Mieheni korkkasi vappuskumpan itsekseen koska "en olisi kuitenkaan juonut".
Juu, imetän edelleen, enkä juo humaltumistarkoituksessa tai huvin vuoksi kotosalla. Tykkään kuitenkin kovasti skumpasta ja mieheni tietää sen. Kuohari kuuluu minusta juhlapäiviin, ja erityisesti jos sitä on, sitä tarjotaan kyllä kaikille aikuisille. Kilistäisin mielelläni vapun kunniaksi tai muun juhlapäivän ja sellainen on ollut tapanakin. Ainakin takavuosina, lukuunottamatta silloin, olen ollut raskaana ja kaikki alkoholi on etonut.
Kaiken huipuksi sama tapahtui jo toistamiseen muistaakseni viimeisen vuoden sisällä. Oliko peräti viime uutenavuotena, ja suutuin (ja nostin pienen äläkän) silloin asiasta kun tajusin, että hän on ottanut kuoharia mitään asiasta mainitsematta, vain itselleen.
Pitää varmaan hankkia itselleni jälleen aikuisen ihmisen elämä ottamalla uusi mies, varsinkin kun ei tuo yhteinen seksikään niin kovasti nappaa.
Kommentit (3)
korkattiin skumppaa, kaljaa, viinaa ja kaikkea mahollista tosin suurin osa tuolla kaverinsa luona. Minä lasten kanssa kotona ja mitään en juo kun vielä imetän. Olin tosin aikasemmin ilmoittanut että sitten kun avaa sen skumppa pullon ni mä yhen lasillisen haluan siitä.
No empä saa kun mies ei ole kotona. Ja miks oliskaa täällä missä on vaimo ja lapset kun voi olla kavereiden luona missä muutkin ottaa pään täyteen!
Missä välissä se kokonaisen skumpan saa vetäistyä ilman että huomaat?