Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vahvatahtoinen ja omat tarpeeni menevät edelle. Onko siinä jotain pahaa?

Vierailija
28.04.2011 |

Tuossa toisessa ketjussa nainen valitti, että hänen mies jyrää kaikki asiat eikä naiselle jää päätäntävaltaa.

No, minä olen nainen jolla on oma tahto. En anna helpolla periksi ja pidän kiinni omista unelmistani. Mies välillä valittaa että jyrään hänet. Mutta onko se minun vika? Eikö se ole toisen oma vika jos tulee jyrätyksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen.mutta mieheni on oppinut pitämään puolensa ja kykenen kuitenkin ajattelemaan muidenkin parasta kuin itseni.minä olen se joka määrää kaapinpaikan ja mieheni sanoo viimeiset sanat "kyllä kulta". :)

Vierailija
2/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin ei ole, suhde tulee kärsimään. Viimeistään silloin kun kaltoin kohdeltu haluaa lentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa toisessa ketjussa nainen valitti, että hänen mies jyrää kaikki asiat eikä naiselle jää päätäntävaltaa. No, minä olen nainen jolla on oma tahto. En anna helpolla periksi ja pidän kiinni omista unelmistani. Mies välillä valittaa että jyrään hänet. Mutta onko se minun vika? Eikö se ole toisen oma vika jos tulee jyrätyksi?

Vierailija
4/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivänä voit huomata että ne unelmat olivat tosiaan vain sinun unelmiasi, miehesi on lähtenyt ja toteuttaa omia unelmiaan jossain muualla jonkun toisen kanssa. Sellaisen kanssa joka näkee myös ne muut ympärillään, ei vain omaa napaansa.

Parisuhde ei ole vain sinun unelmiasi ja tarpeitasi varten.

Vierailija
5/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilahtavat heti, kun ei mene oman mielen mukaan. Kerrankin yksi lähäri menetti malttinsa ja huusi, että miksi ette tee niin kuin minä sanon. Jäikin sitten pois töistä, ei alkanut koko jengi myötäillä, osa kylläkin.

Parisuhdekaan ei voi olla valtataistelua. Kyllä siinä pitää tulla puolimatkaan toista vastaan. Kenekään ei tarvitse alistua jyräykseen ja toisaalta ihmettelen, mikä tarve joillakin on jyrätä. Loppupeleissä molemmilla on vaikeaa.

Tasavertainen kumppani on aarre.

Vierailija
6/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse sopeutuvainen ja minun on vaikeaa erottaa omaa tahtoani toisen tahdosta. Minulla on ehdottomasti kehityttävää tässä asiassa.

En kuitenkaan voisi elää suhteessa, jossa täytyy laittaa kova kovaa vastaan tai joutuu jyrätyksi. Myös mieheni on eronnut voimakastahtoisesta naisesta, koska hänelle ei juuri jäänyt suhteessa sananvaltaa.

Jos parisuhde halutaan saada toimimaan kahden eri tavoin asennoituvan välillä, joutuu kumpikin tekemään myönnytyksiä. Sinun on oltava vähemmän jyräävä ja otettava huomioon miehesi, silloinkin kun hän e pysty tuomaan omaa näkemystään esille. Yhtä lailla miehesi on pyrittävä ilmaisemaan tahtoaan. On suuri riski, että elätte sinun elämääsi kunnes miehesi lähtee etsimään omaansa.

Vierailija
7/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta tilasta ja tahdosta. Ei se nyt niinkään ole, että "Oma vika, jos tulee jyrätyksi". Kuten sanottu, voi ihan oma-aloitteisestikin välillä joustaa.

Minusta on ihan ok, että työelämässä pitää olla tiukkana, mutta privaatissa en halua niin elää. Jos kumppanini ei automaattisesti ajattele myös minun parasta, kuten minä hänen, niin saa jäädä keskenään jyräämään.

Ja juuri näin onkin käymässä meidän liitossa. Mun mies juuri tuollainen "vahvatahtoinen ja itsekäs". Ei kiinnosta enää tämä jatkuva valtataistelu. Olen varma, että kun ero tulee, mieheni on ihan kummissaan, että miten nyt näin. "Kun kaikki oli niin kivasti." No niin oli. Hänen kannaltaan.

Vierailija
8/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen aina oikeassa-asenteella.

Vierailija
9/9 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkulle yksityisyrittäjälle, jolla ei ole asiakaskontakteja :)

Hyvin toimivissa ihmissuhteissa toimii hyvin vastavuoroisuus ja muidenkin huomioiminen.