Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne kenellä "tili tyhjä" tai ei ole yhtään rahaa.

Vierailija
02.05.2011 |

Kun sanotte ettei ole yhtään rahaa, kun laskut on maksettu tai ennen seuraavaa palkkaa niin tarkoittaako se todella ettei MISSÄÄÄN ole rahaa? Itsellä siis tyypillisesti tili tyhjänä joka kk, mutta rahaa on jemmassa lasten säästö- ja käyttötileillä, s-tilillä ja miehen säästötilillä. Vaikka meillä siis ei tavallaan ole yhtään rahaa (mitä meinattaisiin käyttää) niin todellisuudessa rahaa on. Kai ihmisillä yleensä näitä "vararahastoja" on?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kelan päivärahalla, etuudet evätty kokonaan,

asunnoton,täysin raitis mies.En käytä mitään huumeita. Lääkkeisiin ei ole varaa.

Saan kuukaudessa kelalta puhtaana käteen 360€ur.

Aluella jossa elelen asuntojen vuokrat on n.500€urosta ylöspäin.

Miten luulisitte itse pärjäävänne.

Tällä hetkellä asun kavereiden nurkissa.

Syön roskiksista jätteitä.

Että näin varakkaassa kotimaassa.

Vierailija
2/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnoton,täysin raitis mies.En käytä mitään huumeita. Lääkkeisiin ei ole varaa.

kaverin tietokoneella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve mies koska et sairauksia nimeltä maininnut.

Alapa tehdä töitä ja lopeta tuo saatanan valittaminen!

Vierailija
4/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa siis, että sen kuun elämiseen tarkoitetut rahat on käytetty loppuun. Lisää saa muilta tileiltä ja otetaankin käyttöön jos on tarvis.

Vierailija
5/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin lupas läppäriään käyttää vähän aikaa.

Vierailija
6/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun pyörätuolilla. Alaraajat pois pelistä.

Työkkärissä käynyt viimeiset 20v. kyselemässä töitä/kursseja. Ei ole tarjottu yhtään mitään.

Myös henkilökohtasia käyntejä eri työnantajien puheilla paljon, ei töitä. Riittääkö perusteluiksi.

Vierailija
7/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ryssinyt jotenkin, eiks niin?

Vierailija
8/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei jää mitään säästöön, ei vaikka mitä tekisin.

mulla on niin huono liksa ja sillä elätän kolmea lasta ja itseäni. Menot on niin minimissä kun vaan voi.

Mulla oli säästöjä, mutta rakas exäni tyhjensi asunnon erossa ja jouduin ostamaan kaikki alusta. Sen jälkeen en ole pystnyt säästämään yhtään mitään.

Vierailija
9/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kai sit oon. Työkkörissä väittivät että en oo ollut tarpeeksi aktiivinen, vetivät etuudet pois.

Omasta mielestä olen ollut aivan tarpeeksi aktiivinen työnhakija. Eräs virkailija sanoi, että etkö oo vieläkään saanut mitään töitä, vaikka ramppaat täällä jatkuvasti.

Vierailija
10/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on tili tyhjä niin sitten raha todella on loppu. Ei ole mitään jemmarahastoa. Tilanne on monesti n. viikon ennen tilipäivää se, että ruokaostokset maksan pullopalautuskuiteilla. Ja pulloja siis saattaa olla max 10 1,5 litran kolapulloa, jotka ovat odottaneet kauppan viemistä autotallissa vaikka kuukauden.

Mä en ymmärrä niitä, jotka säästää rahaa LAPSEN säästötilille, mutta käyttävät ne sieltä tiukan paikan tullen. En ikinä ottaisi edes parkkirahaa lapseni säästöpossusta, saati että ottaisin hänen tililtään rahaa vaikkapa ruokaostoksiin.

Vierailija
11/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tili on ollut jo viikon tyhjä, ja työkkärin rahat tulee viikon päästä. Miehen tili on myös mennyt, miehen visalla maksoin tänään autoon bensaa ja ruokaa kaupasta, miehen tilikin tulee viikon päästä. Eipä ole mitään vararahastoja koskaan kertynyt, joka kuukausi tahtoo mennä miinukselle kun en ole 4 vuoteen ollut töissä ja on tullut kaksi suuta lisää ruokittavaksi.

Myös lasten tilit ovat edelleen nollilla, ei ole vielä kertaakaan ollut varaa sinne laittaa mitään. Jos meillä olisi vararahastoja, niin ei varmaan olis kauan.

Vierailija
12/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon sen yleensä lapsille kun kinuavat jälleen jotakin uutta lelua. OIkeasti tietty onhan mulla säästössä ne hätävararahat joihin en koske. Käyttötili voi olla joskus tyhjillä.

Vierailija
13/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten tileillä on lahjarahat, mutta niihin en ole koskaan koskenut. säästöjä oli jossain vaiheessa, mutta ne meni muutaman yhtäaikaa tapahtuneen epäonnen myötä.

Vierailija
14/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole rahaa tarkoittaa sitä, että ei ole sellaista rahaa joka olisi puheena olevaan asiaan budjetoitu. VAIKKA tilillä lojuisi tonni.

Olen kolmen lapsen pienituloinen yh, ja budjettikuri on tiukka. Pakko, koska minun tilanteessani säästöjä on pakko olla, ja aika kädestä suuhun eletään muutenkin. Silti voisin sanoa, että alle satasta ei (käyttö)tililläni ole ollut varmaan koskaan (paitsi joskus nuorena hupakkona).

Vierailija
15/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siis" nimimerkille vielä tiedoksi. Vammauduin rattijuopon yliajamisen johdosta tähän helv...

pyörätuoliin loppuiäksi. Kirjoittelepa vähän asiallisemmin,ennenkuin alat tuomitsemaan toista.

Vierailija
16/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ollut omalla säästötilillään hätärahasto, mutta sörssi viime vuoden verotuksen niin, että mätkyihin paloi nekin rahat lähes kokonaan.

Vierailija
17/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sentään miehellä on sen verran yleensä, että pärjäämme.

Lasten tileihin en koske. Ne ovat lapset saaneet lahjaksi. Kaikki lahjarahat mitä ovat saaneet vuosien varrella, on laitettu sinne.

Eivätkä muutenkaan ole minun rahojani. Vaan lasten.

Heh, ja minä en ryhdy visaa vinguttamaan :) En ole edes sellaista korttia hommannut! Typerä kierre vaan tulee siitäkin.

Vierailija
18/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mun rahat. Ostin miehelle joululahjoja. Mitäpä sitä ei rakkaansa eteen tekisi! 21. päivä tulee rahaa tilille. Siihen saakka mies hoitaa vähäiset ruokaostokset. Syön aika vähän.

Vierailija
19/52 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies sai veronpalautuksia. itse jouduin maksamaan. Onneksi saan vielä ennen joulua rahaa. Muutois ois aika paska fiilis.

Vierailija
20/52 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä ryntäsit samantien av-palstalle ja bongasit aivan sattumalta tämän ketjun? :D

Jos on totta ("vähän" kyllä epäilen), niin erikoinen mies, ei voi muuta sanoa! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän