Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos oot huomannu limatulpan irtoamisen,

Vierailija
01.05.2011 |

miltä se näytti?? Ja tuntuiko se ensin joltain, vai miten huomasit?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksua limaa (selvästi paksumpaa ja enemmän kuin valkovuoto) jossa veriviiruja. Toisella kerralla luulin limaa limatulpaksi, mutta ne veriviirut puuttuivat, eikä synnytyskään vielä käynnistynyt :)

Vierailija
2/18 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säikähdin vaan pahasti ku tuli sellanen paksu klöntti ja laskettuun aikaan vielä melken kaks kuukautta! Mut ei siin ollut verta, joten taidan rauhottuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaan tunnistaa, ainakin mulla se oli todella iso ja sellasta ihan sitkeää limaa. Ei todellakaan voinut sekottaa runsaaseen valkovuotoon.

Mulla meni limatulpan irtoomisesta vielä kaks viikkoa että synnytys käynnistettiin, ja käynnistykseen mennessä olin pari senttiä auki eli aika epäkypsä. Ei se tulpan irtoominen välttämättä tarkota että synnytys on lähellä.

Vierailija
4/18 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydessä huomasin. pyyhkiessä jäi paperiin sellainen iso puna-ruskea limaklöntti. ei siis mikään räkäklimpin kokonen vaan paljon isompi.

tämä tapahtu aamapäivällä ja seuraava aamuna olikin sitten pikkuinen nyytti sylissä =)

Vierailija
5/18 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tosiaan on aika hurjan venyvää kamaa :D

Vierailija
6/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi vaan huomasin, että tiehyet selvästikin tukossa. Se tuntui sellaisena "alipaineena" tuolla onkaloissa, jota ei sormella pysty paikantamaan. Sitten seuraavaksi kun tulppa irtosi itsestään, kuului päässä sellainen kimakka "piuuuu" kun ilma lähti taas liikkeelle. Eikä se nyt siis oikeastaan näyttänyt miltään.

Vierailija
7/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyytelömäinen möykky. Ehkä 3 x 3 cm kokoinen. En tuntenut irtoamista, huomasin sen vessassa, irtosi samalla kun pyyhin seksin jälkeen spermoja paperiin.. Lapsi syntyi 15 h myöhemmi.

Vierailija
8/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kohdalla olisin varmasti saanut paniikkikohtauksen, jos en olis juuri pari päivää ennen saanut tietää limatulpasta. Se klöntti oli meinaan ihan tulpan malline ja verinen eikä mikään pieni.

Toisesta tuli limaa. Mulla kastui alkkarit ja menin vessaan ja luulin sen olevan ensin spermaa ja aloin pesemään käsisuihkulla. Sitten huomasin, että se oli limaa ja sitä tuli tosi paljon. Mä tavallaan vedin sitä. Oli todella ällöttävää.

Kolmannessa raskaudessa ei moisia näkynyt.

Vierailija
9/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli toooooodella venyvä, mutta toisaalta kiinteä (ei puristunut kasaan tai levinnyt, kun puristi paperin väliin) möntti, mulla pikemminkin vihertävä kuin kirkas. Toisessa raskaudessa oli enemmänkin verta, siis semmoisia selkeitä viiruja, toisella kertaa en olis ehkä tajunnut limatulpaksi ellei koostumus olis ollu sama kuin ed. kerralla. Molemmilla kerroilla supistelu alkoi lähitunteina ja jouduin sairaalaan. Toisella kertaa lapsi syntyi 10 päivän päästä, toisella kertaa ehdin maata jalat ristissä 5vkoa.

Vierailija
10/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niistä kolmesta ekasta en limatulppaa huomannut. Lienee johtunut siitä, että muutenkin valkovuoto oli loppuraskaudesta runsasta ja tullut varmaan vähitellen pois.

Vierailija
11/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjoitin näin: "ei puristunut kasaan tai levinnyt, kun puristi paperin väliin", tarkoitin että puristui kyllä, mutta palautui takaisin muotoonsa. :)

Vierailija
12/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oltiin vielä kotona.

Olin vessassa kun tuli paperiin ja pönttöön karsee köntsä limaa ja verta. Huusin miehenkin sitä ihmettelemään :D

Vierailija
13/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä, et pitäiskö mun sittenki soittaa neuvolaan tai johonki, kun yöllä tuli aika kipeitä, mut epäsäännöllisiä suppareita ja nyt koko päivän aina välil ei niin kipeitä ja epäsäännöllisiä.

Se klöntti joka eilen tuli ja sai mut tekeen tän alotuksen oli sellanen hyytelömäinen, sormenpään kokonen, ehkä vähän kellertävä, mut ei yhtään verinen. Nyt rv32+

Voisko viisaammat neuvoo?

ap

Vierailija
14/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän viikkoja vielä riskeerata mitään. Tai siis vauvalla kyllä jo tosi hyvät mahdollisuudet, ei hengenhätää, mutta parempi jos saa vielä kasvaa ja kerätä voimia syömiseen ym.

10

Vierailija
15/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
16/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ilman niitä ois osannu suhtautuu tähän varmaan oikein. Vuodelepoon mut käskivät ja jos ei supparit helpota niin illalla pitää mennä äippäpolille... Aika kurjaa :/

Vierailija
17/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todellakin sun vauvalla on jo asiat tosi hyvin, pikkukeskosraja on ylitetty eli käytännössä hänen elimistönsä on valmis. Jos hän syntyisi nyt, hengitys tarvitsisi vielä avustusta ylipainehoidolla, keltaisuutta luultavasti esiintyisi, ruokinta tapahtuisi pääosin nenämahaletkulla, mutta HENGENVAARAA ei olisi. :)

t. 10

Vierailija
18/18 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todellakin sun vauvalla on jo asiat tosi hyvin, pikkukeskosraja on ylitetty eli käytännössä hänen elimistönsä on valmis. Jos hän syntyisi nyt, hengitys tarvitsisi vielä avustusta ylipainehoidolla, keltaisuutta luultavasti esiintyisi, ruokinta tapahtuisi pääosin nenämahaletkulla, mutta HENGENVAARAA ei sairaalahoidossa olisi. :) Ja mikäli ette asu yo-sairaalan lähellä, keskosen hoito voidaan toteuttaa jo myös lähisairaalassa.

t. 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi