Kuinka monta vessapaperin palaa käytät per vessakerta? :-D
Tuli mieleen tuosta perseiset kädet -ketjusta. Itse käytän pisulla käydessäni 1-2 palaa ja kakalla 2-3. En yksinkertaisesti tartte enempää, mutta olen nähtävästi poikkeus. Mites te muut? :)
Kommentit (11)
Ohuita halpis- ja luontoystävällisiä laatuja käyttäessä täytyy koota paksu tollo. Lambia tai Emboa käytän 2-4 palaa.
Jännä juttu muuten, että kun perheestämme muutti äskettäin teini pois, vessapaperin kulutus putosi noin neljännekseen entisestä. Aiemmin sitä piti ostaa joka toinen viikko, nyt korkeintaan joka toinen kuukausi. En tiedä vieläkään, mitä hän sillä paperilla teki.
ja isommalla yleensä noin 8-12palaa.
Meillä käytetään niitä superpaksuja wc-papereita. Pissalla käytän yhden arkin ja isomman hädän jälkeen pyyhin pestyn pepun 1-2 arkilla.
Niitä virastolaatuja täytyy ottaa pissalla käydessäkin ihan kunnon kourallinen, määrää en ole laskenut.
wc-paperina Lidlin 3-kerroksista sinisessä paketissa jos nyt oikein muistan.
5
Mutta kyllä menee aika reilusti. Riippuu täysin siitä mitä ja miten paljon tavaraa pönttöön on tullut.
Pisulla 2x4 = 8palaa, kakkosella 12x3 = 36 palaa
Mut eihän se ihme oo jos pisullakin neljä palaa.
Mä käytän pisulla 2 palaa ja kakalla 2-3 palaa. Eipä siihen paperiin kyllä mitään jää muutenkaan.
Aika reilusti menee, en laske.