Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olisitko tällaisen kanssa ystävä?

Vierailija
30.04.2011 |

joka olisi

a) muistellut vanhoja mokiasi, vaikka ne on sovittu?

b) sanonu sinua saatanan tyhmäksi, kun et olisi ymmärtänyt mitä "nati nati tarkoittaa"

c) ei olisi ymmärtänyt, että ei 6-v lapsi välttämättä yhdestä sanonnasta ymmärrä sitä, että ei ratsastuskentälle voi tulla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että asiayhteydestä olisit saattanut ymmärtää ystäväsi haluavan jo nukkumaan, oli esim. jo sanonut olevansa kovin väsynyt ja että huominen olisi työpäivä ja kun vain jatkoit valittamistasi, saattoi sanoa "nati nati" ja olettaa sinun ymmärtävän, että on tosiaan aika mennä nukkumaan...

vänkäs vaan ja vänkäsin takaisin, luulin siis että "nati nati" tarkoitti minun valittamista/vänkäämistä...osaan siis rivien välistä lukea tai ymmärrän suorat vihjailut...ap

Mutta ilmeisesti ainakin oli oikea olettamus, että "nati nati" oli suoraa seurausta väsymisestä ap:n vänkäykseen... Tämänkin ketjun perusteella on helppo uskoa, että ap saattaa väsyttää kenet tahansa vänkäyksellään.

Vierailija
22/24 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että asiayhteydestä olisit saattanut ymmärtää ystäväsi haluavan jo nukkumaan, oli esim. jo sanonut olevansa kovin väsynyt ja että huominen olisi työpäivä ja kun vain jatkoit valittamistasi, saattoi sanoa "nati nati" ja olettaa sinun ymmärtävän, että on tosiaan aika mennä nukkumaan...

vänkäs vaan ja vänkäsin takaisin, luulin siis että "nati nati" tarkoitti minun valittamista/vänkäämistä...osaan siis rivien välistä lukea tai ymmärrän suorat vihjailut...ap

Mutta ilmeisesti ainakin oli oikea olettamus, että "nati nati" oli suoraa seurausta väsymisestä ap:n vänkäykseen... Tämänkin ketjun perusteella on helppo uskoa, että ap saattaa väsyttää kenet tahansa vänkäyksellään.

ehdotteli mulle kaikenlaisia matkoja, joissa mun budjetti olisi ollut ainakin 500 € ja kun minä "ei ole varaa" vänkäs vaikka miten päin, että pitäs olla! että jos itseäni puolustin ja jos antoi minusta vänkääjäkuvan, sittenpä antoi..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhteen viestiin vastaa kahdella viestillä, joissa pui vain olettamusta siitä, että on vänkääjä, ei ainakaan tee olettamusta yhtään epäuskottavammaksi ;-)

Vierailija
24/24 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhteen viestiin vastaa kahdella viestillä, joissa pui vain olettamusta siitä, että on vänkääjä, ei ainakaan tee olettamusta yhtään epäuskottavammaksi ;-)

ap (olenko sitten tässä ketjussä vängännyt, jos olen eri asioita tuonnut eri kohdassa esille?) olisinhan tietty kaiken voinut etukäteen miettiä ja laittaa ekaan viestiin :=)

Ap