Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon kovasti, että av palsta muuttuisi

Vierailija
01.05.2011 |

ystävällisemmäksi ja kannustavammaksi.



inhottavaa lukea noita joitain vastauksia, jossa käsketään lopettaa ininä ja joissa loukataan ap:ta tai muita kirjoittajia.



Ihan kuin nuo loukkaajat kuvittelisivat, että vain heidän tapansa on oikein ja kaikkia muita saa loukata jotka siitä muotista poikkeavat.



Kannustetaan eikä revitä toisia täällä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ystävällinen ja kannustava. Aina löytyy vastaus kaikkeen kun kysyy. En ymmärrä miksi monet jäävät tuijottamaan vain niitä haukkumaviestejä ja pitävät sitten tätä pastaa jotenkin pahana paikkana vaikka minusta suurin osa viesteistä on kivoja ja asiallisia.



Ja ne "haukkumaviestitkin", ehkä siinä tulee pohdittua omia tekemisiä ja mielipiteitä entistä tarkemmin jos saa suoraa kritiikkiä jollaista oikeassa elämässä harvoin sattuu kohdalle. Tämä on myös paikka purkaa omaa turhautuneisuutta ja pahaa oloa ja se sallittakoon minun mielestäni. Jos on niin herkkis ettei kestä niin menköön muualle. Itse en toivo palstan muuttuvan yhtään!

Vierailija
2/12 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa joissain aloituksissa on ihan paikallaan vastata oikeasti kriittisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkaa turhautuneisuuttaan ja ehkä muuten vain kuluttaa aikaansa provoilemalla täällä. Ja mikäs siinä,kun sen voi tehdä täysin anonyymisti. Joidenkin mielestä se on hauskaa ja he repivät ilon muuten kurjaan arkeensa siten. Antaa ihmisparkojen nauttia :D



Kyllä muakin välillä ärsyttää kaikkitietävät ilkimykset,vaikka kovasti koitan olla välittämättä.

Vierailija
4/12 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


on hyvä että täällä voi kritisoida ja tuoda eri näkemyksiä esiin. Ihan hyvä niin, monien kriittisten kirjoitusten ollessa oikein hyviä. Itsekin nautin joistain "provoilevista vastauksista tai aloituksista", ovathan ne hauskoja ja pirteitäkin puheenvuoroja.



Välillä kuitenkin itse pahoitan mieltäni joidenkin ap tai vastauskirjoittajien puolesta, kun tarpeettomasti poljetaan maahan suorastaan "koulukiusaamis mentaliteetilla".



Onko meillä täällä "av kiusaajia".







ap

Vierailija
5/12 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen eilenkin tehnyt 3:sta häirikköviestistä ilmoituksen- 2/ 3 eli melkein kaikki poistettiin ilokseni



ps kaksplussa taas on liian nynny...

Vierailija
6/12 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikaa. Jokainen lukija voi itse päättää mitä lukee ja mihin vastaa! Ei tarvitse muuttaa yhtään mitään.



Meille kaikille sattuu välillä huonoja päiviä ja ketutusta ym. Kaikkea ei tarvitse ottaa lukijana liian vakavasti ja eräille tämä palsta saattaa olla ainut, mihin voi purkaa pahaa oloaan.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikaa. Jokainen lukija voi itse päättää mitä lukee ja mihin vastaa! Ei tarvitse muuttaa yhtään mitään.



Meille kaikille sattuu välillä huonoja päiviä ja ketutusta ym. Kaikkea ei tarvitse ottaa lukijana liian vakavasti ja eräille tämä palsta saattaa olla ainut, mihin voi purkaa pahaa oloaan.



Vierailija
8/12 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että purkaa ilkeydet tänne kuin että lataisi ne läheistensä niskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ilmoitan asiattomista ja lakia rikkovista ( tänäänkin täällä on niitä) viesteistä valvontaan

Vierailija
10/12 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiattoman viestin? Joo, se ehkä poistetaan, so what? Sen on moni jo ehtinyt lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiattoman viestin? Joo, se ehkä poistetaan, so what? Sen on moni jo ehtinyt lukea.

Vierailija
12/12 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva lukea vierailla kielillä ja kuulla tuulahduksia ulkomailta samalla tekniikalla ja vauhdilla kuin täällä kirjoitetaan kommentteja ja avauksia. Varsinkin englanninkielistä palstaa odotan, koska se nyt olisi kieli koko maailmalle.



Tänne palstalle tullaan "kyläilemään" kun aikaa sattuu olemaa eikä koko ajan voi olla ihmisten kanssa kommunikoimassa.



T. Aborttibloggari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme