Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka häikäilemättömiä naiset voivat olla??

Vierailija
03.05.2011 |

suurella huvituksella olen seurannut, läheisen, sukulaisnaiseni yrityksiä iskeä mieheni. ne eivät ole mitään pieniä ja huomaamattomia iskuyrityksiä ja pientä flirttiä, vaan tarpeeksi juotuaan yrittää ängetä suuhun asti ym. lääppii mennentullen, tai ainakin yrittää. usein kertoo kuinka heti ottaisi mieheni jos olisivat enemmän samanikäisiä jne. (SUURI ikäero tosiaan..)

toisaalta suunnattoman huvittavaa seurata, toisaalta säälittävää ja raivostuttavaa, kun tämä ko. nainen ei tod.näk. tajua, kuinka naurunalaisen tekee itsestään.

olemme mieheni kanssa olleet yli kymmenen vuotta yhdessä ja meillä on lapsia, hyvä parisuhde jossa kaikki toimii pääsääntöisesti niin kuin pitääkin, joten en koe sen suurempaa mustasukkaisuutta tai pelkää että ko. nainen mieheni voisi viedä.

tätä tapahtuu aina sukujuhlissa joita on kohtuullisen usein, eikä kukaan kuppiin sylje, joten alkolla on osuutta asiaan :D

kyselenkin, miten häikäilemättömiä,epätoivoisia ja säälittäviä naiset voikaan olla tälläisissä asioissa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko löytyisi kohtalotovereita tms?

Vierailija
2/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kiusaantunut vai antaako lähentelyn tapahtua? Miksi miehesi ei ole pistänyt tyrkkyä naista aisoin? Ehkä miehesi onkin imareltu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimille. Ellei tee niin, ilmeisesti nauttii tilanteesta eli saamastaan huomiosta.

Vierailija
4/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä omituisempaa käytöstä mieheltäsi.

Vierailija
5/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että oma mieheni ei tekisi mitään mikä voisi loukata ko. kaltaista lähentelijää. Ilmeisesti ei omasikaan. Ehkä olisi keskustelun paikka.

Vierailija
6/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä saa huomiota ottaa vastaan, vaikka ei anna mitään muuta ymmärtääkään. Olishan se hienoa että muilekin kelpaisi, mutta haluaa olla vain sen yhden mies.

Ja kyllä naiset (niin kuin miehetkin)osaavat olla röyhkeitä näissä asioissa.

Itse katsoin muutama vuosi sitten kun yksi nainen, joka on tuntenut mieheni koulusta asti, alkoi meidän seurustelumme alkuaikoina kiinnostumaan miehestäni uudella tavalla.

Halaili ja kosketteli miestäni tietyllä tavalla, mies aina vetäytyi torjuvaan asentoon näissä tilanteissa. Mainitsikin asiasta, että taitaa tuo yrittää sinua iskeä ja mies sanoi huomanneensa saman. Viestiäkin lähetteli. Se oli asia josta en oikein pitänyt. Lopulta oli ehdottanut miehelle tapaamista. Mies kertoi minulle asiasta. Sanoin että asia täytyy jotenkin hoitaa, mutta itse en siihen puutu, koska sitä tämä nainen varmasti oottaa. En tiedä mitä mieheni asialle teki, mutta tämä nainen on poistunut sen jälkeen kuvioista. Ja asuu ja seurustelee nykyisin ihan toisella puolella Suomea.

Vierailija
7/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitamme vältellä tilanteita ja jättää suuremmitta huomioitta, koska sukumme on kovin tiivis, eikä haluta kovin tökerösti asiaa "päättää", sen jälkeen olisi puoli sukua vähintään meidän niskassa kiljumassa "kuinka törkeitä me/mieheni oli". eihän ko. nainen voinut mitenkään tarkoittaa mitään "sellaista". kas, suvustamme löytyy sen verran kieroa sakkia joka osaa kääntää aina asian kuin asian omaksi hyväkseen, mutta kukaan ei ota mitään syytä niskoilleen. osa niin kieroja että hattukin pitäisi pyörittää päähän ;D

Vierailija
8/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan se on, että sinänsä saatu huomio imartelee varmasti yhtä lailla niin miehiä kuin naisia, meillä tämänhetkisestä tilanteesta tekee huvittavan ja raivostuttavan se että ko. nainen on minun läheinen SUKULAINEN!! :) ja tottahan sekin on että sekin on kiva huomata että se oma mies ehkä kelpaisi jollekin muullekkin, mutta ei sukulaiselle!!!!

samat on sävelet meilläkin, en aio puuttua asiaan, saa mies hoitaa asian kuten parhaaksi näkee, tällä hetkellä vältellen. mutta se että ei miehen i siitä nauti, se on varma, nainen ei ole hänen makuunsa millään lailla, suuri ikäero jne.olemme saaneet valitettavasti myös hyviä nauruja hänen kustannuksellaan... :/

Vierailija
9/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei miehesi tee sen pöljäilystä loppua ap?

siis kääks!

Vierailija
10/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä humailainen nainen, joka kuvittelee liikoja viehätysvoimastaan. Liitän häikäilemättömyyteen laskelmoinnin ja juonittelun, jota tuossa ei tosiaan ole.

Vierailija
11/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehen naapuri ja jollakin tapaa tuntevat. Nainen jutteli hiukan juovuksissa, kuinka on aina ihaillut tätä miestä ja tahtoisi tuollaisen miehen.

Mieheni sanoi napakasti rakastavansa minua ja että etsi joku toinen, kelle jutella tarinoitasi.

