Kaveri hehkuttaa lapsen lahjakkuudella, huoh.
Eli yks kaveri tässä taannoin hehkutti kuinka hänen tyttärensä oppi ajamaan ilman apupyöriä.
On kuulemma LUONNONLAHJAKKUUS...siis tyttö on 5 vuotta!
Ei tossa mun mielestä ole mitään erityistä luonnonlahjakkuutta ;)
Enpä viitsinyt kaverille mainita että oma tyttäreni lähti ajamaan ilman appareita 4-vuotiaana. Eikä siinä ollut mun mielestä mitään erityistä lahjakkuuta, vaikka toki hieno hetki Äidille ja Tyttärelle olikin ;)
Jotenkin pistää nyppimään kun kaveri pitää omia lapsia niin hyvinä.
Kommentit (20)
Oppisi paikkansa maailmassa ajoissa.
sai 3-vuotislahjaksi pyörän ja sillä välin, kun isi irrotti apupyöriä muovista, niin poika olikin jo polkenut tiehensä:) Ja tämä on totta!
Ihme asiat suakin nyppii! Kai nyt jokainen pitää lapsiaan hienoina ja erityisinä ja on ylpeä heidän saavutuksistaan. Toivottavasti sinäkin. Jestas.
kehua omia lapsiaan.
Jos et jaksa kuunnella pistä välit poikki.
Äiti, jonka poika ajoi ilman appareita 3-vuotiaana. ;)
mut en viitsi kertoa kellekkään kun aina jotain mammaa nyppii jos oma ei vielä osaa. Niin ja ajaa ilman appareita ja siitäkin oon ihan hissun kissun.
ja meidän esikoinen oppi luistelemaan 3-vuotiaana ja paineli sen jälkeen jäällä 4 tuntia non-stop vauhdilla ympäri kenttää. Mutta eihän tässä maassa saa kehua, ylpistyvät vielä mokomat kakarat, ja sitten ihmetellään miksi on itsetunto alhaalla.
jokainen taito on tärkeä ja hienoa kun sen oppii, ikä mikä hyvänsä.
Mä valitettavasti tunnen tytön joka ihan itse tuli kehumaan kun oppi mainitsemasi taidon.Se jakso jankata sitä viikkokausia kunnes mun oli pakko jo vähän korottaa ääntäni ja pyytää sitä lopettamaan koska kaikki muut 7- vuotiaat oppi ton taidon jo vuosia sitten.
meidän poika lähti ajamaan ilman apupyöriä 3-vuotiaana :)
toki melko lähellä jo sitä kolmea, kun alkoi ajaa ilman appareita.
ilman että samalla painavat vähän toisia. Myöskin toisten lasten kehuminen on täysi mahdottomuus.
On muutenkin liikunnallinen. Lahjakas ja viksu kyllä muutenkin, alkoi lukemaan sujuvasti 5-vuotispäivänään. Kavereita pilvin pimein, sosiaalinen ja iloinen tyyppi vielä kaiken lisäksi. Ihana poika, josta äiti on ylpeä!!
Mä valitettavasti tunnen tytön joka ihan itse tuli kehumaan kun oppi mainitsemasi taidon.Se jakso jankata sitä viikkokausia kunnes mun oli pakko jo vähän korottaa ääntäni ja pyytää sitä lopettamaan koska kaikki muut 7- vuotiaat oppi ton taidon jo vuosia sitten.
ollut tosi iso juttu sille tytölle, ja sinä empaattisena onnittelit taidon oppimisesta ;)
poika oppi ajamaan pyörällä ilman appareita 3-vuotiaana, tyttö 5-vuotiaana. Molemmista olin tavattoman ylpeä! :)
Siis toki kehun omaa lastani, mutta en todellakaan jokaiselle hehkuta mitä hän on oppinut. Läheisille tottakai kerrotaan jos oppii jotain uutta :)
Ja tärkeintähän on kehua lasta hänelle itselleen, ei tutuille, naapureille, tai vaikkapa facessa kuten tämä kaverini tekee.
Ja tosiaan kehua voi kohtuudella tuttaville mutta hieman menee yli kun kaikkialla mainostaa miten lapsi on luonnonlahjakkuus ;)
Ap
t. neljän äiti
syntyi pyörän selkään ja polki ilman apupyöriä 1,7 vuotiaana
jopa siitä pienimmästä, joka syntyi keskosena ja on oppinut kaikki taidot hiukan vanhempana kuin sisaruksensa.
Olkaa niistä lapsista ylpeitä, vaikka he joskus epäonnistuisivat tai eivät olisikaan parhaimpia, nopeimpia, taitavimpia ja sosiaalisimpia. Nämäkin lapset kaipaavat sitä tunnetta, että heistä ollaan ylpeitä