Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa olla näin vanha, täytin 29 vuotta

Vierailija
27.04.2011 |

ja tajusin että kohta on kolmekymppiset. En ole enää nuori, ja se on ahdistavaa :(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen minuutti olet entistä vanhempi. Koko ajan vain vanhenet. Eipä lopu murheet loppuelämän aikana

Vierailija
2/30 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on 59, on jo pitänyt unohtaa että on ikinä ollutkaan nuori tai tulee hulluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minä täytän 29 tulevana sunnuntaina ja just samaa pohdin tässä...kohta se ikä ei alakaan enää kakkosella, vaan ollaan ikäloppuja kolmekymppisiä...:(

No, onneksi multa vielä kysytään paperit baarissa!:D

Jospa se tästä, kohta sitä huomaa miettivänsä, että neljäkymmentä lähestyy!:)

Vierailija
4/30 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä täytän kohta 36v ja tajusin, että enää 4v, niin käyn viidettäkymppiä :/ jaiks

Vierailija
5/30 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 39, ja innolla odotan nelikymppisiä =)

Vierailija
6/30 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tässä sen suurempaa kriisiä oo, vähän vaan ärsyttää kun nuoremmatkin kaverit menee naimisiin, saa lapsia ja ostelee tai rakentelee omakotitaloja, ja on niin perhettä niin perhettä... me ei jostain syystä päästä tästä hikisestä kerrostalokaksiosta mihinkään :D

Vierailija
7/30 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ihan ressis,ku pari juovaa otsassa....kuiva iho kait suurin syy...

Vierailija
8/30 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta kuin navetan taa...

Vierailija
9/30 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä oli nyt tässä sitten. Vauva oli juuri syntynyt ja lienee hormoonit olleet hiukka sekaisin.

Nyt olen 31-vuotias ja ei tunnu yhtään niin rupuvanhalta kuin silloin:D

Vierailija
10/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja mä täytän kohta 36v ja tajusin, että enää 4v, niin käyn viidettäkymppiä :/ jaiks

Matikka hallussa? :'DDDD

Vierailija
11/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut nyt itse ihan ymmärtää tätä ilmaisua. 

Olen itse vasta 21-vuotias ja tuo 29 tuntuu niin kaukaiselta. Tosiasiassa se aika taitaa vaan hujahtaa nopeasti ohi ja huomaan pian itsekin olevani kolmekymppinen. :D

Onneksi vielä hetki aikaa nauttia nuoruudesta. 

Vierailija
12/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyllä sitten tästä eteenpäin

Vierailija
13/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, älä välitä! Nyt tuntuu tolta mutta jossain vaiheessa alat tajuta että ikä on vain numeroita. Nykyajan 40-50v elävät vielä ihan täyttä elämää ja ovat sekä ulkoisesti että mieleltään nuorekkaita. Ja moni paljon vanhempikin! Ota elämästä kaikki irti äläkä sure turhia! T.44v

Vierailija
14/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kuule, elämä muuttuu vuosi vuodelta paremmaksi, usko mua! t. 48-vuotias

Vierailija
15/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 29 jo jonkun aikaa ja mietin, että ihanaa olla näin nuori.

Vierailija
16/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta 32, pahimillaan 50+ vuotta vielä edessä :/

Vierailija
17/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Käydä viitäkymppiä" tarkoittaa että astuu viidennelle vuosikymmenelle elämässään. Kun synnyit, astuit ensimmäiselle vuosikymmennelle elämässäsi, ja kun täytit 10 v, niin edessäsi aukesi toinen vuosikymmen jne. :)

-eri

Vierailija
18/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap, äkkiä olet jo yli 40v ja silloin tuo 30v tuntuu tosi nuorelta.

Vierailija
19/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämähän on varsin mielenkiintoista, tulevaisuus avoin. Miksi surra mennyttä, kun voi iloita, että senkin on saanut kokea? :)

38 v

Vierailija
20/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ikää tulee sitä nopeammin tuntuu vuodet kuluvan. Mä oon joskus kuullu sellasen sanonnan et ensimmäiset 18vuotta tuntuu yhtä pitkältä ajalta kun koko loppuelämä. En tiedä, ehkä. Ainakin nuorena tuntui että jo yhden vuoden aikana ehti tapahtua vaikka mitä ja lapsena kesäloma tuntui kestävän tosi kauan. Nykyään huomaa että taas on vuosi vierähtänyt eikä mitään mainitsemisen arvoista oo elämässä tapahtunut. Aikuiset ei kai osaa elää niin täysillä ja ottaa iloa irti hetkestä. Ehkä se johtuu kaikesta vastuusta ja siitä että on tietoisempi ajankulusta kuin nuorempana. Osaisipa sitä elää vielä yhtä intensiivisesti ja joka hetkestä nauttien kuin silloin joskus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme