Suositelkaa ehkäisyä..
25-vuotiaalle kahden lapsen äidille joka kärsii ahdistuneisuus ja paniikkihäiriöstä ja sairaudenpeloista. Haluamme lapsia vielä joten sterilisaatio ei käy.
Limakalvot ei kestä pitkän imetyksen jälkeen minkäänlaisia kondomeja ja liukkaritkin ärsyttää ja vie kaiken tunnon.
Kierukat ei ole vaihtoehtona noitten yllämainittujen seikkojen takia. Koska pelkään kipua ym vastaavaa. ei vaan onnistuisi.
Lisäks mulla on aurallinen migreeni jos nyt sillä merkitystä on mihinkään.
Itse harkitsin hankkia sellaisen persona ehkäisymonitorin mutta mies ei luota siihen masiinaan.
Kommentit (9)
kierukan asentaminen kuitenkin varmasti sattuu. minulla jo papakoe on jotain aivan järkyttävää ja joudun ottamaan rauhoittavan että edes jotenkin siitä selviän.
jos se ei käy, ehdotan kuitenkin kierukkaa. Kerran varttitunnin kärsimyksestä saa viiden vuoden ehkäisyn.
ei se hormonikierukan laittaminen missään tunnu. Papa-koe on todella paljon kivuliaampi.
Ainahan lääkäriltä voi pyytää puudutteen kohdunkaulaan tai ottaa buranaa etukäteen?
olen allerginen buranalle ja muille tulehduskipulääkkeille. ja panadol ei auta mihinkään. lisäks hieman kallis härveli ei mulla kerta maksuna ole 170e+lääkäri kulut.
ja kannattaako kierukan hankkia jos kärsii kroonisesta emätintulehduksesta. siistiä kun ne bakteerit nousee kierukan kanssa kohtuun. kohtutulehdus on vaarana.
olen allerginen buranalle ja muille tulehduskipulääkkeille. ja panadol ei auta mihinkään. lisäks hieman kallis härveli ei mulla kerta maksuna ole 170e+lääkäri kulut.
ja kannattaako kierukan hankkia jos kärsii kroonisesta emätintulehduksesta. siistiä kun ne bakteerit nousee kierukan kanssa kohtuun. kohtutulehdus on vaarana.
Ihanan helppo ja ollut ainakin minulla luotettava. Voi pitää vaikka 3 rengasta putkeen ettei jatkuvasti tarvii olla rätti housuissa.
Toiminu mulla
kierukan asennus ja poisto ollut aivan sairas kipu vaikka ottanut reilusti särkylääkettä... Kerran suostunut siihen
kierukka liittyy mitenkään kipuun?
Itsellä kierukka tarkoittaa sitä, että sen ansiosta EI tule järkyttäviä kuukautiskipuja. Ja muutenkin veren vuotaminen on mielestäni turhaa.
Ja kun kierukka poistetaan (ei muutes satu yhtään) voi tulla seuraavasta kierrosta raskaaksi.