Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää miten päin vauva on mahassa?

Vierailija
20.03.2011 |

Mistä tietää mitenpäin vauva on mahassa? Potkut tuntuvat usein kylkiin. Ihan alhaalla häpyluun kohdalla tuntuu liikettä myös, sellaista möyrintää. Viikkoja nyt 30.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla samat viikot meneillään kun sulla, eli 30+. Ja samat liikeet tuntuu.

Vauva ollut jo kauan pää alas päin (todettu ultralla)

Ja vauvan liikkeet tuntuu kyljissä ja ylävatsassa. Alhaalla myös pientä liikettä. :)

Vierailija
2/8 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en uskaltanut uskoa :) Jotenkin ollut koko raskauden ajan pieni perätilanpelko. Vaikka siinäkin olisin alatiesynnytystä yrittänyt.

Toivottavasti ei ipana enää käänny jos nyt oikeassa asennossa on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikuttais siltä että on jo pää alaspäin. Mulla kun oli esikoinen perätilassa koko ajan niin noilla vkoilla se möyrintä tuli pään liikkeistä ja tuntui kylkiluiden alle.

Vierailija
4/8 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä noilla viikoilla olen jo tuntenut käsikopelolla missä kohtaa on peppu ja missä pää.

Vierailija
5/8 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes rutiininomaisessa ultrassa paljastui perätila viimeisillä raskausviikoilla. Ei sitä aina voi varmaksi sanoa...

Vierailija
6/8 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla neuvolan terkat oli koko aika sitä mieltä että juu, pää alaspäin on vauva, synnyttämään mennessäkin kätilö oli että juu, raivotarjonta, kunnes sitten kesken synnytyksen huomattiinkin että kas, perätilassahan vauva onkin.

Vierailija
7/8 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan asentoa ei välttämättä ole helppo tuntea kohtua tunnustelemalla. Vähän myöhemmin vauvan pää on mielestäni helppo tuntea häpyluun yläpuolelta sivuilta tunnustelemalla. Edellisessä raskaudessa aina aamulla herätessäni tunnustelin onko vauva pää alaspäin. Olen tosin alalla töissä.

Vierailija
8/8 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ovat vauvat kääntyneet aika varhain alaspäin ja sen lisäksi mulla on eteenpäin kallistunut kohtu. Lisäksi olen hoikka, joten niitä vatsanpeitteitä on vähän. Istukatkin nyt kolmatta kertaa takaseinässä. Vauva siis tuntuu aika hyvin.

Mä olen omistani sen pepun erottanut päästä ihan sillä, että kroppaa jatkuu molempiin suuntiin :-)

5