Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeestiko teillä on omat pyyhkeet alapäälle, jaloille ja

Vierailija
28.04.2011 |

muillekkin ruumiinosille? En oo ikinä ajatellutkaan suihkun jälkeen kuivaavani kymmeneen eri pyyhkeeseen. Enkä pimppaani vessapaperiin, todellakaan.

Olenko mä jotenkin epänormaali, jos kuivaan koko kehoni samaan pyyhkeeseen? Oikeesti?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule aika epähygiaanista hinkuttaa koko kroppa yhteen pyyhkeeseen.

Minulla on pyyhkeet erikseen:

-naamalle

-pimpille

-pyllylle

-hiuksille

-kainaloille

-jaloille

-muulle kropalla

- ja tietty käsille

Tietenkin ongelmana on näiden pyyhkeiden säilytys kylpparissa kun meillä on neljä perheen jäsentä ja kaikilla on noin monta pyyhettä.

Vierailija
2/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessassa pesen myös alapäätäni ja naamaani ja silloin tietty eri pyyhkeet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsipyyhe on yhteinen joka vessassa/kylppärissä.

SUihkusta tullessa kuivaan itseni kokonaan kylpypyyhkeeseen.

Ilta-/aamupesulla kuivaan kasvoni kasvopyyhkeeseen ja alapesun jälkeen alapääni alapääpyyhkeeseen.

Eikö tämä nyt ole itsestäänselvää?

Kuivaatko sinä alapesun jälkeen alapääsi kasvopyyhkeeseen?

Vierailija
4/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en kakan jälkeen pese, vaan käyn sitten suihkussa päivittäin, ja silloin peseydyn ja kuivaan samaan pyyhkeeseen koko hässäkän.

Taidan olla ainoa....ei mun perseeseen jää mitään kakkaraitoja, ainakaan ei kukaan oo sanonut ikinä :D.

Mun alapää huutais hoosiannaa jos joka paskan jälkeen pesisin sen.

Vierailija
5/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy päivittäin suihkussa...siksi pesen alapäätä vessassa.

Vierailija
6/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut lääkäriin menoa?

Ja kyllä, minä TIETENKIN huuhdon alapään suihkulla aamuin illoin (en niinkään kakkausten jälkeen). Luulin, että KAIKKI aikuiset naiset tekevät niin. Mutta ilmeisesti eivät, yök :-(

Ikinä en kakan jälkeen pese, vaan käyn sitten suihkussa päivittäin, ja silloin peseydyn ja kuivaan samaan pyyhkeeseen koko hässäkän. Taidan olla ainoa....ei mun perseeseen jää mitään kakkaraitoja, ainakaan ei kukaan oo sanonut ikinä :D. Mun alapää huutais hoosiannaa jos joka paskan jälkeen pesisin sen.

Vierailija
7/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 eri paikaa, jossa peseytyä:

- erillinen WC

- kylpyhuone, jossa on myös WC istuin

- Sauna + pesuhuone

kaikki em. sijaitsevat eri kerroksissa.

Siispä minulla on yhtäaikaa käytössä aika paljon pyyhkeitä:

- Saunalla kylpytakki

- Kylppärissä kylpypyyhe suihkun lähellä

- WC-pöntön vieressä laatikossa "alapääpyyhe"

- Naulakossa yksi kaikille yhteinen käsipyyhe

- Naulakossa omat kasvopyyhkeet.

- Alakerran WC:ssä käsipyyhe (kaikille yhteinen)

- Satunnaisesti myös siellä omassa laatikossaan alapääpyyhe.

Iltaisin käyn suihkussa vain jos olen käynyt lenkillä. Kasvot ja alapään pesen joka tapauksessa. Käsiä pesen monta kertaa päivässä.

Vierailija
8/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan kaapista puhtaan pyyhkeen. Käyn suihkussa, pesen itseni. Taputtelen kaikki paikat kuiviksi. Heitän pyyhkeen pesuun.

Vessassa on vain käsipyyhe, sitä ei pestä joka käytön jälkeen, mutta aika usein kyllä.

En mä näe tässä mitään epähygieenistä.

Vierailija
9/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan kaapista puhtaan pyyhkeen. Käyn suihkussa, pesen itseni. Taputtelen kaikki paikat kuiviksi. Heitän pyyhkeen pesuun.

Vessassa on vain käsipyyhe, sitä ei pestä joka käytön jälkeen, mutta aika usein kyllä.

Mutta melkoista pyykkirumbaa varmasti.

Jos siis jokaisen suihkussakäynnin jälkeen otat uuden kylpypyyhkeen ja heität sen saman tien pyykkiin. tai sitten käyt aika harvoin suihkussa.

Itse urheilen paljon ja käyn kaksikin kertaa päivässä suihkussa, en todella joka kerta vaihda pyyhettä.

Vierailija
10/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta melkoista pyykkirumbaa varmasti.

Jos siis jokaisen suihkussakäynnin jälkeen otat uuden kylpypyyhkeen ja heität sen saman tien pyykkiin. tai sitten käyt aika harvoin suihkussa.

Itse urheilen paljon ja käyn kaksikin kertaa päivässä suihkussa, en todella joka kerta vaihda pyyhettä.

Vierailija
11/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla kylpypyyhe mihin kuivaan itteni kaikkine vartalon osineen.naamalle vessassa erillinen pyyhe ja tietysti käsipyyhe.ei mulla tulis mieleenkään joka hommalle olla erillistä pyyhettä johan se nyt ihan naurettavaa.puhdashan ihmisen pitäs olla suihkun jälkeen eikä sitä pimpsaa/pyllyä nyt sillä pyyhkeellä tarvi rassata sentään.

Vierailija
12/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla myös on vaan kylpypyyhe, plus sitten käsipyyhe. En tosiaan rassaa sillä pyyhkeellä kovinkaan perusteellisesti alapäästä tai tunge sitä syvälle persvakoon, joten uskallan ihan naamani pyyhkiä siihen samaan, suihkun jälkeen kun ollaan kuitenkin puhtaita noin yleensä. Mä en ole kyllä tiennyt, että joku pitää erikseen alapääpyyhkeitä :D Tuntuu jotenkin neuroottiselta.

Vierailija
13/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta on tärkeää vielä kuivata keho oikeassa järjestyksessä; ylhäältä alas. Ensin kuivataan hiuspyyhkeellä hiukset kuiviksi, siihen on paras sellainen mukavan ohut pyyhe. Sitten kuivataan kasvot ei niin suurella pyyhkeellä ja tosiaan ei hinkkaamalla vaan kevyesti painelemalla. Sitten on kaula-hartia -seutu, siihen nyt voi käyttää oikeastaan minkälaista pyyhettä vaan, pienempi tietysti käteen sopivampi. Sitten käsivarret ja kädet käsipyyhkeellä. Kainalot kainalopyyhkeellä, joka voi olla ihan pienikin sellainen vieraspyyhe. Ja minusta kainalot on aina kiva kuivata johonkin hauskaan pyyhkeeseen... Tissien alusille on oma pyyhe. Sitten vatsa omalla ja selkä omalla karheammalla pyyhkeellä. Alapääpyyhkeet meillä säilytetään erillisessä laatikossa, jottei alapääbakteerit pääse etenemään muihin aiheisiin. Jalat kuivataan sitten viimeiseksi.

Vierailija
14/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vasemmalle jalalle oma ja oikealle oma?

Vierailija
15/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kyllä vain yhtä ja ainoaa pyyhettä suihkussa käynnin jälkeen, tosin sillä kuivaan itseni järjestyksessä hiuksista varpaisiin. Puhdashan minä olen suihkun jälkeen, enkä sitä erityisemmin hankaa esim. peräaukkoa vasten vaan kuivaan enimmät vesipisarat pois.

Käsienpesuun minulla on sitten erikseen käsipyyhe WC:ssä. Naamaa, kun pesen iltaisin, niin saatan satunnaisesti kuivata siihen taikka sitten kylpypyyhkeeseeni.

Kuinka usein te muuten vaihdatte pyyhkeet? En ymmärrä niitä, jotka heittää pyyhkeen yhden käyttökerran jälkeen pyykkiin. Minä saataan käyttää samaa pyyhettä vaikka kaksi viikkoa, sillä puhtainahan siihen tosiaan itsensö kuivataan.

Vierailija
16/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ja kyllä, minä TIETENKIN huuhdon alapään suihkulla aamuin illoin (en niinkään kakkausten jälkeen). Luulin, että KAIKKI aikuiset naiset tekevät niin. Mutta ilmeisesti eivät, yök :-(*

On se hyvä että jotkut eliminoivat kaiken normaaliflooran alapäästään..

Vierailija
17/18 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä tiennyt, että joku pitää erikseen alapääpyyhkeitä :D Tuntuu jotenkin neuroottiselta.

Mulla on ainakin alapääpyyhe vessassa, käytän sitä kun peseydyn mm. ennen ja jälkeen seksin, kun ei joka kerta viitsi lähtee suihkuun asti pesemään alapäätä, enkä kyllä halua siihen naamaani pyyhkiä, joten mulla on erillinen naamapyyhekin. Vessassa on myös perheen yhteinen käsipyyhe yms. Sitten on erikseen kylpypyyhe, johon kyllä kuivaan koko kropan suihkun/saunan jälkeen.. :)

Vierailija
18/18 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen luonnollinen floora ei todellakaan eliminoidu sillä, että ihminen huuhtelee ulkoisesti alapäänsä (ei emätintä toim. huom.) puhtaalla vedellä aamuin illoin (ja tosiaankin sen seksin jälkeen nyt vähintäänkin!).

Itselläni ei ainakaan ole koskaan ollut hiivaa sen paremmin kuin muitakaan tulehduksia.

Entä KUUKAUTISET!!?? Ettekö te haisulipimpit todellakaan huuhdo suihkulla aamuin illoin ja vähän useamminkin alakertaanne kuukautisten aikaan??? KUVOTTAVAA! :-(

*Ja kyllä, minä TIETENKIN huuhdon alapään suihkulla aamuin illoin (en niinkään kakkausten jälkeen). Luulin, että KAIKKI aikuiset naiset tekevät niin. Mutta ilmeisesti eivät, yök :-(* On se hyvä että jotkut eliminoivat kaiken normaaliflooran alapäästään..