The Truth: tyhmät miehet - isotissiset tyhmät naiset ja fiksut miehet - pikkutissiset fiksut naiset.
Mihinkään muuhun lopputulemaan ei voi päästä tätä palstaa lukiessaan. Eli vain tyhmät miehet tykkää isotissisistä naisista. Näin se on sit nähtävä.
Kommentit (66)
Mä vakaasti uskon että jokainen mies, avoimesti tai salassa, tykkää isoista rinnoista. Ainakin siis haaveilee sellaisten hieomisesta jossei muuta :)
Mä vakaasti uskon että jokainen mies, avoimesti tai salassa, tykkää isoista rinnoista. Ainakin siis haaveilee sellaisten hieomisesta jossei muuta :)
Lasket varmaan leikkiä. Ei kaikki miehet todellakaan pidä samoista asioista, ei edes rintojen suhteen. Näytin taannoin miehelleni sitä tänne linkitettyä kuvaa siitä isorintaisesta naisesta, ja hän sitä kommentoi sanomalla, että rinnat on liian isot hänen makuunsa. Ja olihan ne isot, samankokoiset kuin sen naisen pää! Mutta kai tämänkin näkemyksen joku kääntää niin, että mun mieheni ei todella syvällä sisimmässään olekaan kiinnostunut naisista ollenkaan, kun ei isot rinnat sytytä millään lailla. :DEi tullut sitten mieleeen, että mies valehteli? Uskon toki silti, että mies voi pitää pienistä rinnoista, mutta veikkaan, että suurin osa pitää isoista rinnoista. Hieman sama, kuin nainen tykkää, ettei miehellä ole mikään mikromuna, vaan kunnon vehje. Toisaalta ei mikään megavehjekään hyvä ole ;)
En kyllä keksi miksi se valehtelisi. Omat rintani on keskikokoiset, eikä mun maailmani järkkyisi, vaikka pitäisikin pienemmistä (tai isommista) kuin omani. Mutta voidaan sopia, että se on aina valehdellut mieltymyksistään, jos sulle tulee siitä parempi mieli. Siltikään ei mitenkään voi olla mahdollista, että joka miehen maku olisi sama.
mammanpojat ja sovinistit on ns. tissimiehiä ja älyköt taas säärimiehiä. En muista mitä peppumiehet olikaan.
Totta kai. Ja kaikenlaisista, ehkä kuitenkin vähiten faneja on a/aa-kupppisilla naisilla ja vastaavasti Lolo Ferrari-ilmalaivan kokoisilla rinnoilla varustetuilla. C-kuppi aika passeli, mun oma mielipide.
puuhaa. Luulen, että miehen varhaiset seksikokemukset ja ympäristö vaikuttaa millaisista rinnoista pitää. Ja jos onkin saanut ekat kiksit pepuista niin onkin tissien sijaan peppumies...
Ai NIIN, mites tässä ei muuten olekaan tuotu aikaisemmin esiin tuota peppumiesjuttua. Tosi monelle se peppu on oleellisempi kuin tissit. Eli vaikka olis miten täydelliset tissit niin ei auta, jos takapuoli on roikkuva lattana.Ja tuo on varmaan ihan totta, että ne varhaiset kokemukset vaikuttaa mieltymyksiin. Ja toisaalta elämän varrellakin kokemukset voivat muuttaa mieltymyksiä. Eli jos vaikka ennen on tykännyt hirveästi pienistä tisseistä mutta rakastuukin uhkeaan niin alkaa tykätä myös uhkeista.
mammanpojat ja sovinistit on ns. tissimiehiä ja älyköt taas säärimiehiä. En muista mitä peppumiehet olikaan.
mukaan pienistä rinnoista pitävä mies on piilohomo.
mukaan pienistä rinnoista pitävä mies on piilohomo.
Ja pienistä peniksistä tykkää vain piilolesbot?
naisen rintoihin, olen tykännyt A ja DD rinnoista sen mukaan kenen kanssa ollut. En tiedä onko nuo rinnat tärkeät miehelle halun kohteena, se on kai kuin seksi. Joskus tärkeintä maailmassa, joskus samantekevintä. Riippuu mihin vertaa. Jos nainen on ihana niin tissien merkitys vähenee, silloin ne ovat oletusarvoisesti ihanemmat kuin samanlaiset omistava vähemmän ihana nainen ja tämän rinnat.
Rintoja enemmän diggaan pyöreää peppua, johtuneeko teiniän seurustelusta päärynäpeppuisen tytön kanssa. Silloinhan sitä opeteltiin asioita.T: mies
jonka mielestä minussa parasta on sairas huumorintaju? Ehkä se jää parhaaksi ominaisuudekseni siksi, että kuppikoko on säälittä b.
kauniita, toisella isot ja toisella pienet, niin katson mä sitä isorintaista enemmän ;)
Mies
naisen rintoihin, olen tykännyt A ja DD rinnoista sen mukaan kenen kanssa ollut. En tiedä onko nuo rinnat tärkeät miehelle halun kohteena, se on kai kuin seksi. Joskus tärkeintä maailmassa, joskus samantekevintä. Riippuu mihin vertaa. Jos nainen on ihana niin tissien merkitys vähenee, silloin ne ovat oletusarvoisesti ihanemmat kuin samanlaiset omistava vähemmän ihana nainen ja tämän rinnat.
Rintoja enemmän diggaan pyöreää peppua, johtuneeko teiniän seurustelusta päärynäpeppuisen tytön kanssa. Silloinhan sitä opeteltiin asioita.T: mies
Joo aivan, hyvä elävän elämän esimerkki. Ne mieltymykset eivät ole edes yksilöillä niin staattisia, puhumattakaan että kaikilla ihmisillä olisi samat mieltymykset. Siksi tällaiset aloitukset ovat aina vähän huvittavia. Huvittavuus ei yhtään vähene, kun keskustelu menee sellaiseksi ettei nähdä muita vaihtoehtoja kuin se, että tissit ovat aivan olemattomat (pelkät nännit) tai sitten se, että ne ovat ISOT. Ja sitten tapellaan näiden välillä unohtaen, että suurin osa on jotakin varsin normaalia ja kohtuullista näiden välillä. Pienet rinnat ei ole yhtä kuin rinnattomuus, vaikka ne täällä RINNAStetaankin heh heh.
kauniita, toisella isot ja toisella pienet, niin katson mä sitä isorintaista enemmän ;)
Mies
Niin mäkin (jos siis naiset ovat ihan yhtä kauniin/mielenkiintoisen näköisiä muuten), ja olen nainen. Ihan vaan siksi, että isot rinnat kiinnittävät huomion. Ei siksi, että kokisin ne jotenkin himottaviksi. (Enkä tarkoita etteikö moni voisi kokea ne himottaviksi, tarkoitan vaan että ei se, että katse pysähtyy johonkin tarkoita välttämättä muuta kuin että se jokin EROTTUU.)
mitä väliä sillä on ketä katsotaan enemmän?
heteromiehiä nyt sattuu kiinnostamaan ne naisen tissit ;) Ja jos toisella biksuissa ei ole mitään täytettä, en katso kauheasti, jos taas näkee pullottavat biksut, nam. Vaimon valinnassa sitten merkkaa moni muukin asia. Tässä puhuttiin siitä, mitä mies katselee.
hyvin pienirintainen, niin en saanut paljoa katseita. Vaikka olen kaunis ja hoikka. Laitatin silikonit ja voi sitä huomion määrää, siis jo rasittavaa! Vislailua, katseita, ehdotuksia. Ja kaikenlaisilta miehiltä, myös niiltä fiksuilta ;)
No, tätähän kerjäsin ilmeisesti ;)
Rinnat ovat kookkaat, kiinteät. Juoksen päivittäin 10 kilometriä. Nämä pienirintaisten jutut laittaa huvittamaan :D
hyvin pienirintainen, niin en saanut paljoa katseita. Vaikka olen kaunis ja hoikka. Laitatin silikonit ja voi sitä huomion määrää, siis jo rasittavaa! Vislailua, katseita, ehdotuksia. Ja kaikenlaisilta miehiltä, myös niiltä fiksuilta ;)
No, tätähän kerjäsin ilmeisesti ;)
Sinä et varmaankaan ollut tisseihisi kovin tyytyväinen, kun kerran implantit laitatit. Siinä saattaa olla isompi syy huomion saamiseen tai saamattomuuteen kuin itse tissien koossa. Minua kohtaan käyttäydytään juuri tuolla kuvaamallasi tavalla vaikka tissit on kokoa a-b. Mutta ei käyttäydytty silloin, kun olin tyytymätön itseeni vaikka olin periaatteessa ihan saman näköinen. Mutta ei siinä siis mitään pahaa, jos ne implantit lisää tyytyväisyyttä, tarkoitin vaan että se oma tyytyväisyytesi myös saattaa aika paljon vaikuttaa huomion saamiseen, ei kannata arvioida sen voimaa:)
ALIarvioida, tarkoitin... t.edellinen
Rinnat ovat kookkaat, kiinteät. Juoksen päivittäin 10 kilometriä. Nämä pienirintaisten jutut laittaa huvittamaan :D
30 vain sanoi MIELIKUVANSA, ei väittänyt että isotissiset hikoavat ja ovat huonokuntoisia. Mitä pienitissisten juttuja oikeastaan tarkoitat?
puuhaa. Luulen, että miehen varhaiset seksikokemukset ja ympäristö vaikuttaa millaisista rinnoista pitää. Ja jos onkin saanut ekat kiksit pepuista niin onkin tissien sijaan peppumies...