Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan pikkuhiljaa hyväksyä kroppani, lievästä ylipainosta huolimatta :)

Vierailija
29.04.2011 |

Asiaa ovat auttaneet vuosien kuluminen, aikuistuminen, asioiden laittaminen tärkeysjärjestykseen.. ja sitten myös toisaalta ihanat vaatteet, joita nykyään löytyy myös pullukoillekin, oman vartalotyyppini tunnistaminen ja harjaantuminen näkemään, mikä itselleni sopii, ja mikä vartaloni parhaita puolia korostaa ja huonompia häivyttää.

Lisäksi olen tajunnut, että lievästä ylipainostani huolimatta (tai sen vuoksi?) olen "supernaisellinen", ja tyylini muutenkin sellainen. On pitkät hiukset, joita osaan laittaa kauniisti, klassiset kasvonpiirteet, ja olen harjaantunut meikkaamaan itseni kauniisti.

Ehkä mä kuitenkin kelpaan ja olen ihan riittävän hyvä ja riittävän kaunis myös ulkomuodoltani, elääkseni hyvää elämää, ja lopettaakseni kroppani ulkonäön vertailun vallitseviin kauneusihanteisiin.

Tuntuu hyvältä :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellinen nainen on ihana!

Vierailija
2/2 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen joulua aloitin laihiksen puolivahingossa ja kun kiloja alkoi karisemaan, niin nälkä kasvoi syödessä. Nyt kun mulle mahtuu teini-ikäisen vaatteita päälle, niin koko ajan on tunne, että pitäisi laihtua vielä enemmän. Vahinko vain, kun laihisinspis meni jo ohi ja nyt tuntuu, että olen taas kamalan ruma, vaikka olen yli 15 kiloa laihempi kuin vuosi sitten. Kumman nopeasti näin aikuisiälläkin muuttuu tuo näkemys omasta vartalosta. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla