Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ulkomaanmatka

Vierailija
28.04.2011 |

Kaipaisin mielipiteitä. Eli tilanne on se, että olemme avopuolisoni kanssa olleet yhdessä n. 5 vuotta. Lapsia meillä ei vielä ole. Tilanne on nyt se, että mies on todennäköisesti lähdössä sinkkukavereidensa kanssa lähdössä 1-2 vk matkalle.

En ole asiaan suhtautunut oikein mitenkään tai ainakaan sanonut asiasta miehelle vastaan, enkä aiokaan, koska tuntuu että silloin olisin joku nalkuttava pirttihirmu. Homma vaan ei kuitenkaan tunnu minusta silti kovinkaan kivalta.. Omiansa ovat rahat, eikä tästä tule minulle mitään taloudellista haittaa. Eli ongelma on lähinnä se, että miksi minusta tuntuu siltä etten haluaisi miestä päästää.. vaikka en todellakaan aio olla "kusipää" ja lähtöä estää.. Mielepiteitä? :/ Onko tämmöisestä oikeus edes olla poikkiteloin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä 13 vuotta. Ymmärrän tunteesi ap.

Vierailija
22/33 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18,

Olen tuota samaa miettinyt monestikin, enkä aio lapsia tähän suhteeseen tehdä, jos asiat eivät muutu. Enkä oikein usko, että muuttuvat, sillä miehellä ei näytä olevan mitään halua elää rauhallisempaa ns. perhe-elämää. Jotenkin vaan toivoisin, että mies vaan sanoisi, ettei lähdekään sinne matkalle esim. ettei tule sanomista (vaikken ole mitään sanonut :) ).. vaikka tiedän että hän ei näin tule tekemään. Tuntuu, että mies haluaa elää vielä semmoista menevää sinkkuelämää, mutta minä taas olisin enemmän tasaisempi. Ehkä ihminen vanhemmiten muuttuu... ??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap miehet ei yleensä muutu vanhetessaan, kunhan pahenevat.

Mutta asiaan. Itse en "päästäisi" miestäni sinkkukavereitten kanssa viikoksi matkalle. Meillä on vähän yhteistä loma-aikaa ja se kaikki kyllä vietetään perheen kesken tai ainakin yhdessä, ystävien kanssa. Viikonloppureissut on eri asia. Itsekään en "pääsisi" tämmöiselle reissulle. Johan siinä palaisi perheen lomailuun tarkoitetut rahatkin.

Vierailija
24/33 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että mies haluaa elää vielä semmoista menevää sinkkuelämää, mutta minä taas olisin enemmän tasaisempi. Ehkä ihminen vanhemmiten muuttuu... ??

ap

ehtii itkeä välissä vielä monet itkut.

Jos ei nyt mene hyvin, niin ei tule asiat olemaan yhtään paremmin sitten kun lapsia tulee, siinä se parisuhteen varsinainen koetuskivi vasta on. Parisuhde ilman lapsia on vielä helppoa.

Ei, ja ei ne oikeastaan muutu.

Vierailija
25/33 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti kellään ole kokemusta, että mies olisi parikymppisenä vielä raikuli, mutta myöhemmin rauhoittuisi erityisesti lapsien ja parisuhteen vakiintumisen myötä? Pakkohan näitä on olla, koska itsekin olen tuntenut näitä, jotka ovat parikymppisenä rellestäneet jatkuvasti, mutta nykyisin ihan parisuhteessa, naimisissa ja perheenisiä..

ap

Vierailija
26/33 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muutu koskaan. Miksi juuri sinun miehesi olisi niita loistoyksiloita jotka pystyvat kehittymaan? Lapsen tekeminen saattaa olla suuri virhe joka vie asioita vain pahempaan suuntaan, monet miehet taantuvat vain entisestaankin kun perheeseen tulee lapsi. Jos on alkoholin kanssa ongelmia nykytilanteessa, on erittain todennakoista ja luonnonlakien mukaista etta pikku hiljaa juo enemman ja enemman, harvemmin menee toiseen suuntaan.

Vierailija
27/33 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku miehen kaverista kuulemma joskus käy huorissa, on miehen kaverin asia. Se ei tarkoita sitä, että miehesi kävisi huorissa, vai onko hän ihan tossukka, joka tekee kaiken samoin kuin joku muu?

Naisten shoppailumatkalla homma voi lähteä lapasesta yhtä lailla kuin miehellä ulkomaan baarissa (jestas, miten kaavamaista! :D). Toiselta menee rahat, toiselta muisti.

En ole koskaan nähnyt mitään syytä estää mieheni kaverimatkoja eikä hän minun. Ollaan yhdessä mm siksi, että luotetaan toisiimme.

Ja pieni ero tekee parsuhteelle hyvää. Älä takerru, vaan toivota miehelle hyvää matkaa :)

Vierailija
28/33 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun puhuisit minun miehestä.. Olemme 22-vuotiaita (tänä vuonna 23).Olemme seurustelleet reilut 5 v. Ja kavereiden kanssa pelaaminen, kaljan kiskominen on hänen lempipuuhaansa. Pettänytkin on kännipäissään. Luotan kyllä häneen jo, mutta jos hän olisi lähdössä ulkomaille olisin minäkin vähän varpaillani ja miettisin mitä siellä voi käydä. Enemmän ehkä huolettaisi hänen pärjääminen.. Jos hän juo liikaa hän ei tajua yhtään mistään mitään ja tätä tapahtuu silloin tällöin.. Ei todellakaan aina, mutta voin hyvin kuvitella, että mopo karkaisi käsistä kun on niin hyvä fiilis ulkomailla jne. Eli pelkäisin enemmän sitä tuleeko hän hengissä kotiin, kuin että pettääkö hän..

Tuosta perheasiasta. Olen pohtinut paljon, että rauhoittuukohan tuo koskaan, lapsista ollaan puhuttu, mutta niitä ei tarvitse minun moneen vuoteen odottaa saavani, jollei tapahdu jotain mullistavaa.. Koti-illat viikonloppuisin tuntuvat hänestä ahdistavilta, pitää olla siellä missä tapahtuu.. Olen miettinyt eroa, mutta kun katson hänen kavereitaan (jotka seurustelevat) käyttäytyy moni niistä samalla tavalla. Meillä on siis yhteinen kaveriporukka.. Tilanne on rauhoittunut kyllä siitä kun olimme 18-20 vuotiaita. Silloin meno oli vielä hurjempaa.. Nykyään baarit ei häntä kiinnosta lainkaan.. Pleikkarilla pelaaminen ja saunominen kavereiden kanssa on sitä parasta elämässä kuulemma :D

Vierailija
29/33 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalamatkalla ulkomailla. Yleensä ovat 2-3 viikkoa. Ei se minua haittaa, sillä luotan mieheeni. Tai jos joku haluaa pettää, niin se pettää, ei siinä valvominen auta. Mulla ei ole ollut syytä epäillä miestäni. Tunnen paikan hyvin, käydään siellä yhdessäkin lomilla. Avioliitossa pitää luottaa ja olla itsekin luottamuksen arvoinen. Yhdessä on menty jo 20 vuotta.

Vierailija
30/33 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo oppinut sen, että kyttääminen ei auta asiaa.. Ja meillä mies sanoo, että on oppinut virheistään ja ei enää tekisi niin (en voi olla ikinä 100 varma mutta kuitenkin).

Vierailija
31/33 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kavereiden vietävissä tai heti pettämässä kun ovesta ulos pääsee? ja ei kai siihen pettämiseen lomareissua tarvita, pettää voi vaikka kauppareissulla, jos niikseen tulee.

Meillä kumpikin saa matkustaa kavereiden kanssa jos siltä tuntuu, mies yleensä ottaa kyllä muksut mukaan ihan omasta halustaan. Mutta en mä aikuista miestä alkaisi kieltämään.

Vierailija
32/33 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaikki muu hallinnassa nykyään paitsi tuo kavereiden kanssa kaljan kiskominen.. Eli meillä ei tarvitse stressata pettääkö mies, vaan koska mies rauhottuu.. Itsekkin on kyllä puhunut, että ei tätä varmaan enään kauhaan jatka. Minulla on alkoholisti isä ja elänyt lapsuuteni siinä. Minä välillä hysterisoin tuota viikonloppu juhlimista liikaakin sen takia..

Vierailija
33/33 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, että aikuisen ihmisen (siis miehen tai naisen) pitää kysyä toiselta "lupaa" lähteä yhtään mihinkään. Olen tehnyt paljon(kin) ulkomaan reissuja kavereiden kanssa, samoin mies. Yhdessäkin tietysti reissataan eikä omat reissut ole siitä pois. Viime vuonna mies oli kk:n reissussa, siinä oli jo vähän haastetta käytännön tasolla, kas kun meillä on lapsikin:)

Mutta niin, anna mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi