James Durbin tulee voittamaan American Idolin
Näin minä ainakin uskon ja toivon. Tässä eilinen veto. Ai niin ei kun esitys ettei vaan joillekin mene herne nekkuun.
Kommentit (25)
Scotty tai Lauren, en jaksa country-tyyppejä.
finaalikaksikko on
James ja Haley - parhaat, jos jompi kumpi näistä ei ole kahden parhaan joukossa voisin syödä hatullisen paskaa.
Minusta Jacob ja Scotty saisivat lähteä vaikka heti..
jolle oma perhe on tärkeä, puoliso ja lapsi.
Samalla tavalla kuin Casey saattaa olla liian jazz. Pidän koko top seitsikosta, kaikki ovat omalla tavallaan hyviä, jopa Jacob joka on hieman liian gospelipateettinen mun makuun. Kaikkein eniten pidän kuitenkin Caseystä. Hän on ihana.
Samalla tavalla kuin Casey saattaa olla liian jazz. Pidän koko top seitsikosta, kaikki ovat omalla tavallaan hyviä, jopa Jacob joka on hieman liian gospelipateettinen mun makuun. Kaikkein eniten pidän kuitenkin Caseystä. Hän on ihana.
Stefano on tippunut - onneksi. Oli liian imelä mun makuun.
Casey on enemmän muusikko kuin laulaja vaikka hyvä onkin, Jacob on hyvä muttei tule voittamaan.
mutta mä asennoiduin tähän suomalaiseen tilanteeseen ettei tulisi kehuskeltua sillä että tietää enemmän
inhottavaa huutamista koko ajan, ja alkaa todella kyllästyttää erilaiset vammoihin/sairauksiin/perheeseen vetoamiset ja nyyhkimiset näissä kilpailuissa. Oksettavaa kalastelua.
Casey on suosikkini, mutta tuskin voittaa, liian erilainen koneistolle.
mutta mä asennoiduin tähän suomalaiseen tilanteeseen ettei tulisi kehuskeltua sillä että tietää enemmän
että jos muu maailma saisi äänestää Scotty olisi tippunut aikoja sitten ja olen samaa mieltä.
En ymmärrä miksi lehmipojat ja tytöt kiinnostaa amerikkalaisia noin paljon.
James on voittajasuosikki.
mutta Amerikassahan rokkarit ovat useimmiten jaaneet toiseksi (Adam Lambert, James Cook) ja joku vienokaino hempea-aaninen on voittanut.
mutta Amerikassahan rokkarit ovat useimmiten jaaneet toiseksi (Adam Lambert, James Cook) ja joku vienokaino hempea-aaninen on voittanut.
David Cook on ainakin voittanut.
Kuka on James Cook?
country -tyypit vaikka euroopassa heillä ei olis mitään osaa ei arpaa... Samoin James voittaisi täälläpäin saletisti, mutta jenkeissä ei ole satavarmaa.
Oma suosikki on Casey tai Haley (onkohan ne pari niinkuin on huhuttu?). Kylmäksi jättää Lauren, Scotty & Jacob. Jamesista tykkään kyllä kovasti!
finaalikaksikko on
James ja Haley - parhaat, jos jompi kumpi näistä ei ole kahden parhaan joukossa voisin syödä hatullisen paskaa.
Joko olet syönyt?
Itse toivon Laurenin voittoa, koska James ei päässytkään finaaliin. James olisi ehkä ansainnut eniten voiton, toiseksi paras oli kyllä Lauren. Molemmilla rajattoman vahvat "keuhkot"