Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa olla näin vanha, täytin 29 vuotta

Vierailija
27.04.2011 |

ja tajusin että kohta on kolmekymppiset. En ole enää nuori, ja se on ahdistavaa :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mä täytän kohta 36v ja tajusin, että enää 4v, niin käyn viidettäkymppiä :/ jaiks

Matikka hallussa? :'DDDD

Lieköhän hän, kelle vastasit, olla vielä tällä palstalla. Kommenttinsa on kirjoittanut vuonna 2011. 

Vierailija
22/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeseen ajan kulumisen nopeudesta vaikuttaa vanhenemisen vaikutukset ihmisen sisäiseen kelloon. Nuorempana ikäänkuin aika käy hitaammin ihmisen sisäisessä kellossa. Jokainen muistaa esim. lapsuuden kesät ja kuinka pitkiltä ne tuntuivat tai jopa yksi päivä saattoi tuntua todella pitkältä ajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja tajusin että kohta on kolmekymppiset. En ole enää nuori, ja se on ahdistavaa :(

Mulla oli sama fiilis kun viime vuonna täytin 29, tuntuu että 30 on jotenkin "virallisesti vanha", ei voi enää sanoa olevansa parikymppinen :D

Vierailija
24/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen mies. 28-32 on komeinta aikaa tutkimusten mukaan ja nelikymppiseksi asti eivät asiat kovin paljoa muutu. Naisille taas se huippu on 22-23v ja sen jälkeen se on yhtä jyrkkää rinnettä perskelkalla alas.

Av-mammojen mukaan asiat ovat tietenkin hieman eri lailla eli esim joku 25v+ mies ei enää kelpaa 20v tytölle ja joka toinen av-mamma on 10-15v ikäänsä nuoremman näköinen. Ei sillä kuitenkaan ole mitään väliä koska av-mammoihin nyt en koskisi tikullakaan. Hyvinpä täällä brasiliassa kelpaan parikymppisille malleille, näyttelijöille ja muille todella kauneille. (ja ei ne ole maksullisia vaikka joku av-mamma varmaan sellaista kohta yrittää väittää)

Vierailija
25/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen mies. 28-32 on komeinta aikaa tutkimusten mukaan ja nelikymppiseksi asti eivät asiat kovin paljoa muutu. Naisille taas se huippu on 22-23v ja sen jälkeen se on yhtä jyrkkää rinnettä perskelkalla alas.

Av-mammojen mukaan asiat ovat tietenkin hieman eri lailla eli esim joku 25v+ mies ei enää kelpaa 20v tytölle ja joka toinen av-mamma on 10-15v ikäänsä nuoremman näköinen. Ei sillä kuitenkaan ole mitään väliä koska av-mammoihin nyt en koskisi tikullakaan. Hyvinpä täällä brasiliassa kelpaan parikymppisille malleille, näyttelijöille ja muille todella kauneille. (ja ei ne ole maksullisia vaikka joku av-mamma varmaan sellaista kohta yrittää väittää)

Olet kyllä seurasi löytänyt. Parikymppisillä brasilialaismalleillakin on luultavasti vain ulkonäköasiat mielessä, mutta ne eivät ole tämän ketjun aihe.

Vierailija
26/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että kuule, elämä muuttuu vuosi vuodelta paremmaksi, usko mua! t. 48-vuotias

Ei kaikilla.

N47

Vierailija
27/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla ei ole parempaa tekemistä kuin roikkua av:lla? :DD

Vierailija
28/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla ei ole parempaa tekemistä kuin roikkua av:lla? :DD

Illalla sitten yökerhoon. Nyt täällä on päivä eikä sitä nyt kokoajan jaksa olla turistelemassa tai roikkua tinderissä.

Vierailija
29/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet nyt vanhempi kuin olet koskaan ollut, mutta samalla olet nuorempi kuin tulet koskaan olemaan.

Vierailija
30/30 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä seurasi löytänyt. Parikymppisillä brasilialaismalleillakin on luultavasti vain ulkonäköasiat mielessä, mutta ne eivät ole tämän ketjun aihe.

Luulenpa että haluavat mukavan, hyvännäköisen ja varakkaan miehen. Sitä samaa mitä nyt naiset yleensä etsivät. Heillä tosin on avut millä hyvin pystyykin saamaan tuollaisen miehen ja muuhunkin kun pelkäksi panoseuraksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi