Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas näitä FB-status-juttuja..

Vierailija
02.05.2011 |

"Jos astut Pohjois-Korean rajan yli laittomasti, saat 12v pakkotyötä. Jos astut Afganistanin rajan yli laittomasti, sinut ammutaan. Jos astut Suomen rajan yli laittomasti, saat: rahaa, ruokaa, paikan elää, asumistukea, terveydenhuoltoa, koulutusta, lapsilisää, töitä, hommata loputkin sukulaisesi tänne asumaan. Tarvitseeko minun jatkaa? Ei ihme, että maallamme on velkaa! Laita tämä statukseesi, jos olet samaa mieltä."

äly hoi?!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sekin melkonen älynväläys, että Vangit vanhainkoteihin ja vanhukset vankilaan. En muista tarkalleen miten se meni, mutta idea oli se, että vankilassa vanhukset sais lämmintä ruokaa ja pääsis säännöllisesti ulkoilemaan, ja vanhaikodissa vangit joutuis olemaan yksin huoneessaan, joutuis syömään kylmää ruokaa eikä pääsis ulos. Aika valopää joka tuonkin on levitykseen laittanut.

Vierailija
2/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat painua sinne Pohjois-Koreaan tai Afganistaniin, jos heidän mielestään siellä on asiat hyvin. Siellähän ne talousasiat vasta ovatkin rempallaan ja ihmisoikeuksista ei tietoakaan.

Mistä ihmeestä näitä valopäitä oikein sikiää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon alkuperäisen viestin laatijan älykkyydestä ja tietämyksestä, vielä enemmän niiden jotka kopioi. Mutta hei, suomalaiset tyhmenee päivä päivältä yhä enemmän ja tyhmät lisääntyy kovaa vauhtia.

Vierailija
4/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin annoin tulla tuutin täydeltä sivistystä kaikille jotka siitä tykkäsivät.

Vierailija
5/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. henkilö lähtee välittömästi kaverilistaltani.

vain ne, jotka ajattelevat samalla tavalla kuin minä.

Vierailija
6/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennytkään että Pohjois-Koreassa ja Afganistanistanissa ovat asiat suorastaan kadehdittavan hyvin! Kun lukee nuo vaihtoehdot niin uskomatonta kyllä haluan kertoa olevani siitä maasta jossa kohdellaan ihmisiä niinkuin halutaan ihmisten kohtelevan itseäänkin..

Hauskinta tässä on se, että mun kaverilistalta tuon ovat julkaisseet juuri ne, jotka itse ovat työttöminä suureksi osaksi omasta syystään.. Kun ei mitään työtä oteta vastaan/haeta siksi että.. no arvaatte varmaan, että niitä syitä on enemmän kuin tarjottuja paikkoja.. huonot työvuorot, liian pitkä työmatka, ei tarpeeksi haastavaa jnejne.. Vois vaikka ekaksi muistaa että tyhmää sekin on nostaa kaiken maailman tukia tälläisille vain siksi ettei työ huvita. Mieluummin laitan nekin rahat maahanmuutajien tukemiseen, monet heistä tekevät mielellään tarjottua työtä.

Vierailija
7/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinunlaiset ihmiset enemmän kuin vaikka tuollaisen päivityksen laittajat...."Jos mun kaverini sitä tai tätä..." jne. Ihme ehdollistajia olette!

Vierailija
8/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinunlaiset ihmiset enemmän kuin vaikka tuollaisen päivityksen laittajat...."Jos mun kaverini sitä tai tätä..." jne. Ihme ehdollistajia olette!

he ovat niiiiiin suvaitsevaisia ihmisiä :D

Vierailija
9/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he ovat niiiiiin suvaitsevaisia ihmisiä :D

mutta olen kyllä miettinyt erään vahvasti persulaisen ystävän poistamista listalta. Tai ei hän kyllä kovin hyvä ystävä ole, ennemmin tuttava.

Minua ei häiritse mielipide-erot eu-asioista tai sinänsä edes maahanmuutosta, mutta tiukat, umpisilmäiset ja rasistiset kommentit häiritsevät. Hän äänesti Halla-Ahoa, jonka sanomisia facebookissa lainaa. Se häiritsee minua suuresti.

Olen valmis hyväksymään monenlaisia mielipiteitä, mutta rasismiin tai ihmisten epätasa-arvoon viittaavat puistattavat.

Vierailija
10/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ne, jotka ajattelevat samalla tavalla kuin minä.

Todella suvaitsevainen jos et edes eriävää mielipedettä hyväksy:D

Vierailija
11/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipide muutamasta kaverista. Huudettiin pää punaisena, että jos kaverini on äänestänyt persuja, saa lähteä listoilta.

Olin heitä pitänyt ihan asiallisina ihmisinä, mutta täytyy myöntää, että silmät avautuivat ja aloin halveksia heidän tekosuvaitsevaisuuttaan. Vittu, mää en oo mikään rasisti, mutta persut vois tappaa.

Lapsellisiä tyyppejä ja tunsin suoranaista myötähäpeää heitä kohtaan.

Vierailija
12/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittomilla maahanmuuttajilla ei ole Suomessa oikeutta mihinkään Kelan, sossun, ym. instanssin tukiin.

Laiton maanahnmuuttaja ei kuulu myöskään kunnallisen terveydenhuollon piiriin.

Vierailija
13/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos laittomasti hiivit itärajan yli Suomeen.

Pakolainen, turvapaikan hakija ja laiton rajan ylittäjä ovat PIKKAISEN eri asioita...

Vierailija
14/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käännytyspäätöksissä kuluu aikaa, ja ainahan pääsee tänne takaisin.

Vierailija
16/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aina luullut että he piileskelevät jossain maanalla ja siivoavat pimeesti.

Vierailija
17/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat painua sinne Pohjois-Koreaan tai Afganistaniin, jos heidän mielestään siellä on asiat hyvin. Siellähän ne talousasiat vasta ovatkin rempallaan ja ihmisoikeuksista ei tietoakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan