Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein, että mamuille kustannetaan matkoja kotimaahansa, mutta

Vierailija
27.04.2011 |

esim. vammaiselle ei kustanneta avustajan palkkaamista omasta matkasta puhumattakaan minnekään omasta kodistaan virkistäytymään?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ne palaa aina vaan suuremmalla joukolla vaatimaan taloa/maata helsingistä!

mäkin haluun jonkun kivan läntin helsingin keskustasta!

Vierailija
2/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ne palaa aina vaan suuremmalla joukolla vaatimaan taloa/maata helsingistä! mäkin haluun jonkun kivan läntin helsingin keskustasta!

Mut kun ne onkin just noita "mainosmatkoja" meno-paluulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole näkynyt mamu-miehelläni.

Vierailija
4/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vammaisille kunta kyllä palkkaa henkilökohtaisia avustajia. Olen itse ollut sellaisena nimenomaa virkistysmatkoilla.

Vierailija
5/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vammaisille kunta kyllä palkkaa henkilökohtaisia avustajia. Olen itse ollut sellaisena nimenomaa virkistysmatkoilla.

Vaan vammaisen pitäisi itse kustantaa kaikki muu, paitsi joitakin avustajatunteja. Kenellä on varaa maksaa pienestä eläkkeestä avustajan matkat?

Vai onko tässäkin kuntakohtaisia eroja, eikä mitään sitovaa lakia?

Vierailija
6/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole minun mamu-miehelle matkoja maksettu. Miksi mamuja kohdellaan näin epätasa-arvoisesti. Kaikkia mamuja pitäisi kohdella yhtä hyvin eikä joitain paremmin. Kerropa hyvä ap, joka tunnut paljon tietävän, missä tällainen matkaraha-automaatti on.

Vierailija
7/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako avustaja itse matkansa ja saa siellä kohteessa palkkaa, joka on minimaalinen ja vain osalta tunneista?

Vierailija
8/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies on maksanut perheen matkat mummolaan ihan omasta pussistaan. Kerron heille heti, että rahaakin voi anoa. Oi kerro mistä sitä rahaa saa.

Vierailija
9/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taksikortti, pääsee kaupungin kustantamana pari vkloppua hoitoon kuussa että me voidaa levätä, saa 800 e/kk tukea. Hoitajankin saisi välillä jos on tarvetta, ehkä tässä on kyse eri kuntien ja kuntapoliitikkojen käytännöistä?

Vierailija
10/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies on maksanut perheen matkat mummolaan ihan omasta pussistaan. Kerron heille heti, että rahaakin voi anoa. Oi kerro mistä sitä rahaa saa.

Jospa nyt vain oikeasti myöntäisit ettei tässä tarkoiteta työssäkäyviä mamuja :)

Siinä kun kaverisi mies heittäytyy työttömäksi loisiaksi. Vai joko on sellainen?

Vierailija
11/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako avustaja itse matkansa ja saa siellä kohteessa palkkaa, joka on minimaalinen ja vain osalta tunneista?

Julkisiin kulkuvälineisiinhän avustaja usein pääsee ilmaiseksi, samoin museoihin, näyttelyihin jne. Jos ei, niin kunta on maksanut matkat.

Muistaaksen palkkaus pidemmiltä matkoilta oli juuri tuollainen: vain osa tunneista korvataan.

Vierailija
12/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt vain oikeasti myöntäisit ettei tässä tarkoiteta työssäkäyviä mamuja :)

Siinä kun kaverisi mies heittäytyy työttömäksi loisiaksi. Vai joko on sellainen?

Kaikki maahanmuuttajat eivät todellakaan elä yhteiskunnan rahoilla.

Vierailija
13/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä aloittajan pitäisi vähän tarkentaa.

Uskon kyllä että kaikki tiedätte mitä ns. mamu-ryhmää tässä tarkoitetaan. Ja huvittavaa kyllä, jokainen myös tietää että aloitus on totta. Silti tullaan viisastelemaan että noku mun kaverin/tuttavan/joku muu ei saa, niin eikait ne muutkaan yms :) Tai no, tässä ketjussa kirjoitettiin vain "mistäs hän saisi rahaa".

Vierailija
14/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka niitä saa... Ohjeet????

-oikeasti haluan tietää.

Vierailija
15/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole minun mamu-miehelle matkoja maksettu. Miksi mamuja kohdellaan näin epätasa-arvoisesti. Kaikkia mamuja pitäisi kohdella yhtä hyvin eikä joitain paremmin. Kerropa hyvä ap, joka tunnut paljon tietävän, missä tällainen matkaraha-automaatti on.

Eli esim. somaliperhe, joka tulee suomeen, ei mitään naituja "mamu-miehiä"!

Vierailija
16/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä aloittajan pitäisi vähän tarkentaa.

Uskon kyllä että kaikki tiedätte mitä ns. mamu-ryhmää tässä tarkoitetaan. Ja huvittavaa kyllä, jokainen myös tietää että aloitus on totta. Silti tullaan viisastelemaan että noku mun kaverin/tuttavan/joku muu ei saa, niin eikait ne muutkaan yms :) Tai no, tässä ketjussa kirjoitettiin vain "mistäs hän saisi rahaa".

eiköhän tässä oo kyseessä aika pieni ryhmä romaniasta tulleita pakolaismummoja joille kustannetaan paluumatka.ei siinä oo lomareissun kans mitään tekemistä. ja jos jonku mielestä se elämä on kadehtimisen arvosta nii sinne vaan hkin keskustaan kerjäämään.sylkykupiksi. ja voittehan te itekki lähtä reissaamaan pitkin eurooppaa yhtä lailla mitä ne romanimummot.

Vierailija
17/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kai se naitu mamu-mies on myös maahanmuuttaja? eikä pelkästää somaliperheet..

Vierailija
18/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaissuhteiden ylläpitoa varten! Eli niille perheille, jotka ovat kokonaan mamuja! Tämä ei koska mamu-miehiänne te, jotka ette sitä tajua!

Ja se on toden totta väärin, että suomalaiset vanhukset, vammaiset ja lapsiperheet tästä kärsivät!

Olen elänyt sitäkin aikaa, kun mamuja ei juurikaan katukuvassa näkynyt eli 80-90 -luvulla ja silloin suomalaiset perheet voivat paljon paremmin, myös vanhukset ja vammaiset!!

Se, joka ei ole tähän perehtynyt, olkoot hiljaa oikeasti!

Vierailija
19/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkoja totaalimamuperheille tai siihen verrattavissa oleville, jotka eivät ole avioliiton kautta Suomessa!!

Jäikö jotain pois, jotta vittuilijatkin ymmärtäisivät??

ap.

Vierailija
20/34 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jonku kunnan sossun sivuille mistä tämä selkenee. ei oikeen meinaa aueta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä