Te lankkuperseet
olette ikuisesti kateellisia meille tiimalasivartaloisille..!
Ei haittaa vaikka olisi vähän ylipainoa, miehet kuolaavat aina!
Kommentit (9)
taasko siellä joku pullukka koittaa nostattaa itsetuntoaan mollaamalla muita :D. Mikäs siinä, jos saat hyvän mielen itsellesi.
Laiha on ruma ja lihava on ruma. Mikään ei ole hyvä. Jos itseään kehu oon vaan epätoivoinen.
Voi perse ollaan kaikki vaan rumia ja epätoivoisia.
Ylipainoinen tiimalasi? Never heard.
On inhottava varmasti iso persettä mukana. Lankkuperse on todella mukava, kiva kun luut kolisee.
Miehellä on lankkubeba ja mulla sellainen JL-peppu.
Arvatkaa vain, millainen on tyttölapsen takamus...
Geeniarpajaisissa ei voi aina voittaa ) ;
No, mulla on tosi lyhet sääret kroppaani nähden. Isän perintöä. Toisaalta olen perinyt häneltä tai häenne suvustaan alhaisen verenpaineen ja täydelliset kolestroliarvot.
Kumpaa arvostat:
pitkiä sääriä vai
matalaa verenpainetta ja alhaisia kolestroliarvoja
?
JLo-pyllystäni (vatsa aivan litteä), mutta nyt jo sitä arvostan, koska katukuvassa onkin nyt paljon näitä olemattomia luiskapyllyjä isolla mahalla yhdistettynä. Se on kieltämättä aikasta paha yhdistelmä...
pukeutuminen on siis haasteellista. Nyt jo osaan valita oikeat mallit alaosiin, treenausta tosin vaati etten näytä yhden herkkusienen kasvisvartaalta. Mutta näppärästi pukien voi pelata niillä ruumiinosilla, jotka itse kokee hyvännäköisksi, ja saada olo tuntumaan kauniin naiselliselta. Itse korostan kapeaa lantiota ja pitkiä koipia ja hävitän vyötärön kankaaseen. :)
Itse korostan kapeaa vyötäröä ja häivytän pyöreän takamuksen esim. a-linjan mekkoon ja farkkuvalinnoissa olen erityisen tarkka, että malli sopii takamukseen.
t. 10
esim. oma mieheni tykkää hyvin siroista naisista. jokaisella on omat mieltymyksensä. Ja ne muuttuvat kun ihminen kasvaa, jos muuttuvat... Itsekin pidin ensin lihaksikkaista miehistä, nykyään en. en halua että miehellä on oikein näkyvä sixpäk... vaan samanlainen vatsa kuin uimarella, ai että nam!
Niin ne mieltymykset muuttuu ja ei kannata uskotella että me olisimme kateellisia teille, en minä ainakaan, toki olisi kiva olla hieman muodokas mutta olen loistava näinkin, ja niin se mun mies kuolaa perääni 30vuodenkin jälkeen :)