Muslimien joukkoraiskaamaksi joutunut toimittaja avautuu
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Egyptiss%C3%A4%20joukkoraiskattu%20n…
Mitä nyt vähän tunkivat käsiä ja muita esineitä aukkoihin. Sehän on tämän palstan kanta, että ihan oma vika ja sai mitä ansaitsi vai miten se meni?
Kommentit (27)
sä et tiedä mistään minkään maan kulttuurista, olet aivopesty idiootti.
mä olen kaunis, normaalipainoinen ENKÄ halua verhoutua huntuun tai olla nyrkin ja hellan välissä. Nyt jään varmaan miehettömäksi??
No, onneksi mulla on jo lapsia... tiiätkö, kun en miestä tahdokaan ;)
Kun vietätte kaiken hereilläoloaikanne hommalla, teihin tarttuu sen verran paksu murre, että on ihan turha kuvitella että pystyisitte hämäämään ketään noilla viattomilla Mikä persu? -paskanjauhannoillanne.
sä et tiedä mistään minkään maan kulttuurista, olet aivopesty idiootti.
Olisiko se ongelma siinä, että olen nähnyt tarpeeksi? Ainakin enemmän kuin sinä.
yli 90% naisturisteista kokee seksuaalista ahdistelua egyptissä eli noin ne "pyhät miehet".
yli 90% naisturisteista kokee seksuaalista ahdistelua egyptissä eli noin ne "pyhät miehet".
Mutta nämä ovat näitä hys hys -asioita, jos kerrot jollekin, olet suuri rasisti, ja kokemasi oli vain "surullinen yksittäistapaus".
Näin pidetään naiset hiljaisina. Tehokasta.
Kun vietätte kaiken hereilläoloaikanne hommalla, teihin tarttuu sen verran paksu murre, että on ihan turha kuvitella että pystyisitte hämäämään ketään noilla viattomilla Mikä persu? -paskanjauhannoillanne.