Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kerran käytetystä istuimesta pyytää täyden hinnan, vai paljonko pitäisi tiputtaa?

Vierailija
28.04.2011 |

Minä autoton yksinhuoltajaäiti seurustelin miehen kanssa, jonka luulin olevan minulle se loppuelämän mies. Hänellä on auto, joten tuntui fiksulta ostaa myös istuin, jotta kulkeminen helpottuisi. Vähistä rahoistani se ostettiinkin eikä mitään halpisistuinta tietenkään. Ensimmäisen kerran sitten teimme kyläreissun kolmistaan miehen sukulaisille, kunnes mies pudottaa pommin. Hän haluaa erota. Ja on sitä kuulemma miettinyt jo viimeiset pari kuukautta.

Nyt minulla sitten on istuin, jonka ehdin omistaa kaksi viikkoa, ja jolla en tee mitään, koska yksin ei ole autoon varaa.

Ikinä en ole tuntenut itseäni näin kusetetuksi. Matto vedettiin jalkojen alta... ja lujaa. Minä se vain olen kulkenut pää pilvissä tajuamatta, mitä mies on oikeasti pitänyt sisällään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä itse, ostaisitko mielummin liikkeestä täysin uuden (varmasti kolaroimattoman) istuimen vai joltain tuntemattomalta myyjältä kerran käytetyn (ei voi varmasti tietää onko kolaroimaton) istuimen?

Käytetty on aina käytetty!! Hinta sen mukainen.

Vierailija
2/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska arvo putoaa heti, kun tavara kannetaan ulos kaupasta. En osaa sanoa, paljonko pitää pudottaa.

Ikävä tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et voi siitä istuimesta enää samaa hintaa pyytää kuin mitä se ostettaessa oli. Se on käytetty.

Mutta jos huutiksessa myyt niin eihän sitä koskaan tiedä. Myy uuden veroisena niin varmaankin voit ainakinkin melkein täyden hinnan yrittää pyytää.

Vierailija
4/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, mitä olet itse maksanut? Ellet ole löytänyt todela halvalla, niin ei onnistu. En tiedä ketään, joka suostuisi edes kaksi viikkoa vanhasta ja kerran käytetystä maksamaan uuden hintaa. Mielummin hakevat kaupasta. Tietenkin se on mahdollista, jos esimerkiksi väriä ei enää saa ja joku haluaa just sen, mutta realistista on saada vähemmän. Valitettavasti se vaan menee niin, että arvo laskee kuten autossa "heti kaupasta ulos ajettaessa".

Jos maksoit vaikka 319 Euroa, niin pyydä 300, mutta todennäköisesti et saa sitäkään. Itse voisin maksaa (jos väri olisi just haluamani ja kauppahinta olisi tuon 319) 280-290 Euroa olettaen, ettei noutomatka ole sen pidempi kuin kaupasta.

Vierailija
5/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksessa saatat saada enemmänkin. Onhan kuitit yms. takuujutut tallella ja istuin tosiaan uudenveroinen. Eli ei ole kertaakaan kaadettu maitoa tms.

Mä laittaisin 300 euron istuimen lähtöhinnaksi 180 e.

Tyhmä tilanne. Tsemppiä, sisko. Löydät varmasti joskus vielä paremman miehen.

Vierailija
6/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hetkellä ku sä kannat tuotteen ulos kaupasta sen arvo laskee 30% ja sitten ihan reippaasti sen jälkeen. Eli mun mielestä on todella tyhmää koittaa rahastaa käytetyllä tuotteella, mutta toisaalta tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.......... Mutta älä pety, jos et saa ku max 70% alkup hinnasta!

Vierailija
7/7 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuin siltä varalta, että saatte joskus kyydin joltain muulta. Kyllä on hyvä olla turvaistuin vaikka ei olisi autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi