Että tälläinen vappu minulla :(
Lapset mummilla. Pitkästä aikaa alkoa. Ensin kivaa, sitten hukkasin lompakon, tuli riitaa kaverin kanssa, kusaisin kotimatkalla housuun, mies suuttui ja nyt karmee morkkis! Että hyvää vappua vaan!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miehenikin jo pyyteli anteeksi, että oli ostanut minulle niin monta drinksua. Ei hänkään tajunnut, että en ole kolmeen vuoteen juonut. Kaverin kanssa on jo sovittu. Pissajuttu varmaan nolottaa hautaan asti :( t:AP
Kyllä se siitä :) mieluummin täyttä elämää ( myös mokineen) kuin nukkuvaa, puolikuollutta.
Mä just yksi päivä mietin miten tylsiä nämä meidän aikuisten illanvietot on, sun kanssa olisi voinut olla todella hauskaa ja nauraa olisi saanut toden teolla. Silleen hyväntahtoisesti kuitenkin :)
Kaikki kiva tuntuu tapahtuneen silloin nuorena. Silloin kämmäiltiin eikä niitä jääty suremaan.
Vierailija kirjoitti:
Lompakko tietty harmittaa, muttei sekään korvaamaton ole. Housut pesuun ja ensi kerralla iisimpi tahti ja vettä välillä. Ja kavereiden kanssa saa asiat kans sovittua jos todella ovat kavereita.
Ei se vappu vielä ole ohi, lapset nukkumaan, miehen syliin juomaan simaa ja vetäsette parit nakit kera pottusalaatin!
Usko vaan, kyllä sä tolle vielä naurat! :))
Näin. Tänään olet kiva ja korvaat kaiken koko perheelle.
Ap, kuten huomaat, AV ei unohda. Saat mokailusi kasvoillesi joka vappu vuosi vuoden jälkeen. :D
Miten meni eilinen?
Mitä te teitte tänä vappuna 2018? Ihan tylsä vappu minulla):xd