Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitan jatkossa jokaisen persuja tai lestadiolaisia pilkkaavan viestin

Vierailija
29.04.2011 |

Nollatoleranssi näitä palstan vihaajia ja suvaitsemattomia haukkujia kohtaan on ainoa oikea ratkaisu. Minä ainakin olen loukkaantunut syvästi kun minua on pilkattu idiootiksi, natsiksi, persuvajaksiksi jne jne. Alla pieni pätkä palstan säännöistä muistutuksena kaikille herjaajille ja haukkujille ja suvaitsemattomille itsekeskeisille ja ylimielisille ihmisille:

Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

· herjaavat tai yksityiselämää loukkaavat viestit,

· valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,

· rikokseen yllyttävät viestit,

· siveettömät tai lapsen koskemattomuutta loukkaavat viestit tai

· yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän ilmoistat. Kiviäkin kiinnostaa.

Minä haukun jatkossakin hyväksi katsomallani tavalla yksittäisiä ihmisiä tai ihmisryhmiä jos tarvetta moiseen ilmenee.

Vierailija
2/3 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitavia. Ensin sotkette palstan uudeksi hommaforumiksi ja sitten ras. eikun kriittiset mielipiteet käännetään suvaitsevaisuus-asiaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollatoleranssi näitä palstan vihaajia ja suvaitsemattomia haukkujia kohtaan on ainoa oikea ratkaisu. Minä ainakin olen loukkaantunut syvästi kun minua on pilkattu idiootiksi, natsiksi, persuvajaksiksi jne jne. Alla pieni pätkä palstan säännöistä muistutuksena kaikille herjaajille ja haukkujille ja suvaitsemattomille itsekeskeisille ja ylimielisille ihmisille: Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit: · herjaavat tai yksityiselämää loukkaavat viestit, · valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit, · rikokseen yllyttävät viestit, · siveettömät tai lapsen koskemattomuutta loukkaavat viestit tai · yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta.

Ja samaan aikaan persujen kannatajat käytävät sanoja

mamupatja

neekeri

ja erilaisia haukkumanimiä muslimeille ja maahanmuuttajile

Mä alan sitten ilmoittaa kaiki tuommoiset ja niihin verrattavat viestit.

Ihan oikeesti.. Mene ulos, sielä on ihana ilma. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän