Jepjep, naapuri soitti tunti sitten ja tunki lapset meille yökylään
halusivat lähteä juhlimaan...
No, olis voinu ehkä vähän aikaisemmin ilmoittaa ni olis voinut järkätä vappuevästä vähän enemmän
Kommentit (13)
Lapset lähti pihalle 12 aikoihin. Naapurit tulivat ilmeisesti äskettäin. Lapsensa valittaa että ei meillä saanu edes ruokaa. Naapurin muija kysyy lapseltaan että ai, eikö naapuri tehnyt ruokaa? Ei se lapsi tosin mulle tullut sanomaan että on nälkä.
Asia nyt vaan on niin, että minä en kahta ruokaa viikonloppuisin värkkää. Jos on nälkä niin kyllä meillä se poistetaan kun vaan asiasta tiedetään. Voi jestas että rupeskin ottamaan päähän! NIH!
Kiitti kun sain purkautua vaikka haukuthan mulle, laiskalle paskalle tulee
Kai sä nyt jotain syömistä tarjosit?
sipsejä. Ovat olleet pari tuntia pihalla. Just ajattelin käynnistellä grilliä. Olisin tietysti tarjonnut syötävää jos olisin tiennyt että sillä nälkä on, mutta kun en ole ajatustenlukija
toisaalta eipä ole tuolla äidillä varaa nurista,kun lapsensa sulle laittoi vaivoiksi.olisi edes antanut nakkipaketin tms.lapselle mukaan viemiseksi.
Lapset lähti pihalle 12 aikoihin. Naapurit tulivat ilmeisesti äskettäin. Lapsensa valittaa että ei meillä saanu edes ruokaa. Naapurin muija kysyy lapseltaan että ai, eikö naapuri tehnyt ruokaa? Ei se lapsi tosin mulle tullut sanomaan että on nälkä.
Asia nyt vaan on niin, että minä en kahta ruokaa viikonloppuisin värkkää. Jos on nälkä niin kyllä meillä se poistetaan kun vaan asiasta tiedetään. Voi jestas että rupeskin ottamaan päähän! NIH!
Kyllä mä oletan, että yökylästä lähdetään pikkuhiljaa aamupalojen jälkeen ellei ole erikseen sovittu, että lapsia pidetään ruokailun yli. Oliko teillä naapureiden kanssa puhetta siitä, mihin aikaan lapset tänään kotiutuvat?
Olisit kieltäytynyt, kun näyttää lastenhoito olevan noin vastenmielistä.
vastapalveluksiakin :D. Ja jos kysytään näillä sanoilla "olisko kamalaa jos tytöt tulis teille yöks" niin on aika vaikee sanoa että olis.
No, ei se mitään, kotonahan tässä kökitään anyway
vastapalveluksiakin :D. Ja jos kysytään näillä sanoilla "olisko kamalaa jos tytöt tulis teille yöks" niin on aika vaikee sanoa että olis.
Ja jos et olisi halunnut heitä kylään, niin olisit sanonut että itseasiassa teillä on suunnitelmia tälle illalle.
Sitäpaitsi nurisin sitä että ei oo vappuherkkuja tarpeeks naapurin penskoille :D
Mun kaveri käytti aina samanlaista pyyntöä. Lakkasin vastaamasta hänen puheluihinsa perjantaisin ja lauantaisin. Ja itse asiassa jos satuin vastaamaan, livautin _hyvällä omallatunnolla_ valkoisen valheen, miksi en voinut lapsia ottaa. Meillä nimittäin tuo vastavuoroisuus ei toteutunut ollenkaan.