Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en tajua Angry birds pelin suosiota.

Vierailija
28.04.2011 |

Pelin suosio sen kuin kasvaa, mikä ihme siinä viehättää?? Voisiko joku peliin hurahtanut kertoa minulle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku siinä vaan koukutti! ;) Oletko itse pelannut sitä?

Vierailija
2/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kampaajalla käy. Samoin bussissa istuessa pitkää matkaa pelailen. Näin turha odotteluaika menee nopeammin. Moni kännykkäpeli vaatii enemmän aivoja, eikä niitä voi lopettaa sekunnissa kuten tota. Tai sit jotkut pelit on yhtä yksinkertaisia, mutta eri tasoja on tosi vähän ja ne pelattuaan kyllästyy. Angry Birdissä tasoja riittää, eli aikaa saa kulutettua jatkossakin kampaajalla istuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ladannut puhelimeeni useammankin version ja kaikkia olen kokeillut. Mutta ei se vaan iske minuun :)

En kyllä lue seiskaakaan, jos nämä kerran ovat vaihtoehdot ajan kuluttamiseen....

ap

Vierailija
4/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ladannut puhelimeeni useammankin version ja kaikkia olen kokeillut. Mutta ei se vaan iske minuun :) En kyllä lue seiskaakaan, jos nämä kerran ovat vaihtoehdot ajan kuluttamiseen.... ap

kerran se on niin paljon fiinimpää kuin angry birds?

Vierailija
5/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ladannut puhelimeeni useammankin version ja kaikkia olen kokeillut. Mutta ei se vaan iske minuun :)

En kyllä lue seiskaakaan, jos nämä kerran ovat vaihtoehdot ajan kuluttamiseen....

ap

Vierailija
6/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ladannut puhelimeeni useammankin version ja kaikkia olen kokeillut. Mutta ei se vaan iske minuun :) En kyllä lue seiskaakaan, jos nämä kerran ovat vaihtoehdot ajan kuluttamiseen.... ap

Ei tästä nyt mitään kinastelua tarvitse tulla siitä kumpi kuluttaa aikaansa fiinimmin :)

Minä en vain ole löytänyt pelistä sitä jotain, minkä niin moni on löytänyt. En tarkoita että jotenkin vähättelisin kuitenkaan sitä.

Mutta siis aikaani kulutan kampaajalla yleensä juttelemalla kampaajani kanssa, on tosi suulas nainen hän, ottaa harvoin yhtä aikaa toista asiakasta, joten hänellä on aikaa jutteluun :) Silloin harvoin kun hänen täytyy touhuta jotain muuta, minä surffailen netissä, luen/lähetän sähköposteja tai luen päivän lehtiä (iik, molempia iltapäivälehtiä!!!, sehän onkin fiiniä, eikös?).

ap

Vierailija
7/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se munkaan mielestä paras pelaamani peli ole, mutta ymmärrän kyllä sen suosion. Sen sijaan en tajua, niiden eri versioiden suosiota. Kun peli on pelattu läpi, en jaksa enää pelata samaa uudestaan.

Mutta mulla onkin kännykkä täynnä eri pelejä :D

Vierailija
9/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sinä kulutit aikana ennen angry birdsiä?

niin aika usein vain istuskelin. Ei oikein nuo seiskat ja muut naistenlehdet oo ikinä kiinnostanut, mitkä kampaajilla on tarjolla luettavina. Nyt selailen nettiä ja pelaan angry birdsiä, nopeammin ne 20min niin kuluvat, jotka väri on tukassa.

Tosiaan provosoiduin, kun ap ajatteli ton seiskan olevan se mitä ennen tein, tarkoitin lähinnä kun kampaajalla se seiska on monelle samantyyppien ajantappamiskeino.

Vierailija
10/10 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita kännykkäpelejä pelaatte? Vai onko Angry Birds ainoa? Ainakin siltä tuntuu, kun lehtijuttuja aiheesta lukee...