Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatiiko ns. laihan läskin kiinteytys kauan aikaa ja vaivaa??

Vierailija
29.04.2011 |

Olen 161cm ja 60 kiloa.

En harrasta liikuntaa, kuin satunnaisia kävelylenkkejä ja syön todella paljon karkkia ja makeaa muutenkin.. Eli ihan hyllyvää höttöä on kroppani, lihasvoimat on olemattomat.

Inhoan tätä tilannetta!!¨

Jos nyt alkaisin liikkua esim. joka toinen päivä pitkiä kävelylenkkejä ja joitain lihasjumppaharjoituksia, voisiko tulokset alkaa näkyä esim. kuukauden päästä.

Argh, en ole koskaan, ikinä, nauttinut liikunnasta, mutta tämä munkkia muistuttava kroppani inhottaa minua todella...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: Onnittelut heräämisestä ! Lakkaa inhoamasta itseäsi. Älä myrkytä itseäsi sokerilla.

Rakasta itseäsi. Pidä itsestäsi huolta! Selvitä itsellesi, mitä tarkoittaa vähähiilihydraattinen dieetti.

Kävelylenkit ovat loistava tapa aloittaa liikkuminen.

Ilman ruokavaliomuutosta ei paljoa tapahdu.

Mitä voi tapahtua kuukaudesssa ?

Jättämällä ns. nopeat hiilihydraatit pois ja liikkumalla painosi putoaa muutaman kilon. Se ei ehkä näy päälle päin, mutta olosi on virkeämpi ja energisempi.

Sinä olet arvokas, muutos kannattaa !

Vierailija
2/2 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kans laiha läski, tosin mitoilla 163 cm ja 57 kg, höllyvää ja löllyvää ja selluliittia kauheesti.

Aloin tekemään joka toinen päivä tunnin kävelylenkkejä, sen lisäksi kävin kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa (ja tein raskailla painoilla!)

jaksoin tätä kolme kuukautta, mutta kun MITÄÄN muutosta ei tapahtunut (ei vaa'alla eikä mittanauhassa eikä peilistä katsoen höllyvä lähtenyt mihkään) niin ei motivoinut enää jatkamaan.

Mä vähän luulen, että joidenkin kropasta ei vaan kiinteää saa millään. Tai sitten vaatisi todella pitkäpiimäistä harjoittelua, ja uskomattoman motivaation ja itsekurin, että jaksaisi jatkaa kolmenkin kuukauden jälkeen, vaikka ei huomaisi mitään eroa (joka motivoisi ehkä lisää).

Tsemppiä sulle, toivottavasti jaksat pidemmän aikaa kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla