Katen meikki hirveä ja näyttää vanhalta, uusi kuva
Kommentit (42)
Jotta piirteet erottuu kauas. Esimerkkinä teatterimeikki, eihän se läheltä katsottuna hyvältä näytäkkään.
Kaunis oli morisan silti.
iho todella huonossa kunnossa :/
30-vuotiaan iho. Eikös tämä Kate nyt likemmäs 30v ole..?
kauheat kyllä.... mulla paljon tuttuja, jotka käyttää kajalia... Ja kyllä tuosta Katesta ei saisi rumaa, vaika kaatais paskaa päälle.
joka laitetaan silmän sisälle alaluomeen, vaan Katella on rajaus alaluomen ulkoreunassa.
vaikka eye-lineria on ehkä kolmasosa tuosta.
että rakastatte häntä. Se on hyödyllisempää kuin tämän asian vatvominen.
että rakastatte häntä. Se on hyödyllisempää kuin tämän asian vatvominen.
Se olisi kyllä kaivannut häivytystä!
etta olet niin kaunis.
Av mammoille ei taida kelvata muu kuin 5cm tekoripset ja valkea huulipuna.
mutta ammattilaisten käsissä hänestä olisi saanut vielä kauniimman. Jos minua kammattiin ja meikattiin 3h ennen häitä niin miksi ihmeessä ei tulevaa kuningatarta!
tuo meikki on, mutta kai sitä nyt itse kukin saa hääpäivänään näyttää siltä miltä haluaa!
varmaan ihan väkisin lähdetty sutimaan tulevan kuningattaren (?) kasvoja, kun oli itse ilmoittanut haluavansa tehdä häämeikin, kuten meikit muihinkin tilaisuuksiin, itse.
tuossa muuta pahaa vikaa ole kuin tuo alaluomen kummallinen rajaus.
että Kate ei halunnut kenenkään muun meikkaavan häntä, ei ole koskaan antanut muiden meikata itseään ja on kai jotain traumoja jäänyt kun oli pahasti koulukiusattu lapsena. Ehkä hän ei vaan halua että vieraat ihmiset koskee häneen ja meikkasi siksi itse itsensä?
jotenkin rupsahtaneelta...laihtunut liikaa?Poskissa nuo rypyt jo!
Näytti hirveästi vanhentuneelta ja juurikin laihtumisen takia mun käsittääkseni. Oli paljon nätimpi vähän pyöreämpi poskisena.
No, nättihän se vieläkin on mutta ikäistään vanhemman näköinen.
jotenkin rupsahtaneelta...laihtunut liikaa?Poskissa nuo rypyt jo!
Näytti hirveästi vanhentuneelta ja juurikin laihtumisen takia mun käsittääkseni. Oli paljon nätimpi vähän pyöreämpi poskisena.
No, nättihän se vieläkin on mutta ikäistään vanhemman näköinen.
tuollaiset silmänrajaukset tehtiin 80-luvulla..
Kauempaa Katen meikki näytti ihan hyvältä, mutta näin läheltä näyttää niin kasarimeikiltä.
tuollaiset silmänrajaukset tehtiin 80-luvulla..
Jokaisella näkyy ihohuokoset jonkin verran...!