Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMAS LAPSI TOIVEISSA!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 23-vuotias. Olen tavannut mieheni 6 vuotta sitten, kohta oltu 2 vuotta naimisissa. Meillä on tytöt elokuussa 3v täyttävä ja juuri vuoden täyttänyt.

Itse haluaisin saada kolmannenkin lapsen pienellä ikäerolla, jotta lapsista olisi enemmän seuraa toisilleen. Ja koska haluan tehdä lapset kerrasta. En siis käydä välillä töissä... Mietityttää vaan lähinnä se, kuinka kolmen pienen kanssa jaksaa kotona kun nytkin tuntuu välillä että pää hajoaa. Vaikka onhan vauvat sikäli helppoja kun vaan syövät ja nukkuvat, mutta mitä vanhemmat lapset tykkäis jne...

Tälläisiä itse pohdin. Mutta kai ne asiat lutviintuu kun vaan ittensä laittaa likoon niin sanotusti. :) Syksypuolella luultavasti aletaan kolmatta yrittämään. Tytöt on saanut alkunsa niin helposti että meillä ei ainakaan pitäisi vaikeuksia sen suhteen olla. Esikoinen sai alkunsa tokasta yrityskierrosta ja kakkonen sai alkunsa vähän ennen häitä vaikka tarkoitus oli vasta niiden jälkeen vauvaa yrittää... :P

Sellaista meillä. Olisi mielenkiintoista kuulla toistenkin suunnitelmista ja jakaa mielipiteitä toisten samassa elämäntilanteessa olevien kanssa! :)

Vierailija
2/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa minäkin tähän ajatuksiani. Olen 31v. ja meilläon pojat 3v ja 5v. Taukoa on tullut, koska ollaan miehen kanssa oltu puhki vuosia jatkuneiden yöherätysten ja työelämän haasteiden vuoksi. Kun toinen lapsi oli reilun vuoden, niin ajattelin, että jaksaisin kotona paremmin, jos kävisin töissä, niinpä aloitin puolikkaan viikon, mutta tulos oli huono. Ajatus ei juossut kunnolla vaativassa töissä pätkittäisillä unilla.

Vähitellen yöt ovat parantuneet, joten vauvakuume on nostanut päätään. Mietin vain, että onko isoveljistä leikkikaveriksi, jos vaikka tyttö sattuisi tulemaan ja alkaisiko sitten neljännen kuumeilu pienemmällä ikäerolla... Miehen mielestä kolme on ihan maksimi lapsiluku.

Itselläni on vain yksi sisko, joten senkin puolesta olisi mielenkiintoista ja ihana saada itse useampi.

Kiva oli saada ajatuksia ylös, mielelläni lukisin muiden mielipiteitä ja suunnitelmia minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi lisää. Olen aiemmin tuolla kolmosten pinossa kirjoitellutkin mutta siellä keskustelu jotenkin kuivunut kasaan...Eli ollaan miehen kanssa oltu yhdessä yli 10 vuotta ja 2 lasta. Myös yksi kohdunulkoinenraskaus oli lasten välissä. Yritystä viime lokakuusta asti ja muutama varhainen keskenmeno (kemiallinen?) ollut tänä aikana. Jotenkin olen tullut hyvin pessimistiseksi enkä tiedä raskaudunko enää koskaan. Aiemmin olen tullut helposti raskaaksi mutta tämän kolmannen kanssa näyttää olevan vaikeampaa... Gynellä kävin ja kaikki näyttäsi olevan papaa myöten hyvin ja limakalvot jne kunnossa. Kohdallani uskon että stressi on suurin syy etten vielä ole raskaana. Jäin juuri työttömäksi ja se on ollut todella stressaavaa aikaa kaikin puolin.

Ele

4/4 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/3/viestiketju/1371071/kolmosen_haa…

Toivottavasti meno vilkastuu, tuon hiljaisuuden takia en itsekään juuri viihtynyt.