Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v. Petän miestäni 20-vuotiaan kanssa

Vierailija
01.05.2011 |

On paljon uutta virtaa kun on niin nuori rakastaja!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin terhakasti seisovaa kalua

Ja kielipeleistä ei tietoakaan, enkä minä ainkaan jaksais lähteä yhdenillan panoille opettamaan ;)

No jotkut tyytyy vähään, mä en.

Mä en myöskään voi iloita kenenkään vieraissakäynnistä, sori vaan. Mikset ota eroa, kun kerran on ihan sama?

Vierailija
2/17 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on, jos ei omanikäistä saa. Noin nuori on varmaan imarreltu vanhemman huomiosta, kun ei vielä tajua, ettei se vanha kelpaa muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vain satun tykkäämään nuoremmista miehistä.

Tää on taas tuota av-logiikkaa. Veikkaanpa, että sä et taida kelvata ainakaan kakskymppisille :D

Vierailija
4/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vain satun tykkäämään nuoremmista miehistä.

Tää on taas tuota av-logiikkaa. Veikkaanpa, että sä et taida kelvata ainakaan kakskymppisille :D

Kyllä kelpaisin, mutta kun omanikäisetkin parveilee ympärillä, niin ei tarvii ahdistella lapsia :D

Vierailija
5/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain siitä palkaksi kolmen vuoden vainopiinan..

Vierailija
6/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hehkuttaa tätä iloa kun en oikein muualla voi, ymmärrettävistä syistä...

Vierailija
7/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on, jos ei omanikäistä saa. Noin nuori on varmaan imarreltu vanhemman huomiosta, kun ei vielä tajua, ettei se vanha kelpaa muille.

omanikäisilleen?? Taidat olla kateellinen?

Vierailija
8/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omanikäisilleen?? Taidat olla kateellinen?

Jos ei kelpaa omanikäisilleen, niin pakko ottaa vanha, joka ei sekään kelpaa omanikäisilleen.

Mutta sinäpä vasta vikkelästi otit kateuskortin esiin!

Vierailija
9/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä seisoo aina kalu ja järki, olet itse hukassa elämäsi kanssa

Vierailija
10/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin terhakasti seisovaa kalua

Vierailija
11/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisiä on vaikeempi miellyttää. Vaikka olenkin nätti, niin harvemmin kelpaan omanikäisille tai vähän vanhemmille.

Kelpaan vaan kaks- ja viiskymppisille. On sitten pitänyt tyytyä niihin nuoriin, vaikka ne on ihan kakaroita. Nykyään olen mielummin ilman.

Vierailija
12/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23v mies ja haaveilen koko ajan pääseväni rakastajaksi tyyliin 30-55v naiselle, kiimaiselle sellaiselle..Mikäköhän siinä on että ne vaan kiihottaa ihan yhtä paljon kuin omanikäiset, ulkonäöstä riippumatta. En valitettavasti ole onnistunut baarista yms sellaista löytämään, kun tuntuu ettei ihmiset kehtaa olla nuoremman kanssa tekemisissä, vaikka olisikin pirteä ja komea mies valmiina kaikkeen. Onko antaa hyviä vinkkejä kuinka edetä asiassa??:D Voin myös antaa s-posti osoitteen jos joku haluaa kirjoitella ja ehkä joskus tavatakin ;)

Vierailija
13/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä jaksaa aina mua ihmetyttää, kun kuulee näistä pettämisistä,niin soisitko miehellesi saman, attä hän pettäisi sinua paljon nuoremman kanssa??!

tuskin.

uskot siis, että sun herkku simpukkasi on jotenkin erikoinen?

erehdyt pahasti.

Vierailija
14/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä halusin jakaa tämän ilon teidän kanssa!

Omasta ukosta on sama, ketä se nai. Ei kiinnosta mua.

Miksi en saa iloita nuoresta viriilistä rakastajasta? Viimeksi oli kyllä kolmekymppinen, mutta aika tylsä oli.

Vierailija
15/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairashan sinä olet ja todennäköisesti tehnyt miehesikin sairaaksi henkisesti. Päästä miehesi vapaaksi ja huoraa niin paljon kuin haluat, hoitoon ja lääkitys kuntoon myös.

Vierailija
16/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset alunperin ottanu sellasta miestä jota rakastat niin paljon ettei tarvitse pettää.ei ikä kysymys(tietysti lain puitteissa)jos molemmat rakastaa.nimim:viikko sitten vihille 10 v nuoremman kanssa :D

Vierailija
17/17 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä halusin jakaa tämän ilon teidän kanssa!

Mun on vaikea iloita jonkun pettämisestä. Edes vieraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi