The Truth: tyhmät miehet - isotissiset tyhmät naiset ja fiksut miehet - pikkutissiset fiksut naiset.
Mihinkään muuhun lopputulemaan ei voi päästä tätä palstaa lukiessaan. Eli vain tyhmät miehet tykkää isotissisistä naisista. Näin se on sit nähtävä.
Kommentit (66)
jos miehet tykkäävät isorintaisista naisista.
Siinä kylläkin on jotain outoa, jos nainen ottaa silikonit kelvatakseen miehelle / miehille.
jos miehet tykkäävät isorintaisista naisista.
Siinä kylläkin on jotain outoa, jos nainen ottaa silikonit kelvatakseen miehelle / miehille.
Myönnän, että suurin osa miehistä pitää isoista rinnoista ja näköjään siitä tuo tutkimuskin. Silikoneja en tajua.
Kaikki eivät meikkaa ja ovat silti päässeet naimisiin:)
että laitattavat silikonit saadakseen huomiota miehiltä?
Kyllä tuolla toiminnalla viedään uskottavuutta koko naissukupuolelta.
No, ellei muulla voi päteä, niin rinnoilla sitten.
Helpompihan se on kasvattaa kuppikokoa kuin aivokapasiteettia.hiuksia jne? Vaan omaksi iloksi? Ei,vaan miellyttääksemme miestä/miehiä.
Itse en silkkareita sentään laittaisi.
Helpompihan se on kasvattaa kuppikokoa kuin aivokapasiteettia.hiuksia jne? Vaan omaksi iloksi? Ei,vaan miellyttääksemme miestä/miehiä.
Kaikki eivät meikkaa ja ovat silti päässeet naimisiin:)
Puhuin yleisellä tasolla, että yhtä lailla naiset meikkaavat ja värjäävät hiuksiaan ja pukeutuvat kauniisti(vertaa silikonit)
Itse en silikoneja laittaisi, ja meikkaankin harvoin.
Koskaan, ei koskaan ole tarvinnut jäädä seinäruusuksi vaan ihan riesaksi asti on yrittäjiä ollut kapakassa. A-kupeilla ei samaan päästä.
Ai vitsi, mites mulla on ihan toisenlainen kokemus... Siis pienitissisenä. Kiinnostuneita on kyllä ollut ihan jonoksi asti jos nyt lähdetään retostelemaan isotissityyliin ;D Mutta se tuleeko miehet iskemään tai vislaileeko ne perään on kuitenkin aika merkityksetön asia loppujen lopuksi, vaikka toki ihan piristävää onkin... Toisinaan kyllä myös ärsyttävää. Vaikka jopa pienitissisenä olen ihan yli tarpeen saanut sellaista kokea, niin eipä sillä nyt vielä elämässä kovin pitkälle pötkitä. Muut asiat merkkaa aika paljon enemmän.
On aika surullista, jos se on jollekin hirveän iso juttu ja meriitti, että kapakassa tullaan iskemään :D Ettei vaan KOSKAAN olla jääty seinäruusuksi... Huomaa mistä on itsetunto kiinni. Ja kapakkaan mennään vaan miehille tarjolle vai? Jännä, minä menen pitämään hauskaa kavereiden kanssa enkä esim. vertailemaan ovatko vaikkapa isoperseiset kaverini kateellisia kun minua tullaan iskemään. Kamalaa, ruokit juuri sitä isotissisten strereotypiaa johon niin moni uskoo :P Ensinnäkin minusta oleellisinta on se, onko ITSE tyytyväinen tisseihinsä, sinulle ilmeisesti se miten paljon huomiota tissit saavat miehiltä. Yleensä kun on itse tyytyväinen niin kantaa itsensä myös hyvin ja muutkin tykkää.
On tämä kyllä ollut melkoinen tissien päivä, eikä mitään rationaalista loppuratkaisua tunnu löytyvän :D Taistelun molempien osapuolten mustavalkoiset ja henkisesti teinit fanaatikot pitävät siitä huolen. Mä en jotenkin pysty ymmärtää miten ketään voi niin jumalattomasti kiinnostaa jonkun toisen tissit! (Ja se että onhan omat tissit varmasti PAREMMAT.) Tuntuu niin uskomattomalta, kun itse on päässyt tuosta vaiheesta yli joskus 18-vuotiaana. Ihan oikeasti, minusta se kertoo jo aika paljon, jos ihmisellä omien tissien koosta riippumatta on jokin tarve pönkittää sitä "paremmuuttaan". Minä tykkään omista pienistäni, mutta toisaalta isot tissitkin ovat upeita niillä joille ne sopii. Löysätkää pipoa vaan, kaikille varmaan on tilaa maailmassa.
Mutta eihän tästä tissikeskustelusta koskaan loppua tule, tästä vissiin KUULUU taistella.
Massaa kasvatetaan joka lihaksesessa, mutta onko se harhaa, että alakerta kutistuu? Jotain näköhavaintoja olen bongannut kuvista.
olla totuus ei koskaan valkene sinulle..
Taidat olla pikkutissinen nainen.
kun kolmen lapsen seurauksena B on kasvanut Dhen, eikä nytkään ole kyllä mielestäni isot.
The one and only truth is: Kaikki miehet tykkäävät ihan kaikenlaisista rinnoista. Ovat sillä lailla lähellä eläimiä, että heille rinnat ovat sukukypsyyden merkki, väitetään ihan mitä tahansa.
fiksun miehen pikkutissinen fiksu nainen!
tosin mulla olis ihan yhtä pienet tissit, vaikkei miestä olis ollenkaan, tyhmää tai viisasta
esim mun äo:ni ei ole juurikaan muuttunut vaikka kuppikoko onkin vaihdellut joka suuntaan.
Ketä oikeasti jaksaa kiinnostaa toisten tissien koko? Big deal...
menevän, tän yhdenkin täällä levan ketjun mukaan. Just luin kun joku kommentoi siihen"kaikki A-kupiset ottais luomurinnat...jne" että "mulla on pienet rinnat ja usempi mies on ollut kiinnostunt, ja väitän että fiksumpi mies.
oletus, että kaikki isotissiset naiset olisivat tyhmiä.
Luulisin kuitenkin, että tissikokoa olennaisempi tekijä pariskuntien muodostumisessa on henkiset arvot. Eli tyhmät tykkäävät tyhmistä ja fiksummat fiksummista, tissi- tai munakupin koosta riippumatta.
Mä vakaasti uskon että jokainen mies, avoimesti tai salassa, tykkää isoista rinnoista. Ainakin siis haaveilee sellaisten hieomisesta jossei muuta :)
Mä vakaasti uskon että jokainen mies, avoimesti tai salassa, tykkää isoista rinnoista. Ainakin siis haaveilee sellaisten hieomisesta jossei muuta :)
Lasket varmaan leikkiä. Ei kaikki miehet todellakaan pidä samoista asioista, ei edes rintojen suhteen. Näytin taannoin miehelleni sitä tänne linkitettyä kuvaa siitä isorintaisesta naisesta, ja hän sitä kommentoi sanomalla, että rinnat on liian isot hänen makuunsa. Ja olihan ne isot, samankokoiset kuin sen naisen pää! Mutta kai tämänkin näkemyksen joku kääntää niin, että mun mieheni ei todella syvällä sisimmässään olekaan kiinnostunut naisista ollenkaan, kun ei isot rinnat sytytä millään lailla. :D
Lasket varmaan leikkiä. Ei kaikki miehet todellakaan pidä samoista asioista, ei edes rintojen suhteen. Näytin taannoin miehelleni sitä tänne linkitettyä kuvaa siitä isorintaisesta naisesta, ja hän sitä kommentoi sanomalla, että rinnat on liian isot hänen makuunsa. Ja olihan ne isot, samankokoiset kuin sen naisen pää! Mutta kai tämänkin näkemyksen joku kääntää niin, että mun mieheni ei todella syvällä sisimmässään olekaan kiinnostunut naisista ollenkaan, kun ei isot rinnat sytytä millään lailla. :D
valehteli? Uskon toki silti, että mies voi pitää pienistä rinnoista, mutta veikkaan, että suurin osa pitää isoista rinnoista. Hieman sama, kuin nainen tykkää, ettei miehellä ole mikään mikromuna, vaan kunnon vehje. Toisaalta ei mikään megavehjekään hyvä ole ;)
Musta pieni on vain A, sopivia ovat B ja C, isohko on D ja siitä eteenpäin alkaa jo olla suuria.
Ja kyllä ma uskon, että mun D:t on ihan riittävät mun miehelle.
Yhtä lailla joku mies uskoo, että jokainen nainen haaveilee miehestä jolla pyykkilautavatsa ja väh. 20 senttinen muna, minäpä en.
Sehän oli ainoa oikea vastaus jos kuvan naisella oli isommat kuin sulla.
Kyllähän mekin sanotaan miehille, ettei koolla ole väliä.
Mutta kuka muka oikeasti tykkää prinssinnakista :p
Lasket varmaan leikkiä. Ei kaikki miehet todellakaan pidä samoista asioista, ei edes rintojen suhteen. Näytin taannoin miehelleni sitä tänne linkitettyä kuvaa siitä isorintaisesta naisesta, ja hän sitä kommentoi sanomalla, että rinnat on liian isot hänen makuunsa. Ja olihan ne isot, samankokoiset kuin sen naisen pää! Mutta kai tämänkin näkemyksen joku kääntää niin, että mun mieheni ei todella syvällä sisimmässään olekaan kiinnostunut naisista ollenkaan, kun ei isot rinnat sytytä millään lailla. :Dvalehteli? Uskon toki silti, että mies voi pitää pienistä rinnoista, mutta veikkaan, että suurin osa pitää isoista rinnoista. Hieman sama, kuin nainen tykkää, ettei miehellä ole mikään mikromuna, vaan kunnon vehje. Toisaalta ei mikään megavehjekään hyvä ole ;)
Niin ja toinen tietenkin sulkee toisen pois, ei voi pitää sekä isoista että pienistä, koska sittenhän jäisi epäselväksi kummat ovat voittajia, isotissit vai pienitissit...
Lisäksi minä kyllä voin erittäin hyvin uskoa, että miehilläkin on jossain se raja, henkilökohtainen mieltymys siitä mikä on liian iso eikä enää innostakaan. Eli en oikein ymmärrä mikä ongelma jollakin on, jos täytyy väittää että tuokin edellämainittu mies valehteli sanoessaan että jotkut tissit olivat liian isot hänen makuunsa :D Onko se tosiaan niin vaikea hyväksyä, että makunsa on kullakin.
hiuksia jne? Vaan omaksi iloksi? Ei,vaan miellyttääksemme miestä/miehiä.