Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisitte, jos miehenne lähtisi työmatkalle äitienpäivänä?

Vierailija
03.05.2011 |

Miehelleni osui työmatkalle lähtö äitienpäivänä ja hänellä alahuuli väpätti, kun kertoi asiasta. Yritti jopa siirtää matkaa, mutta se ei onnistunut.

Miehelleni tämä vaikuttaa olevan iso juttu. Mulle se on ok. Sanoin, että menen sitten lasten kanssa vanhempieni luokse ja saan pitkästä aikaa juhlistaa omaa äitiäni livenä (asuimme vuosia ulkomailla). Totesin myös, että jos äitienpäivä on noin tärkeä miehelleni, niin vietetään se sitten tänä vuonna edellisen asuinmaan kalenterin mukaan, eli lokakuussa ;)

Miten te olisitte reagoineet vastaavassa tilanteessa? Kuinka merkityksellistä teille on se, että oma mies on mukana juhlistamassa äitienpäivää? Tai ylipäänsä muistaa päivän ja antaa esimerkiksi lahjan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellistä jossain äitienpäivässä on? Ei tajuu...

Vierailija
22/24 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella väpätti, pelkäsikö että sinä romahdat asian vuoksi vai onko miehesi hyvin herkkä ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole mieheni äiti joten yhdentekevää. Ei miehellä ole velvollisuutta mua kohtaan juhlistaa äitienpäivää.

Emme pahemmin vielä vietä kyseistä päivää koska lapsi on niin pieni ettei tajua mistä on kysymys.

Vierailija
24/24 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehellä oli todella paha mieli vuokseni. Pelkäsi kai, että pahimmassa tapauksessa ajattelen, ettei hän arvosta mua äitinä tai että bisnes menee perheen edelle tms. Mies oli siis itse ollut mukana järjestämässä työmatkaa ja vasta jälkikäteen tajunnut, että mikä päivä onkaan kyseessä.

Ja kyllä, miehelläni on myös herkempi puoli, etenkin naisten ja lasten hyvinvointiin liittyvissä asioissa. Olen nähnyt myös mieheni itkevän -viimeksi kyyneleet nousi silmiin kuulleessan lapsen väkivaltaisesta kuolemasta.

Ap

Jos todella väpätti, pelkäsikö että sinä romahdat asian vuoksi vai onko miehesi hyvin herkkä ihminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi