Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään tuhdanneiden TOUKOKUU

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa! Onnittelut plussasta! Nyt päästään molemmat tonne odotuspuolelle! Jos kuitenkin niin uskaltais ajatella... Millä testillä sitten teit?

Emma ja Tiitiäiset pp 11

Vierailija
42/82 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu mökillä ja mitä ihania uutisia täällä on...=DDD

ONNEA EMMA JA NELLI!!!! TARRASUKKIA, VAUVALIIMAA JA TIES MITÄ MILJOONASTI!!!! Onnea ihan kamalasti molemmille!

Sofi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti teille molemmille! =D

Evelina: Voihan harmi tuon vuodon kanssa... Toivottavasti olisi kuitenkin harmitonta vuotoa...

Itse pelkään negatiivista tulosta vielä ihan liikaa, että uskaltaisin testata. Odottelen virallista testipäivää. Oireetonta edelleen...

Ennuli

pp 9

44/82 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän tapahtuu.. ONNEA NELLI! Hienoa!

Evelle: oletko testaillut nyt eilisen jälkeen? Komppaan täällä muita, että jospa se kuitenkin olisi vaan harmitonta vuota.. Ehkä tosissaan toinen pupunen vaan ei jaksanut pysyä kyydissä ja saisit kuitenkin nyytin syliisi vuodenvaihteessa..? Tulehan kertoilemaan kuulumisia, pidetään peukut ja varpaat pystyssä puolestasi!

Millos Ennuli meinasit testailla? Eikös se oireettomuuskin voi olla oire ;)

Täällä tuhdataan yberpitkän työvuoron parissa.. Mahdollista ovista siis hyödynnetty viikon puolivälissä.. Selkeetä ovista en bongannut vieläkään.. Ens kuussa olisi sitten se tarkistusultra, en oikein malttais odottaa sinne asti :/

Eikun aurinkoista sunnuntain jatkoa ja tsempataanhan kaikki Suomi maailmanmestaruuteen ;)

Mäntis kp 18/30

45/82 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiuduin juuri sairaalasta jonne oli pakko mennä kun kivut yltyivät ihan mahdottomasti. Hcg-arvot olivat normaalit, mutta ultrassa nähtiin pupusen tai ainakin toisen niistä olevan oikeassa munajohtimessa ja aika valtaisa verenvuoto vatsaan, josta vatsakalvon ärtyminen ja hartiapisto. Sitten vaan tyynesti munajohdin leikattiin ja siinä meni sitten pupunenkin. en pysty käsittämään tätä. Nyt ravaan labroissa harvase päivä ja odotan että arvot laskis ja vatsakipu hellittää. jossain kohtaa pitää varmaan miettiä miten tämän yli pääsee. En todella tiedä miten..

Parempaa onnea teille kaikille toivoo

evis ja enkelipupunen

Vierailija
46/82 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikket multa tätä varmaan kaipaakaan niin *lämmin halaus* kuitenkin. En voi ymmärtää sitä tuskaa, mitä tällä hetkellä koet, mutta koeta selvitä siitä jotenkin. Aikaa se tulee viemään, mutta pikkuhiljaa. ?

Vierailija
47/82 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovia olet joutunut kokemaan. Tuota ei todella toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleen. Olen todella pahoillani puolestasi. Mitkään sanat ei varmasti lohduta tässä tilanteessa, mutta muista me täällä myötäelämme suruasi. Nyt toivotaan ensin, että tulet itse kuntoon ja toivut operaatiosta. Sureminen tulee varmasti olemaan pitkä ja vaikea prosessi, mutta kyllä sinä toivut, ajan kanssa.

Emma

48/82 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma ja Nelli. ei tätä pysty käsittää kun hcg-arvotkin olivat normaalit eikä mikään viitannut kohdun ulkoiseen. Kunhan tästä toivun fyysisesti niin pitänee joten käsitellä tuo henkinen puoli. Kaikkein surullisinta tässä on tajuta se, että jään nyt sitten ilman omaa vauvaa. Hyväksyä asian lopullisuus. En oikeastaan vielä halua edes ajatella sitä. Pelkään että iskee totaalipaniikki jos annan itselleni luvan miettiä tätä enemmälti. Asian kieltäminen ei ole hyvästä, mutta jotenkin en vielä pysty ymmärtämään koko juttua. no, päivä kerrallaan..

Ai niin onnea Nelli ja Emma plussasta ja oliko vielä joku muukin, sorry en nyt muista.

Vierailija
49/82 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia uutisia. Oikein kovasti voimia jaksamiseen, en osaa oikein muuta sanoa.

Ennuli

Vierailija
50/82 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin syvästi pahoillani!!! En pysty ymmärtämään!!! Tässä tuntuu omat murheet niin mitättömiltä sinun koettelemustesi rinnalla! Halauksia!!!

Mieli veti matalaksi Even vuoksi, mutta oli täällä onneksi jotain positiivistakin. Onnea Emma ja Nelli!!!

-Annique-

51/82 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käsittämättömän pahoillani olen puolestasi. En osaa edes kuvitellakaan miltä susta tuntuu! Aivan hirveästi jaksamista ja voimaa suuren surusi keskelle..

-MäntäneN-

Vierailija
52/82 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sulla oli se virallinen päivä? Menetko verikokeeseen?

Mitäs Nellille, onko sulla ilmaantunut jotain oireita plussan jälkeen?

Omaa napaa: Täällä ei mitään raskauteen viittaavaa, olo on ihan normaali. No ei kai niitä vielä pitäisi ollakaan. Kävin eilen verikokeessa pp12 määräyksen mukaan ja sain vastauksen, Hcg 108. En saanut enää ketään kiinni klinikalta ja mietityttää onko toi ihan ok vai ei... Osaako joku sanoa onko miten toi arvo vousee pakastealkioilla, onko ihan noi normi viitearvot vai joku oma taulukko? Ei uskalla vieläkään iloita, eikä kertoa kenellekään. Aika raskasta yksin vaan pohtia asioita. Onneksi on tämä palsta :D Mitenköhän noi rv:t lasketaan IVF/PAS? onko ns. siirtopäivä rv2+0 vai punktio vai pakestealkion kohdalla sulatuspäivä? Tietääkö kukaan?

Miten Inkerin ja Roman hoidot etenee? Olikos muita?

Emma ja tiitiäiset pp 13

Vierailija
53/82 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaun sivulta löytyy hyvä raskauslaskuri, jossa voi laskea raskausviikot hedelmöittymishetken mukaan. ICSI:ssä se on helpompaa, kun tietää että hedelmöittyminen tapahtuu punktiopäivänä. En tiedä onko IVF:ssä sama vai seuraava päivä. Mutta sitten taas kun PAS:issa on saatettu jatkoviljellä vielä hetken aikaa ennen pakastamista, niin en sitten tiedä. Kannattaa googletella. Ja luulisi että ainakin klinikalla osaisivat kertoa sulle laskutavan.

-Annique-

Vierailija
54/82 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma ja MäntäneM: Mulla on virallinen testipäivä perjantaina. En oo siis vielä testannu. En osaa sanoa menenkö verikokeeseen, varmaan eka testailen kotona ja sitten soittelen polille josta ne varmaan sit kertovat jatkotoimista, jos niin onnellisesti olisi, että testi näyttäisi plussaa.

Vähän pessimistinen olen kyllä plussan suhteen. Menkkamaisia satunnaisia tuntemuksia on ollut alavatsalla maanantaista lähtien, mutta saattaa johtua myös yhdistelmästä Zumenon + Luget, mulla kun ei oo aiempaa kokemusta, miten kroppa reagoi tähän yhdistelmään... Tissit tuntuvat jopa normaalia pienemmiltä ja "löysemmiltä"...

En osaa tuohon Hcg-arvoon sanoa mitään, enkä raskausviikkoihin PAS:sin yhteydessä...

Muakin kiinnosta miten Inkerillä ja Romalla menee?

Uskallanko jo lisätä teidät (Emma ja Nelli) plussanneisiin?

Ennuli

pp 12

Vierailija
55/82 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Eve ja Annigue, todella pahoillani teidän puolesta. Jaksamisia!

Omatkaan jaksamiset ei tällä hetkellä kovin korkealla. Maanantaista asti menkkamaista kipua ja tänään ensimmäiset ruskeat veret. Luulin, että luget pitää menkat poissa niin kauan kun niitä käyttää, mutta oon ilmeisesti niin viallinen ettei nekään toimi kuten pitäis. Itkettää. Kaikista eniten tuntuu pahalle kun joudun iltapäivällä miehelle kertoa, se on ollut niin varman, että nyt onnistu. Huomenna pitäis aamulla käydä verikokeissa, mutta aika selkeehän tämä taas on.

inkeri pp11

Vierailija
56/82 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi menkkamaiset juilimiset on voi viitata ihan kumpaan vaan, on vissiin aika yleisiä alkuraskaudessa. Mulla ei ainakaan ole mitään r-oireeksi luikiteltavaa... En uskalla vielä siirtyä plussanneisiin, voit toki plussan tänne päivittää, mutta jos sopii niin hetken vielä olisin täällä teidän kanssa.

Soitin Avaan ja hoitajan mukaan hcg arvo on hyvä, niillä on joku oma taulukko pakastealkioille ja viiterajat pp 12 on 29-170, eli hyvin sopii rajoihin. Sain myös tietää lasketun ajan joka lasketaan sen mukaan, että alkio on yhden päivän ikäinen. (en tiedä miksi, vaikuttaako se, että menetti soluja sulatuksessa). Ihana yhteensattuma, LA on mun oma syntymäpäivä 24.1 :D Tunteet seilaa edes takaisin, hetken on niin onnelinen ja sitten taas murehtii, ei uskalla vielä iloita. Niin monta pettymystä takana, että kai taa jotain itsensä suojelua, pessimisti ei pety...

Emma ja tiitiäiset pp 14 tai rv 4+1

Vierailija
57/82 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkeri: vuodot ovat alkuraskaudessa hyvin yleisiä, eli vielä on toivoa.

Emma: Olipas mukava sattuma lasketulle ajalle. Meidän syntymäpäivillä on tasan viikko eroa, minulla sinun jälkeesi, mutta olen syntynyt vuotta aiemmin. Kahdella kaverillani on sama syntymäpäivä kuin sinulla, mutta sama vuosi kuin minulla. Olipas hankalasti selitetty. :D

Mulla olis ollut la 7.12. ja se on meidän 12-vuotispäivä. :( Toivon niin kovasti että olisin silloin raskaana, ettei tuntuisi niin kamalan pahalta. Väkisinkin sitä kuitenkin muistaa mitä olisi voinut olla.

Ennuli: Menkkakivut kuuluu asiaan. Niiden puolesta ei syytä huoleen.

-Annique-

Vierailija
58/82 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkeri: et oo ainut "viallinen", mullakin alkoi ekan IVF:n jälkeen tiputteluvuoto ennenkuin olin lopettanut lugeja... Mäkin olin luullut, että luget pitää vuodon poissa. Pidetään kuitenkin vielä toivoa yllä, jospa kuitenkin olisi vaan alkuraskauden vuotoa!

Emma: hienoa, että Hcg-arvo ok! Oikein mielelläni tulisin sinne odottajiin, mutta saapa nähdä!

Ennuli

pp 12

Vierailija
59/82 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten evelina voi?

Emma: On mulla ollu pahoinvointia/paineen tunnetta poskissa.. Tätä oli jo pp9 lähtien. Repäisykipuja on ollut paljon (eilen ja tänään ei enää melkein yhtään.. tämä hiukan pelottaa). Tänään on sitten tisseissä alkanut kyllä jo tuntumaan :) (yllensä mulla on ollut rinnat kipeinä lugeista.. tällä kertaa sitä kipua ei tullut ollenkaan ennen testiä!)

Aikapaljon Emma klinikoilla kai vaihtelee toi LA:n laskutapa.. Joissain paikoissa se lasketaan että punktio on rv2 ja toisissa punktiosta seuraava päivä on vasta se rv2. Mä en yhtään vielä tiedä että millä kaavalla mulle lasketaan tuo. Perjantaina ajattelin soitella VL:lle kun silloin on mun "virallinen" testipäivä (vasta!)

Ennulille hurrrjasti tsemppiä perjantaille...

Ja voi inkeri *hali* toivotaan että se tiputtelu on vaan normaalia ja sullekkin se plussa pärähtäis. Paljon jaksamista!

Saat sä Ennuli lisätä mut sinne plussanneisiin.. Sehän tässä on tullut tehtyä, vaikka en YHTÄÄN osaa iloita asiasta. Mä pelkään aivan kamalasti että tää kaikki on pian ohi :( Mutta ainahan sieltä plussanneista pääsee takas listoille jos huonosti käy!

Annique: Mä muistan että toivoin myös niin kovasti tuota samaa.. Että olis jo uudelleen raskaana kun se keskenmenneen LA koittaa. Mullehan ei niin käynyt että olisin ehtinyt raskaaksi uudestaan.. Se päivä oli kuitenkin loppujen lopuksi ihmeellisen (mitensensanoisi).. helppo? Aika parantaa haavoja, se on täysi totuus. Kauhea kaipaus ja suru mulla oli (on edelleen), mutta ne olivat sen 9kk:n aikana muuttaneet jo kovasti muotoaan. Tsemmpiä sulle kovasti ?

ON: Tänne ei mitään kummempia.. Peloissaan ollaan ja sitä rataa. Multahan ei oteta veritestiä, enkä aio yksityisesti mennäkään.. Eli sieltä ei tule mitään "lisätietoja".. Päivä kerrallaan tässä menen eteenpäin..

Nelli + Toivo ja Taisto pp14

Vierailija
60/82 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 24 h testiin ja vähän kyllä pelottaa. Ei huvittaisi tehdä ja nähdä sitä negaa... Toisaalta sitten saa lopettaa lääkityksen. Niin ja onhan tietty mahdollista, että sieltä tulisikin plussa!

Päivittelin tuota meidän esittelyä ja lisäsin teidät Emma ja Nelli plussanneisiin. Kylläpä meitä onkin vähän täällä enää! Sinänsä positiivista, mutta itse ei haluaisi täällä enää roikkua...

Ennuli

pp 13