No niin läskit mammat, mä lähden nyt a-kuppeineni spinnaan ja pumppaan!
Kommentit (17)
Mulla kiinteä c tai d, ja hoikka ja lähdössä myös salille, kyllä miehet katselee. Sua ne ei katsokaan, kun sussa ei ole mitään katseltavaa, aivan sama kuin miestä vahtaisi.
ja naiseutesi takaisin ;)
169/55 ja E75
..sun ukkos pumppaa sil välin mua...t.kiinteä dd......
Must on ihan hyvä, ettei kukaan kattele.
ja uhkeat ja hoikka olen. Kyllä minuakin vituttaisi olla lauta
Ei jeesus, minkä ikäisiä te kaikki ootte? 14?
kyllä ihan pakko sanoa, että voi vittu mikä ketju.
että kaikilla hoikilla on a, ja kaikilla lihavilla on D.
Terveisin hoikka ja D
että edes näkee ne sun a-kupit...
Voi kuule kyllä tämä ketju ihan kokonaisuudessaan on niin daiju, etten voi todeksi uskoa. Ei tässä nyt järkyttävintä se ole, jos ap ajattelee ettei voi olla laihoja isotissisiä vaan ihan tämä KOKO keskustelu. Ei tällaiseen uskoisi edes missään demin palstalla törmäävänsä.
että kaikilla hoikilla on a, ja kaikilla lihavilla on D.
Terveisin hoikka ja D
Voi kuule kyllä tämä ketju ihan kokonaisuudessaan on niin daiju, etten voi todeksi uskoa. Ei tässä nyt järkyttävintä se ole, jos ap ajattelee ettei voi olla laihoja isotissisiä vaan ihan tämä KOKO keskustelu. Ei tällaiseen uskoisi edes missään demin palstalla törmäävänsä.
No, joko olet lopettanut spinnaamisen ja pumppaamisen?
Voi raukkaa! Sääliksi käy. Mulla on kiinteät ja pystyt E-kupit ja hoikka olen. Eivät roiku yhtään vaikka ikää jo 42. En ole imettänyt. Mies tykkää tämmöisestä hoikasta mutta isopovisesta naisesta :)
N 171cm/60kg
Vierailija kirjoitti:
Voi raukkaa! Sääliksi käy. Mulla on kiinteät ja pystyt E-kupit ja hoikka olen. Eivät roiku yhtään vaikka ikää jo 42. En ole imettänyt. Mies tykkää tämmöisestä hoikasta mutta isopovisesta naisesta :)
N 171cm/60kg
En sanois että 171 ja 60kg on hoikka. Paremminkin normaali.
Vierailija kirjoitti:
N 171cm/60kg
Ei E-kuppi ole iso. Sulla on vissiin väärän kokoiset liivit, kuppeja on O:hon saakka.
ettei ne sun pikkutisut pienene entisestään, ettei susta tule ihan katkeraa ihmistä siitä että toisilla on rinnat ja sulla ei.