Kuinka monen kanssa olet ollut sängyssä?
Kommentit (22)
minä yhden
miehestä en tiedä, en halua kysyä
Mieheni ei voi tietää, koska minäkään en tiedä. Mitä noita edes kaivelemaan. Saatu on joka tapauksessa.
Ehkä 15. En ala laskemaan. Joskus olen kai laskenut, mutta en nyt muista.
En tiedä miehestä ,enkä halua. Tiedän vain, että hän ei ole harrastanut yhden illan juttuja kuten minä.
30-40 välimaastossa. Miehelläni lienee alle 10.
ja niin on miehenkikin (tai ainakin uskon ja toivin niin). ollaan seurusteltu viisitoistakesäisitä ja oltu toistemme ensimmäiset. ei ole ollut tarvetta vaihtaa. Nyt 24v
30-40 välimaastossa. Miehelläni lienee alle 10.
Mukana varmaan hyvinkin likaisia munia
olen iältäni jo reilusti yli 40, ja koska olen aloittanut sukupuolielämän 17-vuotiaana, niin nopeasti laskien minulla on ollut melkein 30 vuotta aikaa kerätä tuo määrä. Ei tee elämästäni kovin vauhdikasta :-). Yhtään sukupuolitautia en ole elämässäni sairastanut. Mutta onhan seksi kieltämättä ollut minusta kivaa. Ja erityisen kivaa muutaman kerran tuikituntemattoman kanssa, jösses. Onhan se todella moraalitonta.
Ja aina olen kyllä tarkoin valinnut, eikä ole tullut mitään likaisia munia vastaan vaan siistejä "herrasmiehiä". Jos vaan tekee mieli, niin tekee mieli, ei silloin kysytä onko ekat vai viidenne treffit. Ilman kumia en suostu, eikä koskaan ole ollut tauteja.
enpä ole niin laskenut.
Enkä tiedä minkä verran miehellä, tuskin on hänkään laskenut.
100-150 veikkaisin.
tällä hetkellä ei miestä enkä enää sellaista kaipaakkaan, nuo seksiseikkailut on kohdaltani ohi ja siis tulleet nuoruusvuosina. ikää nyt 33v. viimeisen viiden ja puolen vuoden aikana kumppaneita on ollut yksi.
kahden nimea en tiennyt/tieda. miehen luvusta ei tietoa, eika kiinnosta.
N. 7, ja ei tiedä. Ei ole tullut tuollaisia ruodittua. En oikein ymmärrä niitä, joille oma tai toisen kumppanien määrä on jokin elämää suurempi juttu. Kun on niitäkin, jotka saavat sitten hirveän kriisin jos itsellä on ollut vaikka kaksi kumppania ja toisella neljä :D Hurja ero.
hänellä lienee sama, mutta oltiinkin silloin teinejä.
Nyt ollaan nelikymppisiä,eikä ole mitään tarvetta hommailla vieraita petikavereita, koska elämämme keskittyy muihin kuin eläimellisiin asioihin jo tässä vaiheessa. Lapsetkin on jo tehty, rakastelemme 2-3 krt viikossa kuten aina, mutta en tosiaan tajua, miksi niin moni haluaa pettää tms?
tietää