Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jepjep, naapuri soitti tunti sitten ja tunki lapset meille yökylään

Vierailija
30.04.2011 |

halusivat lähteä juhlimaan...

No, olis voinu ehkä vähän aikaisemmin ilmoittaa ni olis voinut järkätä vappuevästä vähän enemmän

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lähti pihalle 12 aikoihin. Naapurit tulivat ilmeisesti äskettäin. Lapsensa valittaa että ei meillä saanu edes ruokaa. Naapurin muija kysyy lapseltaan että ai, eikö naapuri tehnyt ruokaa? Ei se lapsi tosin mulle tullut sanomaan että on nälkä.

Asia nyt vaan on niin, että minä en kahta ruokaa viikonloppuisin värkkää. Jos on nälkä niin kyllä meillä se poistetaan kun vaan asiasta tiedetään. Voi jestas että rupeskin ottamaan päähän! NIH!

Kiitti kun sain purkautua vaikka haukuthan mulle, laiskalle paskalle tulee

Vierailija
2/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lähti pihalle 12 aikoihin. Naapurit tulivat ilmeisesti äskettäin. Lapsensa valittaa että ei meillä saanu edes ruokaa. Naapurin muija kysyy lapseltaan että ai, eikö naapuri tehnyt ruokaa? Ei se lapsi tosin mulle tullut sanomaan että on nälkä.

Asia nyt vaan on niin, että minä en kahta ruokaa viikonloppuisin värkkää. Jos on nälkä niin kyllä meillä se poistetaan kun vaan asiasta tiedetään. Voi jestas että rupeskin ottamaan päähän! NIH!

Kai sä nyt jotain syömistä tarjosit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipsejä. Ovat olleet pari tuntia pihalla. Just ajattelin käynnistellä grilliä. Olisin tietysti tarjonnut syötävää jos olisin tiennyt että sillä nälkä on, mutta kun en ole ajatustenlukija

Vierailija
4/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta eipä ole tuolla äidillä varaa nurista,kun lapsensa sulle laittoi vaivoiksi.olisi edes antanut nakkipaketin tms.lapselle mukaan viemiseksi.

Vierailija
5/13 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oletan, että yökylästä lähdetään pikkuhiljaa aamupalojen jälkeen ellei ole erikseen sovittu, että lapsia pidetään ruokailun yli. Oliko teillä naapureiden kanssa puhetta siitä, mihin aikaan lapset tänään kotiutuvat?

Vierailija
6/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuu on aina sillä joka lupaa..

Vierailija
7/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kieltäytynyt, kun näyttää lastenhoito olevan noin vastenmielistä.

Vierailija
8/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kieltäytynyt?

Vierailija
9/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi suostuit??

Vierailija
10/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastapalveluksiakin :D. Ja jos kysytään näillä sanoilla "olisko kamalaa jos tytöt tulis teille yöks" niin on aika vaikee sanoa että olis.

No, ei se mitään, kotonahan tässä kökitään anyway

Vierailija
11/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastapalveluksiakin :D. Ja jos kysytään näillä sanoilla "olisko kamalaa jos tytöt tulis teille yöks" niin on aika vaikee sanoa että olis.

Ja jos et olisi halunnut heitä kylään, niin olisit sanonut että itseasiassa teillä on suunnitelmia tälle illalle.

Vierailija
12/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi nurisin sitä että ei oo vappuherkkuja tarpeeks naapurin penskoille :D

Vierailija
13/13 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri käytti aina samanlaista pyyntöä. Lakkasin vastaamasta hänen puheluihinsa perjantaisin ja lauantaisin. Ja itse asiassa jos satuin vastaamaan, livautin _hyvällä omallatunnolla_ valkoisen valheen, miksi en voinut lapsia ottaa. Meillä nimittäin tuo vastavuoroisuus ei toteutunut ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi