Että tälläinen vappu minulla :(
Lapset mummilla. Pitkästä aikaa alkoa. Ensin kivaa, sitten hukkasin lompakon, tuli riitaa kaverin kanssa, kusaisin kotimatkalla housuun, mies suuttui ja nyt karmee morkkis! Että hyvää vappua vaan!
Kommentit (45)
Synnytyksen jälkeen vain on pidätyskyky ollut sen verran huonompi, jos on kamala vessahätä on tosi vaikea pidättää. Mutta no, se on sellaista.
Tiedäthän, että tuo pidätyskyvyn huononeminen synnytyksen jälkeen ei pidä jäädä pysyväksi olotilaksi? Kuinka kauan sinulla synnytyksestä? Tee nyt hyvä ihminen asialle jotain ennen kuin on liian myöhäistä!
T: kolme alakautta synnyttänyt äiti
nuorin on vielä alle kaksi. En ole huomannut, että lihakset olisivat heikot. Alkoholi sen taisi tehdä, kova hätä ja hankalat housut. Tänään jo parempi fiilis. Mies hommas hoitajan kolmen viikon päähän ja sanoi, että pidetään uudet bileet, kun tämä meni minun kohdalta niin pieleen. Nyt ei juhliminen innosta, mutta ehkä olisi hyvä lähteä ja korjata virheet.
Häpeän tunne on väliaikaista ja jossain vaiheessa (vuosi-kaksi) saatat jo nauraa koko jutulle. Ihan totta. Ei se sille nyt tunnu, mutta sitten joskus.
Itse istuin yksin kotona (mies oli lasten kanssa käymässä mummonsa luona), kun sitten otin ja kompastuin ilmeisesti omiin jalkoihini ja iskin pääni pöydänkulmaan. Mulla on hemofilia ja jos mies olisi tullut vähänkin myöhemmin en kirjoittelisi yhtään mitään tässä..
Siinäpä sitten maattiin sairaalassa pää paketissa ja verensiirtoletku kädessä..
Sori. Harmittaa vain kun olisi ollut kerrankin vapaa vappu töistä ja oli paljon suunnitelmia...
murheiden rinnalla on. Kiva, kun jaksatte stempata mua. AP
kun ihan "ajank" vaihdoin pariin kukkaruukkuun mullat kun ei parempaakaan tekemistä keksinyt ;-D
kun ihan "ajank" vaihdoin pariin kukkaruukkuun mullat kun ei parempaakaan tekemistä keksinyt ;-D
Sulla on kuitenkin ihan huumorintajuinen mies, ensi vappuna jo nauratte tälle:D
Vierailija kirjoitti:
Lapset mummilla. Pitkästä aikaa alkoa. Ensin kivaa, sitten hukkasin lompakon, tuli riitaa kaverin kanssa, kusaisin kotimatkalla housuun, mies suuttui ja nyt karmee morkkis! Että hyvää vappua vaan!
Mistäs se sulle suuttui?
Eikä vappuaatto ole edes vielä alkanut! Ja monilla se varsinainen juhlapäivä on vasta huomenna, eli tänään otetaan aika iisisti.
Mitäköhän tuohon nyt sanoisi? Juo kunnolla vettä, selvitä lompakon olinpaikka, sulje kortit, syö jotain, ota särkylääke ja mene nukkumaan. Ette pääse miehen kanssa huomenna minnekään nauttimaan vappubrunssista tai -lounaasta, mutta koska millään juhlilla ei enää ole väliä ja kaupat on aina auki, voitte ostaa kotiin jotain hyvää ruokaa ja olla iloisia ja pirteitä kun lapset tulevat (sokerihumalassa) kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs se sulle suuttui?
Kyllä mä ainakin suuttuisin jos mieheni käyttäytyisi kuin ap kuvailee tehneensä. Kellohan on vasta vähän yli 16!
Ehkä ap:n mies oli ajatellut että voisivat nauttia kahdenkeskisestä juhlimisesta, mutta ap veti lärvätsalot alta aikayksikön ja kusi housuihinsa. Ei kauhean kivaa, eihän?
Jos haluaa juoda viinaa kannattaa opetella juomaan viinaa.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Eikä vappuaatto ole edes vielä alkanut! Ja monilla se varsinainen juhlapäivä on vasta huomenna, eli tänään otetaan aika iisisti.
Mitäköhän tuohon nyt sanoisi? Juo kunnolla vettä, selvitä lompakon olinpaikka, sulje kortit, syö jotain, ota särkylääke ja mene nukkumaan. Ette pääse miehen kanssa huomenna minnekään nauttimaan vappubrunssista tai -lounaasta, mutta koska millään juhlilla ei enää ole väliä ja kaupat on aina auki, voitte ostaa kotiin jotain hyvää ruokaa ja olla iloisia ja pirteitä kun lapset tulevat (sokerihumalassa) kotiin.
Viisi vuotta myöhässä noi sun ohjeet.
Mies suuttui tuosta? Kauhea narsku!
Ens kerralla sitten Tenat pöksyihin, niin saa päästellä vapaasti 🍾🥂
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kuitenkin ihan huumorintajuinen mies, ensi vappuna jo nauratte tälle:D
Mistä sen tiedät?
Mun vapun juhlinta oli onnistunut, ja siihen en tarvinnut pisaraakaan alkoholia! Mutta hauskaa oli, bändiä kuuntelemassa kaupungissa ystävien kanssa ja jatkoille seurakuntaan syömään ilmasia herkkuja ja kuuntelemaan lisää musiikkia. Hyvin meni ja hauskaa oli.! Ja vesiselvänä. Aamulla ei krapulaa eikä huonoa oloa!
Ei käy kateeks yhtään teitä jotka vedätte päänne täyteen ja kuvittelette että se on vieläpä hauskaa olla humalassa.
Täytän 53v. ja en ota alkoa koska viimeksi kännissä 20 v. sitten.
Voisi tapahtua kummia.
minäkin olen kerran pissannut kevyessä humalassa housuun. En jotenkaan tajunnut miten kova pissahätä olikaan. En löytänyt ajoissa vessaa, tai siis vessaan kuitenkin ehdin, en vain ehtinyt housuja saamaan jalasta.. Oli tummat farkut, huuhtasin pissakohdan ja puin takaisin päälle. Ei auttanut muu! :0 Välttelin sitten muita kunnes housut olivat taas kuivat..
Synnytyksen jälkeen vain on pidätyskyky ollut sen verran huonompi, jos on kamala vessahätä on tosi vaikea pidättää. Mutta no, se on sellaista.
Krapulapäivänä on aina morkkis, vaikkei mitään kummaa tapahtuisikaan. Se menee ohi, älä sure! Kiva kun pääsit ulos, eikä ehkä ihan heti tee uudestaan mieli. :)