Vierailija
12/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitamme vältellä tilanteita ja jättää suuremmitta huomioitta, koska sukumme on kovin tiivis, eikä haluta kovin tökerösti asiaa "päättää", sen jälkeen olisi puoli sukua vähintään meidän niskassa kiljumassa "kuinka törkeitä me/mieheni oli". eihän ko. nainen voinut mitenkään tarkoittaa mitään "sellaista". kas, suvustamme löytyy sen verran kieroa sakkia joka osaa kääntää aina asian kuin asian omaksi hyväkseen, mutta kukaan ei ota mitään syytä niskoilleen. osa niin kieroja että hattukin pitäisi pyörittää päähän ;D

Vierailija
13/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pidän juuri sitä, kuinka suorasukaisesti toimii ja puhuu!! ja todellakin kuvittelee liikoja omasta viehätysvoimastaan, esim. kun vain ilmoitti että hän ottaisi mieheni jos olisi samaa ikähaitaria. hmm. mietitääs. vain ottaisi. miehenkö sanomisilla ei olisi merkitystä, ei vaikka hän kieltäytyisi "kunniasta", siltikin nainen vaan tulisi ja ottaisi?? näinköhän toimisi, olisi jännä nähdä. :)

suku todellakin jossain määrin täytyy pitää tyytyväisenä, monikaan ei vapaaehtoisesti tähän sukuun tulisi jos saisi valita, veikkaan vain. enkä itse varsinaisesti kärsi tästä tilanteesta, ainoastaan nämä juhlat ovat hieman kiusallisia, ja varsinkin ne tilanteet kun kaikki ovatkin selvinpäin, en voi olla tuntematta myötähäpeää.

vielä sekin, että toisinaan jos minä olen tullut mukaan vasta myöhemmin, (esim. työni takia) nainen jatkuvasti viittailee johonkin aiemmin tapahtuneeseen muka "inside" juttuun miehelleni, hohhoh.

Vierailija
14/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain. Ja moniko känniääliö mies on minulle pehmoisia löpertänyt milloin missäkin kissanristiäisissä. Että yhtä noloja miehiä ja naisia piisaa.

Jos ette saa, miehesi tai sinä, tuota lopetettua, niin suokaa sitten ressukalle tuo harmiton huvi.

Vierailija
15/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kai se niin on nähtävä ellei älyä lopettaa pienistä vihjeistä, niin kai se hälle on sitten suotava, tuskin loppuelämäänsä jaksaa jatkaa.

on meille molemmille myös muissa illanvietoissa, yöelämässä, yms. niin naiset kuin miehet tulleet kokeilemaan onneaan, mutta se nyt lienee ihan normaalia, mutta "erityisen" meille tekee tästä se, että kyseessä sukulainen ja tätä jatkunut kuitenkin jo muutama vuosi!!

Vierailija
16/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että voivat saada miehen kuin miehen. karu totuus tulee ehkä kaikilla joskus vastaan, ehkä tällä ko. naisellakin.

Vierailija
17/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun YKSI sinun sukulaisnaisesi käyttäytyy kuin idioott, niin sit KAIKKI naiset on sellaisia????

Vierailija
18/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä tulee tehtyä kaikenlaista. No, en nyt suuhun tuppaannu kuitenkaan enkä koskettele muutenkaan fyysisesti mutta flirttailen täysin estottomasti otettuani alkoholia. Ja ei, siitä ei ole kivat seuraukset, koska viimeisimmän reissun jälkeen sain yhden miehen itkemään kun hän oli koko ajan kuvitellut että olen vakavissaan kiinnostunut hänestä ja sitten karu totuus paljastuikin. Onneksi en juo usein, tulee morkkis jo kun ajattelen vaikka edellisestä kerrasta on "jo" 4kk.

Vierailija
19/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos joskus tekisitkin niin, että juhlien alkupuolella odottaisit yksin tai miehesi kanssa sopivaa jutunaihetta tai tilaisuutta "vastaiskuun". Alkaisitte vaikka muistelemaan joitakin vanhoja kekkereitä tyyliin "ja sielläkin se "Aila" kiehnäsi taas "Jannen" kyljessä" , jonka jälkeen repeilisitte ja hekottaisitte, että "lyödääs vetoa, kauanko tähän taas menee? Rääh-häh-häh-häää!" Arvauksia myös muilta. :) Ja sitten illan edetessä voisi kommentoida, että "Janne, olit oikeassa!"

En tiedä, onko tästä ilkeilylinjasta mitään iloa, mutta kun ei sukulaisnainen kerran itse älyä toimissaan mitään vikaa, niin kai siitä sitten puhua voi ja lyödä leikiksi. Itsehän hän aina miehesi viereen lyöttäytyy, joten avoimesti puheeksi ja pilkaksi vaan.

Vierailija
20/22 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hullumpi idea. olemme kyllä tietoisesti saattaneet "kiehnätä" juuri hänen edessään häiritsevän paljon, jotta hän huomaisi mahdollisesti, mutta ei vaikutusta ainakaan toistaiseksi, sekä olemme korostaneet turhankin paljon kuinka mahtavasti meillä menee ym pientä.

vaikeaksi ideasi tekee se että juuri ko naisen perhe on yleensä se missä seurueessa yleensä juhlissa olemme, eikä kävisi mielen vieressäkään alkaa vedonlyöntiä heidän kanssa ehdottelemaan :)

mutta sen verran ilkeitä saatamme olla, että pientä piilovittuilua harrastamme kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi