Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienirintaiset, häiritseekö, jos mies on kiinnostunut

Vierailija
29.04.2011 |

suurista rinnoista? Ja myöntääkö mies sen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yhden (mies)työkaverin kanssa jo vuosia sähköä ilmassa ja lähetellään toisillemme usein hyvinkin yksimielisiä maileja pitkin päivää. Se käy kuumana mun isoihin tisseihin ja purkaa seksuaalista turhautumistaan tekstin muodossa. Hän on onnellisesti naimisissa, on vaan viriilimpi kuin vaimonsa. Pariskunta suhtautuu todella rennosti elämään ja vaimo tietää kirjoittelusta eikä pane kuulemma yhtään pahakseen.

Koskaan ei ole mitään konkreettista tapahtunut eikä tule tapahtumaan niin kauan kuin hän on naimisissa. Olen vaan meittinyt, että miettiiköhän se vaimo, että miksi miehensä on seksuaalisesti kiinnostunut tällasesta laiskasta pullukasta, kun hän taas on timmi ja sporttinen. Etenkin, kun se mies oli kysynyt vaimoltaan lupaa käydä panemassa mua...

Vierailija
2/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäänhän minäkin timmistä vatsasta ja kivoista rintalihaksista, joita miehelläni ei juuri ole. Omasta mielestäni rintani ovat söpöt ja nätit, ja tällaisen paketin mies on valinnut. Kuinka paljon muita hyviä puolia minussa onkaan, kun on laittanut ne isotissisyyden edelle.

Haaveilla saa, ja sanoakin, kunhan ei mene hipeltelemään kenenkään tissejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minua ei todellakaan häiritse jos joku mies on kiinnostunut isoista rinnoista. Varmasti moni mies niistä tykkää.

Se kyllä häiritsisi jos oma mieheni olisi erityisen kiinnostunut vain erittäin suurista rinnoista, koska sehän tarkoittaisi että hän ei pitäisi minun rinnoistani. Sama kuin jos mieheni sanoisi että hän pitää vain tummatukkaisista kun olen (luonnostaan) punatukkainen. Minulle siis on tärkeää että mieheni nauttii pienistä rinnoistani. Se toki olisi ok, jos mies pitäisi sekä pienistä että isoista.

Mieheni pitää pienirintaisista, siroista naisista kuten minä, hänen keijukaisensa. Varmasti ideaali hänelle olisi hivenen terhakkaammat rinnat, kuten myös minulle (pari vuotta imetystä on muuttanut rintojen muotoa), mutta näillä mennään. Silikonit olisivat hänelle ehdoton turn off.

Vierailija
4/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai minua häiritsisi jos oma mieheni sanoisi tykkäävänsä jostain mitä minä en ole tai minulla ei ole. Oli kyse sitten rinnoista, hiuksista, nenästä tms. Jos mieheni moista suustaan möläyttelisi niin aikamoisena moukkana pitäisin. Muiden miesten intressit ei minua häiritse ollenkaan.

Ei, minua ei todellakaan häiritse jos joku mies on kiinnostunut isoista rinnoista. Varmasti moni mies niistä tykkää.

Se kyllä häiritsisi jos oma mieheni olisi erityisen kiinnostunut vain erittäin suurista rinnoista, koska sehän tarkoittaisi että hän ei pitäisi minun rinnoistani. Sama kuin jos mieheni sanoisi että hän pitää vain tummatukkaisista kun olen (luonnostaan) punatukkainen. Minulle siis on tärkeää että mieheni nauttii pienistä rinnoistani. Se toki olisi ok, jos mies pitäisi sekä pienistä että isoista.

Mieheni pitää pienirintaisista, siroista naisista kuten minä, hänen keijukaisensa. Varmasti ideaali hänelle olisi hivenen terhakkaammat rinnat, kuten myös minulle (pari vuotta imetystä on muuttanut rintojen muotoa), mutta näillä mennään. Silikonit olisivat hänelle ehdoton turn off.

Vierailija
5/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tuollaista häneltä tivannut enkä aiokaan, siis että tykkääkö hän enemmän isoista tisseistä kuin minun a-kupeista.... Ei suoraan sanottuna edes kiinnosta, koska hän on minut tälläisena valinnut. meistä kahdesta minä olen se paremmin muotoni säilyttänyt, hänelle taas on tullut 10 kg parisuhdekiloja..mun rakas se on silti, enkä muita miehiä halua kuten toivon mukaan ei hänkään muita naisia.

Vierailija
6/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee mielellään myös isoja tissejä eli pitää niistäkin.

En ole ajatellutkaan, että olisi jotenkin minulta pois, jos mies haluaa katsella suuria rintoja, vaikkei minulla niitä olekaan.

Kyllä itsetuntoni kestää sen, että mies katselee minua rehevämpiä naisia.

Vierailija
7/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mones "isot rinnat -ketju" tämä oikein on tänään???

Hyvät naiset, yrittäkää nyt hyväksyä itsenne ja miehenne ja yleensä tämä maailma. Toivon suuresti, että sen enempää suuret kuin pienetkään rinnat ei ole yhdellekään naiselle mikään valttikortti tässä elämässä, ja ehdotankin, että koittakaa nyt tulla toimeen oman itsenne kanssa!

Pienirintaiset, häiritseekö, jos mies on kiinnostunut suurista rinnoista? Ja myöntääkö mies sen?

Tässä on mielenkiintoinen paradoksi, en tiedä tekikö kysymyksen asettelija sen tarkoituksella. Miten sellainen kiinnostus voisi häiritä, mistä toinen ei kerro? Vai yritätkö vihjailla, että jos mies ei kerro ajattelevansa jotain M-kupin rintoja 24/7, niin silloin hän ei vain myönnä fetissiään?

Nämä ketjut vievät entisestäänkin kiinnostusta mihinkään rintoihin liittyvästä, en olsii ikinä uskonut lukevani mitään näin junttimaista!

Vierailija
8/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katso minun nähteni naisia. Mutta uskoisin, että pitää suurista rinnoista.

Kuitenkin vaikka olen pieni rintainen, niin minut hänen piti saada.

Olisi saanut isorintaisen. Yhdessä vaiheessa otin mieheen etäisyyttä, mutta mieheni ei päässyt minusta ylitse.

Joten jos mieheni halusi vain ja ainoastaan minut, niin miksi minua häiritsisi?

Vierailija
9/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis sellaisista "keskikokoisista", ehkä joku D-kuppi olisi hänelle mieluisin. Minulla on kahden imetyksen jälkeen enää B, mutta toki miehelleni kelpaan tällaisena.

Kuten joku muukin sanoi, kyllä minäkin tykkäisin timmistä pyykkilautavatsasta miehellä. Mun miehellä ei ole, mutta silti se on mulle rakas ja hyvin kelpaa.

Mä en ymmärrä sitä, että pitäisi jotenkin loukkaantua siitä, jos mies tykkäisikin enemmän jostain sellaisesta ominaisuudesta, jota omalla puolisolla ei ole. Eihän kukaan tee parinvalintaa pelkän yhden ominaisuuden perusteella, kokonaisuushan se on mikä ratkaisee. Joten yksittäiset jutut on ihan toisarvoisia.

Vierailija
10/16 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät juurikin pienistä ja kauniinmuotoista rinnoista. Nämä miehet ovat pitäneet myös naisellisesta selän kaaresta, farkkupepusta, sopivan pehmeistä sisäreisistä, säihkysääristä ja kapeista nilkoista. Minulla on hoikassa varressani siis nämä kertomani jutut.

En ole koskaan ollut kiinnostunut miehistä, jotka olisivat mitenkään vähätelleet ulkoisia avujani. Kiinnostus on siis ollut molemminpuolista:)

Itsevarma

Vierailija
11/16 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihii

Vierailija
12/16 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa pitää ihan sellaista rinnoista (tai mistä tahansa muusta ruumiinosasta) kuin haluaa, vaikka minulla ei juuri sellaisia itselläni sattuisikaan olemaan. Itsetuntoni ei ole tällaisista asioista kiinni. Enemmän häiritsisi, jos hän olisi vaimonsa valinnut jonkin typerän, pinnallisen ulkoisen seikan perusteella, kun kokonaisuus ja henkiset arvot ovat kuitenkin paljon tärkeämpiä kriteerejä.

Vierailija
13/16 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi kysyttäessä olleensa aina isojen tissien mies. Mä oon kuitenkin niin tyytyväinen omiin kaunismuotoisiin rintoihini, ettei mua haittaa ollenkaan.

Kyllähän mäkin oon aina tykännyt lyhyistä miehistä, mutta omani on pitkä. En mä sitä sen koon takia ottanut, vaan ihan muista syistä!

Vierailija
14/16 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen seurustellut 3v poikaystäväni kanssa. Minulla on B kupin kokoiset rinnat ja olin tyytyväinen niihin ennen kuin aloin seurustelemaan. kumppanini tuijottaa ja huomauttaa povekkaamman naisen kuullen että onpas hällä kiihottavat rinnat ja haukkuu sitten minun rintoja. Olemme keskustelleet asiasta aina vain, muutosta ei ole tullut. Olen alkanut häpeämään itseäni... Ja sen myötä olen sairastunut syömishäiriöön (bulimia, äidilläni/isoäidilläni oli se). Olen vielä nuori (23v) mieheni 27v...

Ystäväni ovat tukeneet ja ovat kehoittaneet lähtemään pois suhteesta. Rakastan kumminkin miestä, mutta haluaisin voida hyvin suhteessa ja tietää että minut hyväksytään sellaisena kuin olen..

Vierailija
15/16 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen seurustellut 3v poikaystäväni kanssa. Minulla on B kupin kokoiset rinnat ja olin tyytyväinen niihin ennen kuin aloin seurustelemaan. kumppanini tuijottaa ja huomauttaa povekkaamman naisen kuullen että onpas hällä kiihottavat rinnat ja haukkuu sitten minun rintoja. Olemme keskustelleet asiasta aina vain, muutosta ei ole tullut. Olen alkanut häpeämään itseäni... Ja sen myötä olen sairastunut syömishäiriöön (bulimia, äidilläni/isoäidilläni oli se). Olen vielä nuori (23v) mieheni 27v...

Ystäväni ovat tukeneet ja ovat kehoittaneet lähtemään pois suhteesta. Rakastan kumminkin miestä, mutta haluaisin voida hyvin suhteessa ja tietää että minut hyväksytään sellaisena kuin olen..

Kuulostaa todelliselta ääliöltä.

Vierailija
16/16 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian häiritä itseäni ja parisuhdettamme. Minä valitsin paketin, josta kokonausuutena pidän eikä keskiössä ollut pelkästään ulkonäkö.

Tiedän, että mieheni pitää täyteläisistä rinnoista ja itselläni sellaiset ovatkin. Hän pitää myös timmistä pyöreästä pepusta, jota minulla ei ole, kuten ei myöskään hänen ihailemiaan pitkiä lihaksikkaita sääriä. Toisaalta minulla on paksu vaalea tukka ja täyteläiset huulet, jotka häntä miellyttävät.

Erityisesti hän kuitenkin pitää kokonaispaketista epätäydellisyyksineenkin.