Onko Grey's Anatomy:n Callie lihava
vai upea nainen?
talla palstalla kun nainen ei kuulemma saa painaa yli 50kg?
http://tv.popcrunch.com/wp-content/uploads/2007/06/sarargotmilk.jpg
Kommentit (9)
Jäi vikat 15 minsaa katsomatta...
terv 2
Sarjan muihin näyttelijöihin verrattuna on paksu - mutta ne muut onkin ihan tikkulaihoja. Mun mielestä se on aika tavis, ei lihava muttei hoikkakaan.
Sekä että. Miksi pitää väittää, ettei ole lihava? Onhan hän, aikapa reilusti ja nähtävästi. Silti hän onnistuu olemaan upea.
Miksi pitää väittää, ettei ole lihava? Onhan hän, aikapa reilusti ja nähtävästi.
No eihä ole mitenkään reilusti ja nähtävästi lihava! Ei roikkuvia alleja, ei kaksoisleukaa, ei römppämahaa, hanuri ei ole hehtaarin kokoinen tai reidet hervottomat. Ei siis lihava. Painoindeksikin kuvista arvattuna lienee normaalin puitteissa.
Mutta, on AINOA lihava nainen, joka mun mielestä on kaunis. En tiedä ketään toista kaunista lihavaa naista. Eli todistaa, että lihavakin voi olla kaunis, tosin harvinaista se on. Sorry, mun mielipide vaan... (kun tästä taas älähdetään kuitenkin)
Callie on sarjan upeimpia naisia. Jos ei jopa upein! Kurvit on kohdillaan, vaikka painoa ihannepainoon verrattuna on muutama kilo liikaa. Bailey on lihava, Callie on kurvikas.
Peittoaa aiemman suosikkini jennifer lopezin
Olen aivan ihastunut häneen, ihanin nainen mitä tiedän. Kaunis ja juuri oikean kokoinen