon, joka oli itselle yllättävä.
nyt vaan huomaa silloin kun omassa perheessä ei ole pieniä lapsia/vauvoja.
Ei sitä erikseen tarvitse kytätä :)
Kyllähän se nyt lapsetonta saattaa ihmetyttää miksi joku pitää koko päivän tahraista paitaa päällään. Lapsetonhan vaihtaisi sen puhtaaksi, eikä ymmärrä että puklailevan vauvan kanssa paita sotkeentuisi hetikohta uudestaan.
Minun mieheni sisko sai lapsen ekana sekä mieheni suvusta että omastani. Vauvat olivat minulle käsittämättömän vieraita ja outoja, ja varmaan joitakin asioita puinkin oman sinkkusiskoni kanssa. Mutta se, että miehen sisko oli verkkareissa ja kulahtaneessa t-paidassa ekan kuukauden aina kun näin hänet, ei kyllä hämmästyttänyt yhtään. Olen normaalilla älykkyydellä varustettu nainen, joka osaa havainnoida ympäristöään. Vauva ei puklannut koskaan sinä aikana, kun olin kyläilemässä, mutta kohteliaasti vanhemmat siitä varoittivat ekoja kertoja ja myöhemmin sitten totesivat, että ei yleensä puklaile, joten ei tarvitse varoa. Ymmärsin silti, että kun kotona on melkoinen maito- ja sinappikone, niin ei varmaan ihan ykkösissä oteta vierasta vastaan. Niin, ja tajusin jopa senkin, että synnytyksen jälkeen ei jokaista naista heti kiinnosta yrittää ahtautua kireisiin farkkuihin vaan kotona voi ihan vain oleskellakin ja antaa haavojen parantua (miehen sisko sai pahoja repeytymiä synnytyksessä). Mitään näistä ei minulle tarvinnut rautalangasta vääntää.
Ehkä jotain muuta älytöntä saatoin siskolleni hämmästellä mutta mieleenkään ei tullut pahoittaa miehen siskon mieltä omalla tyhmyydelläni.
Ei se lapseton ole sama kuin teini, joka voi laukoa suustaan ihan mitä tahansa.
muiden mielestä omituista?!