Lue keskustelun säännöt.
Perunamuusi, keitetyt perunat vai mikä on suosikkisi?
Kommentit (8)
on (valitettavasti) suurinta herkkuani,nammmm
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meidän lapset haluavat keitettyjä perunoita. Itse söisin vaikka joka päivä muussia :)
Uusia perunoitakin odotan tosi taas
kesällä grillatut perunapuolikkaat ovat herkkua!
riippuu muusta ruuasta. Kesän voisin elää uusilla perunoilla, voilla ja sillillä.
uunissa rapeakuorisiksi paistettuina.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
uunissa rapeakuorisiksi paistettuina.
Lisäksi uuniperuna. Perunamuusi on kauhistus voi yök! Siitä tulee välittömästi tukehtumisen tunne.... :(
suosikki on rosamundat lohkoina -ja tietysti ne kesän ensimmäiset kotimaiset uudet perunat maistuvat!
mutta eniten meillä on keitettyinä, muusina ja uuniperunoina.