jos lapsesi kiusaa
miten lähestyt lapsesi kiusaaman lapsen vanhempia
A: Hyökkäävästi
B: pahoitellen
C: nöyristellen , häpeillen ja anteeksi pyydellen
Itse valitsen tuon C vaihtoehdon mutta ekaa kertaa joudin tekemisiin vanhemman kanssa, jonka lapsi on kiusannut omaani jonkun aikaa ja hän lähestyi minua todella hyökäävästi. Puhui näin "MIKSET SINÄ..? MINUN LAPSENI nyt vaan on tälläinen! ym ym.
Olin tosi järkyttynyt! Vanhempi ei kertaakaan pyytänyt anteeksi lapsensa käytöstä. Tai esim ehdottanut, että tulisi lapsen kanssa meille kotiin pyytäömään anteeksi..
Kommentit (4)
tuosta valitsemastani C vaihtoehdosta, että tarkoitan sitä, että otan yhteyttä oman lapseni kiusaaman lapsen vanhempiin pyydellen anteeksi, pahoitellen ja kertoen, että minua hävettää, kun lapseni on toiminut näin huonosti ja tarjoan , että tulisin lapseni kanssa kiusatun lapsen kotiin pyytämään anteeksi - vaikka tilanne olisi jo selvitetty esim koulussa. Kysyn millä mielellä lapsi on ym.
mutta joskus joutunut siirtymään siitä vaihtoehtoon B eli hyökkäävään, kun vastaanotto on ollut todella törkeää ja ei ole ottanut kuuleviin korviinsa asitä tosiasiaa, että hänenkin kultamurunsa on kiusannut meidän lasta.
ole tietääkseni kiusannut tätä toista lasta. Eli tapahtumat käy päiväkodissa ja päiväkodin työntekijöiden mukaan oma lapseni on ystävällinen kaikille ja sosiaalinen ja tämä kiusaaja on ottanut hänet hampaisiinsa.
ja pitäisi lapselleni kotona ankaran puhuttelun.
Tuossa ap:n tapauksessa tuo kyseinen vanhempi saisi kuulla kunniansa. Hyvin ivalliseen ja kylmään sävyyn. Osaan olla todella paha suustani, jos haluan.
mutta joskus joutunut siirtymään siitä vaihtoehtoon B eli hyökkäävään, kun vastaanotto on ollut todella törkeää ja ei ole ottanut kuuleviin korviinsa asitä tosiasiaa, että hänenkin kultamurunsa on kiusannut meidän lasta.