Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko vaalentanut mustaa vaaleaksi

Vierailija
03.05.2011 |

Olen värjännyt alunperin vaaleat hiukset mustiksi.

Nyt ajattelin, että vaalentaisin ne takaisin vaaleiksi, menevätköhän täysin pilalle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika järkyn näköistä mutta joka tapauksessa tohon kai kaivataan ensin värin poisto ja sitten vaalennusaine...ei tykkää tukka hyvää!

Vierailija
2/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllähän se tukka aika karmeaksi hampuksi on mennyt. Vaatii useamman värinpoiston ja vaalennuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh kuka ylipäänsä värjää vaalean tukkansa mustaksi?

sä oot kasvanut, jos et mustaksi värjättyä tukkaa oo nähnyt?

Vierailija
4/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaa pikkuhiljaa vaalentamaan raitojen avulla. Tukka ei kärsi niin paljon.

Vierailija
5/5 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse värjäsin aikoinaan vaalean tukkani mustaksi, ihan hetken mielijohteesta. Ei sopinut. varasin ajan parturiin jotta saisin vaalean tukkani takaisin. eivät millään olisi suostuneet laittamaan värinpoistoa. Vaatimalla vaadin, että haluan takaisin oman vaalean tukan.

Kävi sitten niin, että värinpoisto teki ensin hiuksista tumman harmaat, ja seuraavalla viikolla laitettu vaalennus teki hiuksista violetit, kaikenlisäksi koko tukka paloi päältä ja sivuilta. Ja tästä kampaamossa varoitettiin.

Olin kasvattanut hiuksia yli viisi vuotta, ja hiukset olivat todella pitkät. Tukka jouduttiin leikkaamaan ihan lyhyeksi poikatukaksi (joka ei sovi minulle ollenkaan). Sitä nyt vuoden verran kasvatellut. Eli en suosittele mitään pikapika vaalennusta, vaan aste kerrallaan, eikä värinpoistoa!