Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun piti just mennä sossuun kerjäämään

Vierailija
02.05.2011 |

rahaa ja nyt oli apmahtanut tilille jotian vanhoja korvauksia yli 600e tilille... enpä taida saadakkaan sieltä siis mitään!! Harmittaa ihan älyttömästi!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muakin harmittaisi jos mun tilille tulis yhtäkkiä rahaa enkä pääsiskään sossuun joka on ihan mun lempparipaikka.

Vierailija
2/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkeen ja sit sossussa laskujen mukaan pitäis riittää vaikka mihin! Ja ne korvausrahat olin ajatellut käyttää toisella tavalla kuin laskuja maksamalla jotka olis nyt maksettu sieltä sossussta.

Eli nyt kun maksan laskut omasta pussissta tilille jää taas 0e. Ja ne on sellaisia laskuja joita ei siellä huomioida, kuten netti, autovakuutus, puhelin, maksutv, jne. Maksettava nekin on, mutta ei soosu niitä laske vaan laskee että tuolla summalla on tultava koko kuukausi toimeen...

Ei tulla toimeen mutta ei he sitä huomioi. Mitä voi tehdä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkeen ja sit sossussa laskujen mukaan pitäis riittää vaikka mihin! Ja ne korvausrahat olin ajatellut käyttää toisella tavalla kuin laskuja maksamalla jotka olis nyt maksettu sieltä sossussta. Eli nyt kun maksan laskut omasta pussissta tilille jää taas 0e. Ja ne on sellaisia laskuja joita ei siellä huomioida, kuten netti, autovakuutus, puhelin, maksutv, jne. Maksettava nekin on, mutta ei soosu niitä laske vaan laskee että tuolla summalla on tultava koko kuukausi toimeen... Ei tulla toimeen mutta ei he sitä huomioi. Mitä voi tehdä??

Harmi ettet nyt pääse käyttelemään noita korvausrahoja muihin juttuihin. Ihan kuin kaverini joka raivostui kun ei saanut sossusta rahaa, kun oli juuri myynnyt asunnon ja sai siitä 15 000 euroa voittoa. Hänkin oli ajatellut käyttää nuo voittorahat muuhun, kuten rasvaimuun, ja oli aivan raivona kun sossu ei maksanutkaan vuokraa ja laskuja aivan oikeutetusti.

Että voi kyynel. Harmi että joudut pitämään itsestäsi huolta, etkä eläkkään nyt kuukautta meidän kunnollisten ihmisten elättinä.

Vierailija
4/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä HELVETTIÄ, itse käyn työssä enkä ole edes miettynyt mitään maksu-tv-sopimuksia!

MENE TÖIHIN!

Vierailija
5/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on katsottu että ne tulee kattaa sillä perusosalla.

Ja autoa ei sossun mukaan huomioida, päinvastoin käskevät sun myydä sen kohta.

Vierailija
6/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella siellä vaaditaan, että ihmisten pitäis niinku ite omilla rahoilla maksaa laskut? Omilla rahoilla pitäis saada tehdä, mitä haluaa.

Vierailija
7/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksat laskut erissä. Toisekseen on kai ihan selvää, ettei sossu mitään maksutv-laskuja maksa, joten nyt on vain karsittava myös turhat menoerät pois.

Vierailija
8/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA opettelisit käyttämään nen rahat järkevämmin.Oikeesti nakertaa tollaset ihmiset joilla sitä rahaa on ja silti pitäisi sossun rahoilla elää ja sit ne jotka oikeesti tarttisivat apua jäävät ilman.Mutta minä,minä ja MINÄ ensin..

Vierailija
9/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa jatkua.

t. Kokoomusta äänestänyt

Vierailija
10/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita musta peruukki ja kenkälankkii naamaan ja sano et sun nimi on

Agalagugu Bugulu ja oot tullut Mogolagogalagiasta ja sullon 10 lasta ja 17 kasvattilasta, niin saat ainaskin 10 donaa heti!

Vierailija
11/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa jatkua. t. Kokoomusta äänestänyt

Vierailija
12/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkällä sairaslomalla. Joudun karsimaan paljonkin menojani mutta koska en tilanteestani tiennyt aiemmin etten olekaan työkykyinen pitkään aikaan niin elin siis niinkuin ennekin mihin minulla oli varaa.

Nyt ei ole ja olisin tarvinnut sossun palveluita kuukaudeksi koska rahaa ei tule mistään muualta. Kuitenkin nyt laskevat että minulla on sitä rahaa vaikka nuo laskut pitää hoitaa joita he eivät huomioi.

Ymmrätäkää nyt että sillä samalla sekunnilla kun tiedät jääväsi kotiin hyvin pitkäksi aikaa ei samana päivänä voi myydä autoa ja soiottaa joka paikkaan etten laskuja maksakkaan. Ennen minulla oli varaa niihin, nyt ei ole ja ne on lopetettava mutta tämän kuun laskut on sitli maksettava, tajusitteko??

Vierailija
13/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita musta peruukki ja kenkälankkii naamaan ja sano et sun nimi on Agalagugu Bugulu ja oot tullut Mogolagogalagiasta ja sullon 10 lasta ja 17 kasvattilasta, niin saat ainaskin 10 donaa heti!

Vierailija
14/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksujärjestelyjä on helppo tehdä.

Vierailija
15/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin pitkä aika. Ja kuukaudeksi tarvistin apua tuolta koska kesäkuussa saan rahaa taas Kelalta.

Vierailija
16/16 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyt varmasti tekemään maksujärjestelyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme