Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirat pitäisi kieltää kaupungeista

Vierailija
27.04.2011 |

Näitä koiraonnettomuuksia saa lukea tuon tuostakin.

Lakiin pitäisi saada sellainen korjaus, että koiria saa pitää vain taajaman ulkopuolella.

Koirat pois kaupungeista ja tiuhaan asutuilta seuduilta!

Pakkoko niitä koiria on saada kaupunkiin pieniin asuntoihin ja kälysiin koirapuistoaitauksiin.

Koirakin kiittäisi tästä laista, kun olisi tilaa temmeltää maaseudulla eikä tarvitse olla kaupungissa. Kaupunki ei ole koiralle luontainen paikka.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten pitäisi rajoittaa rotua ja kokoa. Tosin eikös se suurimman riskin purija ollu mäyräkoira, joka on siis pieni.

Vierailija
2/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirat pois kaupungista. Kuuluvat maalle ja navettaan. Ei paskomaan kaupungin katuja täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse sitten vetää hernettä nenukkaan normaaleista kaupunki-ilmiöistä, kuten koirista.

Vierailija
4/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten pitäisi rajoittaa rotua ja kokoa. Tosin eikös se suurimman riskin purija ollu mäyräkoira, joka on siis pieni.

Vierailija
5/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse muuttaa kauemmas, vaikkapa just maalle!=)

Sitäpaitsi hyvin isolla osalla väestöstä on koira ellei jopa enemmistöllä?!

Nykyään kun aikuiset ei huolehdi omista lapsistaan sen vertaa että ei päästä vieraiden koirien luokse, näin on monesti käynyt mutta onneksi meidän koira ei välitä siitä. Kaikki koirat vaan ei ole lapsirakkaita ja yllätettyitä koira voi puolustaa itseään puremalla joka on ihan luonnollista! Ja harvoinhan se koirassa syy on minkälainen se on, kyllä se koiran koulutus lähtee sieltä narun toisesta päästä! Koiraa ei pitäisi ottaa jos ei ole valmis sitä kouluttamaan kunnolla!

t:kahden ison koiran omista helsingistä!=)

Vierailija
6/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että näitä koira-aloituksia tehtailee sama koiravihaaja.

Vierailija
7/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse muuttaa kauemmas, vaikkapa just maalle!=) ***** t:kahden ison koiran omista helsingistä!=)

Muuta sinä maalle koiriesi kanssa.

Ne olisivat siellä paljon onnellisempia.

Vierailija
8/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalle sitä paskaa mahtuu.

Vierailija
9/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisautoilua lopetettavaksi kaupungista? Paljon enemmän siitä on haittaa ihmisille kuin koirista. Ajatelkaa nyt: liikennekuolemat, lasten turvattomuus, saasteet ja pienhiukkaspäästöt. Ruuhkiakaan ei olisi, jos kaupungissa ei saisi autoilla.

Että jos nyt vähän vertaa koiria ja yksityisautoilua toisiinsa, niin kyllä koirat on aika harmittomia.

Vierailija
10/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse muuttaa kauemmas, vaikkapa just maalle!=) ***** t:kahden ison koiran omista helsingistä!=)

Muuta sinä maalle koiriesi kanssa.

Ne olisivat siellä paljon onnellisempia.

ja kommentoisin tähän, että koiran onnellisuus ei riipu siitä, asuuko se maalla vai kaupungissa, vaan siitä, että sillä on huolehtivat omistajat, jotka tuntevat koiran tarpeet.

Vierailija
11/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä kaupungissakin koirat mahtuu olemaan! Ja osaan pitää huolen siitä että koirani saavat myös täällä liikuntaan hyvin paljon!

On nää koiran vihaajat sitten niin säälittäviä ihmisiä, eikö tosiaan teidän elämässä ole muuta kun vihata koiria näin paljon?!? Suosittelisin kehittämään jotain sisältöä elämään!

t:kahden ison koiran omistaja helsingistä

Vierailija
12/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä kaupungissakin koirat mahtuu olemaan! Ja osaan pitää huolen siitä että koirani saavat myös täällä liikuntaan hyvin paljon! On nää koiran vihaajat sitten niin säälittäviä ihmisiä, eikö tosiaan teidän elämässä ole muuta kun vihata koiria näin paljon?!? Suosittelisin kehittämään jotain sisältöä elämään! t:kahden ison koiran omistaja helsingistä

Tekeekö se minusta koirien vihaajan, jos sanon että koirien olisi parempi maaseudulla? Ehkä päin vastoin koirien ystävän.

Olen varma, että jos _koira_ saisi valita, se valitsisi asuinpaikakseen mielummin maaseudun kuin kaupungin.

Miksi moinen hyökkäys, miksi olet kovin aggressiivinen?

Vierailija
13/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö se minusta koirien vihaajan, jos sanon että koirien olisi parempi maaseudulla? Ehkä päin vastoin koirien ystävän.

Olen varma, että jos _koira_ saisi valita, se valitsisi asuinpaikakseen mielummin maaseudun kuin kaupungin.

Koira on onnellinen, kun se saa ihmisten ja/tai lajitoveriensa seuraa sekä liikuntaa. Se ei ole asuinpaikasta riippuvainen asia.

Terv. se maalla asuva koiranomistaja

Vierailija
14/16 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Humalaiset

- Kovaa meteliä pitävät ajoneuvot

- Pysäköintimaksut

Eli eiköhän kielletä kaikki, mikä jotakuta häiritsee?

Vierailija
15/16 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että voi olla joku sekasin

Vierailija
16/16 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyhmät ihmiset pitäisi kieltää koko maasta. Voitaisi tehdä vaikka niin, että minä määritän tyhmyyden rajat, ja tyhmiksi määritellyt ihmiset siirretään maasta ulos tai maan alle. Voisimme perustaa tähän vaikka valtakunnallisen viraston, joka ylläpitää maamme älykkyys-hygieniaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä